Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat tilanteet, joissa teitä on yritetty iskeä?

Vierailija
11.02.2026 |

Aloitan:

Olin parikymppisenä sijaisena päiväkodissa, kun yhden lapsen sinkkuisä yritti iskeä. Tiesi minusta hämmentävän paljon ja olisi halunnut treffeille, kun sijaisuuteni loppui. Kysyi tätä siis lastaan päiväkotiin tuodessaan. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään ei kukaan.

Vierailija
2/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolituttu entinen koulukaveri oli jostain kuullut, että olin eronnut lapseni isästä (en ollut). Olisi halunnut tavata eikä kuulemma haitannut vaikka oli lapsikin. Oli jotenkin outoa, kun kouluajoista oli melkein 10v eikä oltu edes nähty kertaakaan siinä välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keräsin tyhjiä pulloja kadulla

Vierailija
4/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä esimiesasemassa oleva 20v vanhempi mies välillä ehkä liiankin mukava. Ei suoraan yrittänyt iskeä, mutta selkeästi kokeili kepillä jäätä. Ohitin koko jutun kuin en olisi tajunnutkaan, niin meni ajanmyötä ohi. 

Vierailija
5/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi kuulosta omituiselta lainkaan. Jos esimerkiksi vessanpytyllä istuessa joku tulisi iskemään , se olisi omituista.

Vierailija
6/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poikaystäväni kanssa juopottelemassa baarissa kun lesbotyttö alkoi yrittää. Hieman hämmentävää oli kyllä.

Vierailija
7/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni urheilukisamatkalla. Olen itsekin harrastanut samaa lajia kuin lapseni nyt. Samassa ryhmässä aikoinaan kanssani harrastanut mies avautui illalla hotellilla parin kaljan jälkeen, kuinka minä olen se, jonka menettämisestä ei koskaan pääse yli. Meillä on molemmilla perheet ja puolisot ja elämät ihan eri puolella Suomea. Sen jälkeen on ollut todella vaivaannuttavaa törmätä. Mutta ymmärrän miksi vaimonsa on ollut todella nihkeä minua kohtaan. Luultavasti aiheesta on puhuttu kotonakin.

Vierailija
8/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei kukaan yritä iskeä mua, oon ihan kateellinen!

Vierailija
9/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen poliisina ja vähän aikaa sitten joku lievästi kehitysvammaisen näköinen mummo sekoili liikenteessä päivittäen instaa puhelimella. Kirjoittaessani sakkoja, tämä henkilö ehdotti seksin harrastamista.

Todella ahdistavaa ja nöyryyttävää, työparinikin vain nauroi.

Vierailija
10/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin töiden kautta samaan tapahtumaan miehen kanssa, jonka lapset harrastaa samassa seurassa minun lasten kanssa. Itse en ollut tätä miestä koskaan nähnytkään, koska lapsensa ovat paljon minun lapsia vanhempia. Mutta tämä mies tiesi minut ja lapseni. Pyöri siinä ympärillä jatkuvasti koko tapahtuman ja hakeutui iltajatkoilla seuraani koko ajan. Tarjoutui saattamaan kotiin saakka, mutta häipyi, kun sanoin mieheni tulevan hakemaan minut.

Vierailija
11/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä muille omituista mutta minulle oli kun nainen juoksi minut kadulla kiinni ja alkoi juttelemaan. Oli siis nähnyt minut kun tulimme samalla junalla kaupunkiin.

Omituiseksi sen siis teki se että se on ainoa kerta kun minua on koskaan aktiivisesti yritetty iskeä. Luulisi että se ainoa kerta tapahtuisi sitten jossain baarissa tai juhlissa mutta ei tosiaankaan Suomessa keskellä päivää kadulla. 

Vierailija
12/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja antaessaan peräruisketta. 

Pertti 58 

Vierailija
13/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin poikaystäväni kanssa juopottelemassa baarissa kun lesbotyttö alkoi yrittää. Hieman hämmentävää oli kyllä.

Miten naiset iskee naisia? Onko yhtä kömpelöä kuin miesten yritykset?

Vierailija
14/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa alkaen 4v

Vierailija
15/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan jatkuvasti kaikkialla, mutta en ymmärrä iskuyrityksiä, jos ei muniin käydä kiinni.

M52

Vierailija
16/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä huonoin iskurepliikki jolla on ONNISTUTTU iskemään teidät?

Vierailija
17/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä muille omituista mutta minulle oli kun nainen juoksi minut kadulla kiinni ja alkoi juttelemaan. Oli siis nähnyt minut kun tulimme samalla junalla kaupunkiin.

Omituiseksi sen siis teki se että se on ainoa kerta kun minua on koskaan aktiivisesti yritetty iskeä. Luulisi että se ainoa kerta tapahtuisi sitten jossain baarissa tai juhlissa mutta ei tosiaankaan Suomessa keskellä päivää kadulla. 

Minusta tämä on jotenkin suloista. Monet muut tarinat täällä kuulostaa vain ahdistavalta enkä toivoisi omalle kohdalle. 

Vierailija
18/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo yritti nuolla korvaa ja kyseli parisuhde tilannetta bileissä. Tuli kiire ottaa oma tyttöystävä kainaloon silloin.

Vierailija
19/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa lasten harrastuksissa tuntuu piiri pieni pyörivän. Ei ole edes mitenkään epätavallista. Usein aikuiset tuntevat toisensa jo omilta harrastusajoiltaan ja on jotain klikkejä jo ennestään. Ja sitten kilpailu-/turnaus-/leirimatkoilla sattuu ja tapahtuu. 

Vierailija
20/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen opiskelukaveri bileissä, joissa olin miehen mukana. Ihan avoimesti siinä iski, vaikka mieheni katsoi vieressä. Oltiin molemmat lähinnä hämmentyineitä. Sanoi mm. että on paremman näköinen kuin mieheni ja minun pitäisi vaihtaa parempaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan