Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temun hinnat ovat nousseet

Vierailija
10.02.2026 |

Oletteko huomanneet saman: Temun hinnat ovat nousseet viimeisten puolentoista vuoden aikana?

Hyvä näin, niin tulee ostettua harvemmin sieltä ja todennäköisemmin Euroopassa valmistettua, kun hintaero on pienempi ja eurooppalainen kuitenkin yleensä voittaa laadussa mennen tullen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin temppu on et joutuu lähettää henkareista kuvan jos haluaa tilata sexyjä naisten hepeneitä.

En todellakaan lähetä, pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
2/7 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpä tilatko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ne kamat jotka tulee euroopan sisältä on jotkut jopa kalliimpia kuin Suomessa, tai ainakin samaa tasoa.

Eihän Temu ole mikään tehdas tai kauppa, se on vaan nettialusta jolla tuhannet tehtaat myy kamojaan, kaikenlaisia maan ja taivaan välillä, jotkut laadukkaita, jotkut ei. Useimmiten itse olen saanut laadukasta samanlaista tavaraa kuin muualtakin, koska nehän tehdään samoilla tehtailla. Mutta en osta sähkölaitteita, en ruokaan liittyviä, kosmetiikkaa, alusvaatteita... en muutenkaan mitään mistä voisi tulla myrkkyjä itseen, jos niissä sellaisia on. 

Vierailija
4/7 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjuu. Itse olen huomannut että minimitilaus on 25 euroa mikä tietenkin vähentää erillisten minipakkausten määrää.

Vierailija
5/7 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjuu. Itse olen huomannut että minimitilaus on 25 euroa mikä tietenkin vähentää erillisten minipakkausten määrää.

Tuo näyttää olevan eri summa eri ihmisille. Minulle se oli pari vuotta sitten 10 euroa, mutta olikohan puolitoista vuotta sitten, se muuttui yhtäkkiä 25 euroon. Nyt tämän vuoden puolella se on ollut 28 euroa. Ei tuo siis haittaa, mutta mietin vain, onko se kaikille sama, kun jotkut ovat sanoneet, että edelleen se olisi 10 euroa.

ap

Vierailija
6/7 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä olis nousta ainakin kuljetus, jota maailmanlaajuissa postiorganisaatiossa tuetaan siten, että löähetykset on käytännössä katsoen ilmaisia koska mm. Kiinan on katsottu kuuluvan kolmansiin maihin, joiden taloutta pitää tukea. 

Vähintäkin temupaketeille pitäisi tulla niiden oikea postituskulu eikä subventoitu. 

Vierailija
7/7 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo näyttää olevan eri summa eri ihmisille. Minulle se oli pari vuotta sitten 10 euroa, mutta olikohan puolitoista vuotta sitten, se muuttui yhtäkkiä 25 euroon. Nyt tämän vuoden puolella se on ollut 28 euroa. Ei tuo siis haittaa, mutta mietin vain, onko se kaikille sama, kun jotkut ovat sanoneet, että edelleen se olisi 10 euroa.

ap

Jaa, mikähän systeemi tuossa sitten on.