Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysikäinen lapsi pummaa jatkuvasti

Vierailija
11.02.2026 |

On vaikea kieltäytyä antamasta. Vaikka hänen pitäisi oikeasti opetella käyttämään rahojaan niin, ettei tuhlaa heti kaikkea. 

Juuri edellisenä päivänä laitoin 70€.ja nyt piti 10€ lisää laittaa.  Että jotain syömistä saisi. 

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihde- tai peliriippuvuus on mun kärkiveikkaukset. Kai tää silti on provo, kun jokaisella pitäis hälytyskellojen itelläkin soida.

Vierailija
82/88 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihde- tai peliriippuvuus on mun kärkiveikkaukset. Kai tää silti on provo, kun jokaisella pitäis hälytyskellojen itelläkin soida.

Tuo, että pyydetään heti seuraavana päivänä lisää lainaa on todella epäilyttävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo, että pyydetään heti seuraavana päivänä lisää lainaa on todella epäilyttävää. 

Tai siis ei kai se mitään lainaa ollut, mut kuitenkin.

Vierailija
84/88 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis ei kai se mitään lainaa ollut, mut kuitenkin.

Kyllä, erityisesti se. 

Vierailija
85/88 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miltsi ni ei heti kannabis lopu

Vierailija
86/88 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi aikuinen lapsi. Tykkään häntä avustaa vaikka töissä jo käykin. 

Maksan kotivakuutuksen, vien pari kertaa kuussa syömään ja sponsoroin mielelläni jos tarvitsee vaikka autoon renkaat. Rahaa en anna.

Teen näin koska voin ja lapsi osaa arvostaa.

Vierailija
87/88 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää se päivä kun tyttöni pääsee säästöihinsä käsiksi. Toivottavasti on elämä silloin hallinnassa. 

Vierailija
88/88 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nuoret äidit ja isät  tästä opiksi ja opetelkaa rahan käyttö ja opettakaa rahan käyttö sekä arvo lapsillenne jo kun he ovat pieniä, alle kouluikäisen kanssa pitää opettaa säästämistä ja sitä, mitä milläkin rahalla saa  Ei ne opi taikaiskusta sitten kun täyttävät 18, jos ei ole opetettu. Minulle opetettiin näin ja minä opetin lapsilleni näin.  Ei ongelmia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi