Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi palata aikaan, jolloin avioero oli hyvin häpeällistä

Vierailija
11.02.2026 |

Samoin toisaalta myös äpärälapsen hankinta. Tai seksi ennen avioliittoa!

Näin ihmiset sitoutuisivat jo nuorina ja lapset eläisivät ydinperheessä kuten aikoinaan. Jäisi aikaa tärkeämmälle eli lasten kasvatukselle ja yhteisen hyvinvoinnin ylläpitoon, kun ei olla koko ajan huitelemassa sinne tänne. Parisuhdettakin hoidettaisiin kun se olisi pikkupakko viihtyä hyvin yhdessä, ei oltaisi heti eroamassa niinku monet nykyään tekevät. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi tähänkin sanomista, mutta en sano koska jotkut lukee näitä ja tietää kuka mä olen. 
Tulee mieleen Madonnan lavaesiintyminen, jossa kysyi yleisöltä:  -Haluatteko että otan paidan pois?

Yleisö oli ihan että: Yeah! 

-No, en mä taida. Joku voi köyttää sitä mua vastaan joskus myöhemmin. 

Vierailija
42/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi palata aikaan, jolloin i di oo tin sai tappaa kirveellä eikä kukaan piitannut. Vähenis äkkiä nämä incel-persu-misogyynit. Anteeksi pleonasmi, mikä tahansa noista kolmesta sanasta olisi riittänyt yksinäänkin, koska ne on sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi palata aikaan, jolloin ap ei ollut edes idulla.

Ja napsauttaa sen faijan kalleudet kahden tiilen välissä littanaksi.

Vierailija
44/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kasvattaa lapset perheessä jossa vanhemmat pahoinpitelee toisiaan? Siihenhän tuo tähtää.

Vierailija
45/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan pitäisi palata. Toivoin lapsena, että vanhempani olisivat eronneet, koska yhteiselämä oli suoranaista helvettiä, mutta koska siihen aikaan ei tavattu erota erityisesti pikkukylissä, niin riitaisa yhteiselo sen kuin jatkui. Ja me lapset kärsimme siitä todella kovin.

Mulla sama kokemus.

Vierailija
46/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä aika ollut että avioero ollut häpeä, lapsia kasvatettu ja parisuhdetta hoidettu?

Niin? Kiinnostaisi etenkin ton vikan kohdan ostalta: parisuhdetta hoidettu.

Vierailija
47/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kamoon nyt... Mun aviomies ei ole IKINÄ lyönyt mua eikä ikinä löisi. Keitä nää miehet on jotka on aina hakkaamassa naisia? Kuka sellaisen kanssa menee naimisiin alunperinkään? 

Ei kukaan. Mies paljastuu sellaiseksi ajan kanssa. Et näköjään tiedä mitään aiheesta narsistinen persoonallisuushäiriö. Itseasiassa en edes usko että olet nainen, koska jos olisit, näkemyksesi olisi laajempi kuin se, mitä alt right-etusormi-peukalorenkaan läpi näkyy. Valitettavasti noin 50000 naista joka ikinen vuosi tulee tutuksi sellaisen persoonallisuuden omaavan miehen kanssa.

En mäkään ole seurustellut hakkaavan miehen kanssa, mutta tiedän sellaisia olevan. Isäni oli sellainen. Tosin uhri ei ollut äiti vaan me lapset.

Vierailija
48/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kamoon nyt... Mun aviomies ei ole IKINÄ lyönyt mua eikä ikinä löisi. Keitä nää miehet on jotka on aina hakkaamassa naisia? Kuka sellaisen kanssa menee naimisiin alunperinkään? 

Ei kukaan. Mies paljastuu sellaiseksi ajan kanssa. Et näköjään tiedä mitään aiheesta narsistinen persoonallisuushäiriö. Itseasiassa en edes usko että olet nainen, koska jos olisit, näkemyksesi olisi laajempi kuin se, mitä alt right-etusormi-peukalorenkaan läpi näkyy. Valitettavasti noin 50000 naista joka ikinen vuosi tulee tutuksi sellaisen persoonallisuuden omaavan miehen kanssa.

Eli suhde naisen kanssa tuhoaa hyvänkin miehen.

Mies on itse pilalla ilman ensimmäistäkään suhdetta naisen kanssa. Esimerkiksi sinä, joka olet silminnähden mielenvikainen.

Vierailija
49/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ne ovat itse eroamassa ja eroja ehdottelemassa tällä palstallakin heti jos nainen ei kipujensa tai sairautensa takia anna seksiä kuin 2 kuukauden välein.

Vierailija
50/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas aloitus🙄... 

Että tällaista paskaa vuonna 2026.

Vastahan Karjalan naisrauhan säätämisestä on 710 vuotta. Ei voi olettaa, että hidasälyiset suomalaismiehet olisivat siinä ajassa oppineet käyttäytymään.

Vierailija
51/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielletäänkö peppuseksikin

Tai kiellettää ehkäsy niin pääsee taas tuhkalaatikkoseksi kunniaan.

Olisko vain helpompaa sinunkin myöntää mikä tosiasiallisesti olet?

Vierailija
52/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osatotuutta tässäkin. Jotkut eroavat liian helposti. Joku pakollinen pariterapia olisi ihan hyvä eron hetkellä, jollei sitten ole ollut juuri väkivaltaa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi