ProLife mielenilmaus klo 13-15 aseman läheisyydessä Hesassa
ProLife organisaatio pitää mielenilmausta juuri nyt Helsingissä aseman läheisyydessä. Nämä ovat niitä abortin vastustajia ja taistelevat näkymättömään maailmaan vielä syntymättömien lasten oikeudesta omaan elämäänsä, siis heidän ihmisoikeutensa puolesta.
Tekevät hyvää ja tärkeää työtä sanoo moni. Abortti vaikuttaa mielenterveyteen ja lisää monen pahaa oloa.
Kommentit (25)
Itse tein sellaisen kun olin 17 ja toinen lääkäri ei suostunut pistämään nimeään alle, koska hänestä olin jo tarpeeksi vanha. Olin alaikäisyyden lisäksi huostaanotettu, joten hoitaja sai yhden toisen lääkärin sitten suostumaan.
Av:llakin on ollut tapauksia, joissa esim. masentunut vauvanikäisen äiti on tullut raskaaksi eikä ole saanut aborttia koska ketään ei kiinnosta äidin vointi kuin vasta sitten kun lapset alkavat oireilemaan.
Oma lapsi löytyy myös ja annan hyväntekeväisyyteen omaa rahaani säännöllisesti.
Silti tein sen abortin. Kuka heittää ensimmäisen kiven?
Minulla on aina lompakossa, ja uskon, että niin on muillakin. Ja todellakin, jos oma lapsi saa teininä lapsen, niin varmasti autan. Samoin 10% tuloistamme menee joka kuukausi hyväntekeväisyyteen. Ei tämä ole kilpailu, mutta missä mielikuvituksessanne keksitte noita syytteitä abortinvastustajia kohtaan?
Jälleen mielenosoitus Helsingin Asema-aukiolla (27.9.2008)
Ihmisoikeusjärjestö Pro Life Suomi ry järjesti jälleen mielenosoituksen Helsingin Asema-aukiolla. Kaksituntisen mielenosoituksen aikana näytettiin autenttista kuvamateriaalia abortista. Suosiollisen sään ansiosta tavoitettujen ihmisten määrä saattoi nousta jopa muutamaan tuhanteen
Etenkin jos tiettyjä raskausviikkoja ei ole ylitetty. Ei varmaan keneltäkään.