Uusi päivämäärä ylöstempaukselle on asetettu, oletko valmis!
Kommentit (27)
Jäit auttamatta junasta. Tempaistavathan tempaistiin jo aikoja sitten.
Vihdoinkin pääsen ylös täältä vuoteen pohjalta, lupaatko varmasti ap?
Ylöstempaisin itseni jo klo 5:30 aamulla. En tarvitse siihen apuja kiitos vaan.
Odotan jo innolla! Aion tempaista Jeesusta turpaan oikein kunnolla!
No ei tästä kannata intoutua - se päivämäärä muuttuu kuiteskin.
Jos tuollaista tempausta tulee, niin sen päivämäärää ei kukaan ihminen tiedä. Koskee myös sinua.
Mulla on hautajaiset sunnuntaina. Voitas kaikki lähtee samalla.
Katselin kerran livenä telkkarista ylöstempausta. Taisi olla Pariisin olympiakisat.
Onpa epäluotettava lentoyhtiö. Yksikään lähtö ei ole tapahtunut ajallaan ja koko ajan siirtyy. Tarjoillaanko matkalla ruokaa ja viinaa? Mitä leffoja?
Vierailija kirjoitti:
Eipä huolineet yhtään KD:n edustajaa kyytiin.
Miksei sitä voitu raamattuun kirjoittaa? Siellä olisi ihan hyvin voinut lukea että ylöstempaus tapahtuu 11.2.2026 ja Suomesta tempaistaan Minna Meikäläinen ja Niina Nönnönnöö.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hautajaiset sunnuntaina. Voitas kaikki lähtee samalla.
Ruumishuoneeltako kirjoittelet?
Miksi Päivi R. on edelleen täällä möyhäämässä pöksyt märkinä homoseksistä?
Muista pakata reseptilääkkeet resepteineen. Voit tulostaa lääkeyhteenvedon Omakannasta mutta jotkut maat vaatii apteekin leimaaman todistuksen.
Raamattu antaa hyvin selvän vastauksen siihen, milloin tuo tapahtuu:
Luukas 12:40 "Niin olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee."
Viittaa siihen tilanteeseen maan päällä, että useista uskovistakin todetaan että he ovat luopuneet Jumalan sanasta. Silloin kun täällä planeetalla on kaikkein vähiten niitä, jotka enää viitsivät odottaa valvoen Jeesuksen hakevan omiaan.
Silloin kun osa kristikansasta rummuttaa päivämääriä ja kovasti luulee, niin silloin se ei ainakaan tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten kumma, että uskovaiset ei puhu täällä raamatusta, vaan aina seksistä.
Osa lyö "läskiksi" tän, mutta ne jotka uskovat, heillehän tää on tarkoitettu. Minä uskon että ensi viikolla kun ti-to myllerrykset alkavat, me olemme täällä. Kukin uskoo ja turvautuu uskoon omalla tavallaan. Onnea meille kaikille, Jumalan varjelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä huolineet yhtään KD:n edustajaa kyytiin.
Ei tietenkään. Tekopyhiä wannabe-kristittyjä, joille Jumalan sana on vain tekosyy kiusata muita, ei tarvitse tempaista.
Vierailija kirjoitti:
Koska hänellä on liian kiire unelmoida ryhmäpanosta komeiden uroiden ja kiimaisten naisten kanssa. Jeesus luovutti, kun Päivillä oli liian hyvät hekumat sormi pillussa.
Ei jaksa. Mä odotan vasta 52. päivämäärää tuon jälkeen, jonka ilmoitat.