Lola Odusogan tili tyhjeni silmissä Joutui huijauksen uhriksi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f5f42de0-c2ad-4d6f-982f-6a0b0f…
Lola on mokaillut. Eipä yllätä. Hah, hah!
Kommentit (21)
kannattaisi pitää tili pankissa eikä silmissä.
Ihan kamala tilanne.
Miten tuollainen voi olla mahdollista että noin tehdään?
Typerää olla vahingonilmoinen toiselle ihmiselle!
Venäläinen kävi vai mohametti Juudas? Tuskin suomalainen.
Mulla 40 euroa tilillä. Mun rahoja ei viedä koska ne eivät ole käyttötilillä. Eikö tätä opita?
On osakesäästötilu ja säästötili.
Meiltä varasti turkkilainen ekana sitten romani sitten venäläinen. Viron venäläinen. Juuri jäi pankiiviriailija kiinni varastamisesta .
Karma, AP, muista että Tämä voi tapahtua myös sinulle.
Montakin pankiivirkailijaa jäänyt kiinni varastamisesta uutisissa ollut. Mutta moni ei ole vielä jäänyt. Mutta jää.
sä ooooo tyhmää, vielä hymys hyytyy
Joku mustamies yritti yöllä 2 aikaan avata ovea rappukäytävässä kun huudettiin poliisi se lähti . Jos oltaisi soitettu poliisi se olisi jäänyt kiinni itse teossa.
Varkaita tullut ulkomailta asti tänne varastamaan.
On valkoisia virolaisia liikkui yhteen aikaan varkaissa sitten venäläisiä valkoisia Victor oli yhden nimikin.
Soittakaa poliisi reilusti ja myös automaatilla jos yrittää kuvata tunnuslukuja .
Kyllä ne poliisi sanaa pelästyy kun yksikin muslimi mies lähti karkuun kun uhattiin poliisilla.
Joutuiko Odusoga nigerialaisen neekeriprinssin uhriksi?
Koska Lola on kyseessä, niin tekijä on varmasti myös rasisti, sekä haukkunut tätä läskiksi ja ahdistellut seksuaalisesti.
Niistä lisää seuraavissa somepostauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 40 euroa tilillä. Mun rahoja ei viedä koska ne eivät ole käyttötilillä. Eikö tätä opita?
On osakesäästötilu ja säästötili.
Ok, mummo.
Ilmiannettu.