Vanhukset hakataan, magneettikuvaukseen menevät tapetaan, hienossa tilassa Suomen terveydenhuolto
Hoitajat somettavat taukohuoneessa kun vanhukset soittavat kelloa hädissään omissa paskoissaan maaten. Toisia vanhuksia retuutetaan ja piestään. Rutiinitoimenpiteissä tapetaan terveitä ihmisiä kun ei osata annostella lääkkeitä. Kotipalvelun asiakkaat kuolevat koteihinsa kun hoitaja unohtaa tulla paikalle. Hienosti te vedätte.
Kommentit (74)
Pysyttele normaalin rajoissa niin ei tule ongelmia edes sairastaessa. Nämä ilmenneet olleet erityistapauksia.
Näit oikein vaivaa tähän aloitukseen?
Mene itse tuohon työhön ja näytä esimerkkiä miten hommat hoidetaan.
On helppoa arvostella muita.
Ja peräpukamatkin vielä hirtetään.
Vierailija kirjoitti:
On suhteellisen helppoa olla somettamatta, välittää potilaista ja olla huolellinen.
Kyllä. Ihan kaikki vanhukset, ihan kaikki kuvauksiin menevät.
Vierailija kirjoitti:
Pysyttele normaalin rajoissa niin ei tule ongelmia edes sairastaessa. Nämä ilmenneet olleet erityistapauksia.
Miten pysyttelen niin etten saa hoitajalta turpaan tai tappavaa annosta lääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Tiktok ja muu some on mädättänyt koko yhteiskunnan
Koululääketiede ja pakkomonikulttuuri mädättänyt koko yhteiskunnan
Vierailija kirjoitti:
Meillä on liuta vaaleilla valittuja päättäjiä ja kallispalkkaisia pomoja, joiden vastuulla nämä asiat ovat. On aivan paikallaan vaatia verorahoille vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lohduttaa tietää olevansa erityistapaus kun on silmät mustana ja paskat housuissa aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt helv? Käytät työajan vanhusten pesuun ja vaipanvaihtoon, etkä käytä väkivaltaa.
Parempi varmaan juoda itsensä hengiltä ennen kuin joutuu sairaalaan tai palvelutaloon piestäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lohduttaa tietää olevansa erityistapaus kun on silmät mustana ja paskat housuissa aamusta iltaan.
No hankalimmat hoidokit huumataan hiljaisiksi. Eivät valita, vaikka vähän rusikoidaankin ja hoitoa laiminlyödään. Kuolevat sitten ykskaks, vanhuudenheikkouteen tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pysyttelen niin etten saa hoitajalta turpaan tai tappavaa annosta lääkkeitä?
Myötäilet etkä asetu vastahankaan. Tietysti omat hoksottimet pitää olla, jotkut luotaa sokeasti terveydenhuollossa työskenteleviin. erityisesti varoa milloin joku toimii yksinään, mieluusti siis kaksi, ja jos tulee huonot fibat niin toisaalle hoidettavaksi. Sama pätee muuallakin missä et ole itse näkemässä koko prosessia.
Eihän Suomessa edes yritetä hoitaa ihmisraukkojen kipuja. Siinä missä inhimillisissä valtiossa kivut lääkitään kunnolla tarjotaan Suomessa panadolia. Ja tämäkin taisteluiden jälkeen ja hoitohenkilökunnan vit_tui_lun säestämänä.
Hoitohenkilökunta panttaa kun jakaisi omistaan.
Sairas maa, kivunhoidon kehitysmaa.
Ei mikään ihme, että ihmiset ostavat lääkkeensä jopa kaduilta.
Kannattaa pysytellä terveenä. Pysykää kotona. Ehdottomasti kannattaa vältellä hoitohenkilökuntaa.
Krista Kiuru pitää saada takaisin ministeriksi laittamaan nämä asiat kuntoon. Ei muista ole siihen.
Vierailija kirjoitti:
Pysyttele normaalin rajoissa niin ei tule ongelmia edes sairastaessa. Nämä ilmenneet olleet erityistapauksia. 7
Vanhuus erityistapaus? Palataan kuule asiaan kun olet 80 ja mätänet itse vaipoissasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on liuta vaaleilla valittuja päättäjiä ja kallispalkkaisia pomoja, joiden vastuulla nämä asiat ovat. On aivan paikallaan vaatia verorahoille vastinetta.
Just näin. Suomessa kukaan ei ota vastuuta mistään. Muualla nämä olisivat saaneet kenkää.
Tiktok ja muu some on mädättänyt koko yhteiskunnan