Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syötkö aina sipsejä ja karkkeja iltaisin? oletko miettinyt vaihtoehtoja?

Vierailija
11.02.2026 |

kannattaisi tehdä ryhtiliike ja jättää moinen kuona pois elimistöä rasittamasta.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tänä iltana riisikakkuja, hapankorppua, juustoa, jogurttia ja viikunoita, ja soimaan itseäni, koska se oli liikaa .

Vierailija
62/76 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökö joku oikeasti sipsejä ja karkkia joka ilta?

Ööhhöhöööööö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt tämmöiseen karkin ja sipsin demonisointiin. Ei kohtuudessa ole mitään pahaa. Voi hyvin syödä joka päivä karkkia ja sipsiä, vaikka 15g sipsiä ja 20g karkkia, yht. 158 kcal. Tuo ei tuhoa kenenkään ruokavaliota, ja parantaa elämänlaatua merkittävästi verrattuna siihen että syö vain porkkanaa ja mustikkaa herkkunälkään. Porkkaa ja mustikkaa lainkaan väheksymättä, syön itsekin niitä päivittäin, mutta niin syön karkkiakin. Olen normaalipainossa, jos se nyt on tärkeää.

Vierailija
64/76 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt tämmöiseen karkin ja sipsin demonisointiin. Ei kohtuudessa ole mitään pahaa. Voi hyvin syödä joka päivä karkkia ja sipsiä, vaikka 15g sipsiä ja 20g karkkia, yht. 158 kcal. Tuo ei tuhoa kenenkään ruokavaliota, ja parantaa elämänlaatua merkittävästi verrattuna siihen että syö vain porkkanaa ja mustikkaa herkkunälkään. Porkkaa ja mustikkaa lainkaan väheksymättä, syön itsekin niitä päivittäin, mutta niin syön karkkiakin. Olen normaalipainossa, jos se nyt on tärkeää.

Porkkanaa siis. -lainaamani

Vierailija
65/76 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kuitenkin lasket syömisten kaloreita?

Vierailija
66/76 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sipsiä ja kaljaa.

Vierailija
67/76 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökö joku oikeasti sipsejä ja karkkia joka ilta?

Porvoossa yleinen tapa.

Vierailija
68/76 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit on yksi pahin maksan rasvoittajista. Rasvamaksa on todella yleinen ja se ei oireile ollenkaan ennenkuin on liian myöhäistä. Tähän lisäksi liikkumattomuus, niin taatusti on maksa pinkeenä odottaen milloin toiminta loppuu kokonaan. 

69/76 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

En syö iltaisin yhtään mitään 😃

Oletko pätkäpaastolla?

Joo, ollu jo yli 12 vuotta 😃

Vierailija
70/76 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli esimerkki, jolla puran kohtuuden käsitettä niille, joilta se on karannut. Moni ei ymmärrä että vaikka desi sipsejä painaa sen 15 g ja että se ei tosiaankaan tuhoa ruokavaliota. Ei tarvitse vetää koko pussia. Tai 10 karkkia. Niin siksi kerroin nuo kaloritkin että ne joita painonhallinta kuitenkin kiinnostaa, ymmärtävät että ei se jokailtainen karkki tai sipsi tuota enempää kaloreita kuin se iltarahkakaan.

Vierailija
71/76 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön kerran kuussa sipsipussin suht yhtäkyytiä. suklaalevy kerran kuussa. mutta jos teen kermatäytekakun, sitten ei noita. usein teen kerran kk tuon kaakun.

satunnainen erikoispulla ,ei edes joka kk.  suklaakiisseliä keitän kerran viikko- suklaajauhe laskee verenpainetta- 5dl vain 2 rkl  puhdasta sokeria.

joka viikko ei sokeria edes.

kerran kk pitsa, ei joka viikko.

Vierailija
72/76 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö koskaan sipsejä tai karkkeja.

Juuri nyt iltapalaksi mustikoita pakastimesta.

Mistä saat energiaa päivän aikana? Mustikka voi närästää osaa.

hän syö ateriat päivällä.  mutta ihmisen psyykeen kuuluu myös herkuttelu, kerran viikko joku elementti sille viikolle. mielihyväkeskustakin ruokitaan. jos kivijalka kunnossa- se sallii myös herkkuhetket.

Vierailija
73/76 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsihullu iskee jälleen. 

Vierailija
74/76 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipsihullu iskee jälleen. 

Tätä palstahullua ei olekaan näkynyt vähään aikaan. 

Vierailija
75/76 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sipsi holisti,söin joka päivä sipsiä,ne koukutti mut samalla tavalla kuin joku jää koukkuun alkoholiin..plus 30kg painoa tuli,verenpaine korkea,ja sisäelimet täynä huonoa rasvaa..nyt 6viikkoa ilman,enkä enää koske niihin..

Vierailija
76/76 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli esimerkki, jolla puran kohtuuden käsitettä niille, joilta se on karannut. Moni ei ymmärrä että vaikka desi sipsejä painaa sen 15 g ja että se ei tosiaankaan tuhoa ruokavaliota. Ei tarvitse vetää koko

Moniko sitten kykenee syömään herkkuja joka ilta ja jättämään määrän kohtuulliseen tai huomioimaan nuo herkut osaksi muuta syömistä? Liikakalorit on liika kaloreita lähteestä riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi