Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lapsen isä on täysin epäonnistunut luuseri ja saat yksinhuoltajuuden, vaihtaisitko lapsen sukunimen samaksi kuin sinulla?

Vierailija
11.02.2026 |

Eli vaihtaisit isältä saadun sukunimen omaksesi. Isä täysin kelvoton heittiö, joka hävisi lapsen elämästä kokonaan jo vuosia sitten. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en olisi hankkinut lasta sellaisen miehen kanssa. Toisekseen, kaikilla lapsillani on minun sukunimeni. Miksi pitäisi olla isän nimi alun alkaenkaan? 

Vierailija
2/5 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni vaihtoi ihan itse, omalla päätöksellään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymästä saakka ollut mun sukunimi lapsilla. Hän oli vain siittäjä, pidin huolta ettei nimeä tullut sairaalan tms. kirjoihinkaan. Lapset kyllä tietää ja tuntee isänsä, mutta virallisesti häntä ei näy missään.

Vierailija
4/5 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella olisi oma sukunimeni alun alkaenkin. Jos jossain rinnakkaistodellisuudessa ei olisi, vaihtaisin sen viimeistään tuossa vaiheessa.

Vierailija
5/5 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään en olisi hankkinut lasta sellaisen miehen kanssa. Toisekseen, kaikilla lapsillani on minun sukunimeni. Miksi pitäisi olla isän nimi alun alkaenkaan? 

Ootpa halpamainen ihminen. Huomaa, ettet ole koskaan joutunut kokemaan vastoinkäymisiä. Eikä noin täydellinen niistä kyllä selviäiskään.