mitä tässä niinku voisi enää tehdä että kiinnostaisi naisia?
jatkuvasti osumia 0 on monta kuvaa ja tuoreita kuvia ja profiiliteksti jatkuvasti tinderissäki osumia 0 ei tule sit millää, taidan luovuttaa ku ei tällänen ihminen kelpaa naisille, vaikka mulla menee ihan hyvin, mut ei se riitä, töitä paljon ja kaikkee.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minä tosissani toivon että tapaat kaltaisesi naisen joka ihastuu sinuun. Ja että tuo masennukseksi hellyttäisi. Lue vielä niitä ohjeita joita tällä palstalla on sinulle annettu jo aika monta vuotta; lue ajatuksella ja ryhdy toimiin. Ja älä palaa sen jälkeen palstalle koska täällä sinulle tulee vain turhautunut ja paha mieli. Muuta neuvoa en voi antaa, mutta aivan vilpittömästi toivon Allu sulle kaikkea hyvää. N35
Ei mua kiinnosta mulla on asiat hyvin ja töitä. unohdan naiset niin monet miehet tekee ja viihtyy yksin se on parempi niin.
Aikoinaan oli samanlainen ongelma.
Tuttu nainen kävi tekstit läpi ja korjasi paremmaksi sit varasin ajan tutulle ammattikuvaajalle.
Johan alkoi hommat luistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tosissani toivon että tapaat kaltaisesi naisen joka ihastuu sinuun. Ja että tuo masennukseksi hellyttäisi. Lue vielä niitä ohjeita joita tällä palstalla on sinulle annettu jo aika monta vuotta; lue ajatuksella ja ryhdy toimiin. Ja älä palaa sen jälkeen palstalle koska täällä sinulle tulee vain turhautunut ja paha mieli. Muuta neuvoa en voi antaa, mutta aivan vilpittömästi toivon Allu sulle kaikkea hyvää. N35
Ei mua kiinnosta mulla on asiat hyvin ja töitä. unohdan naiset niin monet miehet tekee ja viihtyy yksin se on parempi niin.
Joo olen huomannut tosi pitkään että täälä vain tahallaan haukutaan mies maan rakoon aina miehessä on vikaa ikuisesti ja naisissa ei ole mitää vikaa, en ymmärrä oravanpyörä ja naurettavaa.
Mihinköhän sä naista tarviit... Opettelehan elämään itsesi kanssa.
No joo lähden vaikka tekee jotain muuta adios.
Vierailija kirjoitti:
Laita selkääsi tikkataulu niin alkaa niitä osumia tulemaan
Päivän paras 🤣
Mene sinne oikeaan maailmaan ja tapaa naisia siellä. Töissä, harrastuksissa, tuttujen ja juhlien kautta.
Niin se on ennenkin tehty. Tuhansia ellei kymmeniä tuhansia vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne oikeaan maailmaan ja tapaa naisia siellä. Töissä, harrastuksissa, tuttujen ja juhlien kautta.
Niin se on ennenkin tehty. Tuhansia ellei kymmeniä tuhansia vuosia.
Ei ole kavereita oikein ja naispuolisia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän sä naista tarviit... Opettelehan elämään itsesi kanssa.
Kaipaan pusuja läheisyyttä koskea naista kun hän istuu vieressä
No ainaski mulla on töitä ja en nyt juo alkoholiakaa, mennää näillä.