Onko positiivista, jos henkilöllä on lapsia useamman kuin yhden kumppanin kanssa? (älä avaa ketjua, jos pelkkä otsikko provosoi sinua)
Olen miettinyt, että jos henkilöllä on lapsia useamman kuin yhden vakituisen kumppanin kanssa, niin eikö se ole vain positiivinen merkki? Sehän kertoo siitä, että useampi kuin yksi henkilö on valinnut hänet lapsensa isäksi/äidiksi. Esimerkiksi jos jollain miehellä on kolme lasta ja kaikilla eri äidit, niin se kertoo siitä, että siinä miehessä on jotain mielettömän upeaa, kun kolme naista on valinnut juuri hänet lapsensa isäksi? Ei kai kukaan ketään idioottiakaan valitsisi lapsensa isäksi/äidiksi? Eli se on todiste siitä, että henkilö on tosi ihana ja vastuullinen.
Kommentit (53)
Minun ex llä on 3 ex vaimoa, lapsia kahden.
Erosi edellisestä kesäkuussa ja nyt on lapsille esitellyt seuraavan kumppanin.
Ex nro 3 oli samaa ikää, muut ovat olleet reilu 20 vuotiaita. Uusin valloitus on samaa ikää, kuin meidän esikoinen, kenties vaikka seuraavaksi tulee vauva uutisia.
Minun ei tarvitse arvostella toisten valintoja
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta positiivinen tai negatiivinen seikka. Tuo yksinään ei vielä kerro mitään tilanteista miten tuohon on päädytty.
Aivan näin. Täällä on nyt syyllistetty miehiä, mutta kyllähän nykyisin on oikein buumi, että naiset ottavat eron, kun on niin helppo lykätä lapset miehen hoteisiin joka toiseksi viikoksi ja saa itse jälleen viettää hauskaa sinkkuelämää ilman noita riippakiviä. Valitettavasti jotkut kunnolliset miehet tekevät huonoja naisvalintoja useamman kerran ja sitten on tilanne tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ex nro 3 oli samaa ikää, muut ovat olleet reilu 20 vuotiaita. Uusin valloitus on samaa ikää, kuin meidän esikoinen, kenties vaikka seuraavaksi tulee vauva uutisia.Minun ei tarvitse arvostella toisten valintoja
mikä sun ex-miehessä sitten on niin mielettömän erityistä, että kaikki naiset haluavat lapsia hänen kanssaan? Onko hän ihana, komea ja varakas?
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen negatiivinen asia! Tollasille vosuille olis kyllä rumempikin nimitys.
Jussi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex nro 3 oli samaa ikää, muut ovat olleet reilu 20 vuotiaita. Uusin valloitus on samaa ikää, kuin meidän esikoinen, kenties vaikka seuraavaksi tulee vauva uutisia.Minun ei tarvitse arvostella toisten valintoja
mikä sun ex-miehessä sitten on niin mielettömän erityistä, että kaikki naiset haluavat lapsia hänen kanssaan? Onko hän ihana, komea ja varakas?
Vika voi olla myös morsianehdokkaiden arvostelukyvyssä.
Kuulin tuttavasta, että hänellä on lapsia kolmen eri naisen kanssa. Ja ongelmia elatusmaksujen kanssa, totta kai.
Ei kyllä parantunut mielikuva, romahti. Ennen pidin kohtuufiksuna, mutta ehkäisy nyt on ihan perustaitoja.
Ei ole positiivista. Kertoo minulle vain sen, että äijä on niin elastusapu loukussa, että mihinkään muuhun hänen rahansa eivät riitäkään. Saisin kustantaa tälle luuserille asumisenkulut ja ruoat ja hän valittaisi silti miten ei jää mitään omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin tuttavasta, että hänellä on lapsia kolmen eri naisen kanssa. Ja ongelmia elatusmaksujen kanssa, totta kai.
Ei kyllä parantunut mielikuva, romahti. Ennen pidin kohtuufiksuna, mutta ehkäisy nyt on ihan perustaitoja.
Millainen tämä mies on? Onko hän ihana, kiltti, komea ja varakas, kun kolme naista on halunnut lapsia hänen kanssaan? Onko hän edelleen yhdessä nuorimman lapsen äidin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Evoluution kannalta kyllä.
Miten se siis on evoluution kannalta järkevää, jos levitettävä geeniaines on kelvotonta?
Miten sen voi tietää, jos mies salaa aiemmat lapsensa?