Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oiva keino, miten nainen voi raikastaa väsähtänyttä ulkonäköään.🤔

Vierailija
12.02.2026 |

Monesti aamulla herätessä voi naisen kasvoja vaivata turvotus. Tämähän johtuu esim. unen puutteesta, huonosta ruokavaliosta, liikunnan puutteesta ym. Myös hormonit voivat turvottaa naisen kasvoja. Tällöin oiva keino on laittaa silmille kurkkuviipaleet tai teepussit. Myös kasvojen upotus jääkylmään veteen auttaa. Harmittavan usein naiset unohtavat pitää itsestään huolta ja katukuvassa näkyykin turvonneita, ärtyneitä kasvoja, joissa ihon värisävy on ikävän harmahtava. Ottakaahan naiset aamurutiiniksi sellainen kasvojen virkistämishetki. On mukavampi olo kun kasvot näyttää raikkailta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅🤮

Vierailija
2/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan se ja sama kuinka väsähtäneeltä näytän aamulla. En voi ajankululle mitään ja hyväksyn esimerkiksi ikääntymisen merkit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- terveellinen ruokavalio

- säännöllinen ja riittävä liikunta

- riittävä uni

- päihteet pois

Vierailija
4/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuota ongelmaa. 👍

Vierailija
5/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teelusikkaa voi hetken pitää pakastimessa ja kylmällä lusikalla painaa silmäpusseja. Turvotus katoaa nopeasti.

Vierailija
6/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tunge kurkku ja teepussi perseeseesi.

Vierailija
7/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ainakin pitää lopettaa heti! Katukuvassa näkee enemmän röökimuijia kuin röökimiehiä.

Vierailija
8/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuorten pallit mahtuvat hyvin teelusikkaan. Niilläkin voi painella.

Vierailija
9/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonneita kasvoja on huomattavasti helpompi hoitaa kuin ap:n turvonneita aivoja. 

Vierailija
10/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näillä ap:n vinkeillä kaunistunut jo ihan valtavasti. Olen myös muuttunut tosi tyylikkääksi. Lähden tästä nyt kasvot virkeinä ja meikattuina, korkkarit kopisten, kuohkea permis heiluen ja jakkupuku päällä kaunistamaan ryhdikkäänä katukuvaa.

Vierailija
11/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näillä ap:n vinkeillä kaunistunut jo ihan valtavasti. Olen myös muuttunut tosi tyylikkääksi. Lähden tästä nyt kasvot virkeinä ja meikattuina, korkkarit kopisten, kuohkea permis heiluen ja jakkupuku päällä kaunistamaan ryhdikkäänä katukuvaa.

Muistathan laittaa jakkupuvun päälle joko turkin tai tyköistuvan villakangastakin vyötäröä korostavalla vyöllä!

Vierailija
12/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan epäillä, että ap on ihan tosissaan...

13/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tääloo kukaa näkemäs 😂 

Vierailija
14/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa vetämästä hienostuneet päiväkännit viinillä

Vierailija
15/15 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole turvotuksia ollut. Aamuisin peilistä katselee levänneen näköinen naama. Ei muuta kuin vähän kasvojumppaa, hammaspedu ja iloisin mielin töihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä