Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden sunnuntaina tyttöjen reissuun Kreikkaan ja anna jonkun Jorgoksen polkea mua kuin tulpatonta mopoa. Kun saan pari viikkoa 💕

Vierailija
11.02.2026 |

...oikein kunnolla melaa mekkoon, niin kyllä se auttaa taas jaksamaan sitä tylsää ukkoa kotona. Se ei tajua mitään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän samaan vipuun meni elokuva ohjaaja Risto Jarva kun laittoi Antti Litjan menemään vahingossa Insbruckin sijaan Rhodoksen "helteesen" elokuvassa LOMA

Oikesti olympialaisten aikasn Kreikassa on aika kylmää

Leffat on tiettävästi fiktiota, mutta niin toki tämä aloituskin. Elokuva oli hyvä, tämä misogyyniketju täyspaska.

Vierailija
22/23 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain porvoolainen menisi tähän aikaan vuodesta Kreikkaan, yritä edes vähän parempaa

0/5

Ei sinne aurinkoa mennä ottamaan vaan panemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ketään ei kiinnosta sun fantasiat ja vihalässytykset naisista.

Kaikki tietävät, että olet sitä miesten 25% pohjasakkaa, joka ei naista saa kuin väkisin.

Syy on Y-kromosomissa, joka tuottaa suuren hajonnan miesten älykkyyteen ja muihin ominaisuuksiin. Olet perinyt kaiken mahdollisen paskan lyhyydestä, rumuudesta, leuattomuudesta ja hintelyydestä lähtien, mutta varsinkin erittäin matalan älykkyysosamäärän.

Hyvin ikävää. Ei tipu Nobelia, pörssiyhtiötä eikä naista. Kuolet oman käden kautta, päihteisiin tai hoitamattomaan mt-ongelmaan noin 25 vuotta ikäisiäsi aiemmin.

Vierailija
24/23 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ketään ei kiinnosta sun fantasiat ja vihalässytykset naisista.

Kaikki tietävät, että olet sitä miesten 25% pohjasakkaa, joka ei naista saa kuin väkisin.

Syy on Y-kromosomissa, joka tuottaa suuren hajonnan miesten älykkyyteen ja muihin ominaisuuksiin. Olet perinyt kaiken mahdollisen paskan lyhyydestä, rumuudesta, leuattomuudesta ja hintelyydestä lähtien, mutta varsinkin erittäin matalan älykkyysosamäärän.

Hyvin ikävää. Ei tipu Nobelia, pörssiyhtiötä eikä naista. Kuolet oman käden kautta, päihteisiin tai hoitamattomaan mt-ongelmaan noin 25 vuotta ikäisiäsi aiemmin.

Olen nainen ja lähdössä tyttöjen reissuun

AP

Vierailija
25/23 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat paikalliset Jormat "ottaa" kysymättä, jos itse olet ottanut liikaa. Kannattaa hillitä mekossa vauhtia siis. Tautejako tuot tuliaisena ukollesi? 

Vierailija
26/23 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattavat paikalliset Jormat "ottaa" kysymättä, jos itse olet ottanut liikaa. Kannattaa hillitä mekossa vauhtia siis. Tautejako tuot tuliaisena ukollesi? 

Ei niiden tarvitse kysellä, kaikki tietää että suominainen antaa varmasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan