Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tässä niinku voisi enää tehdä että kiinnostaisi naisia?

Vierailija
10.02.2026 |

jatkuvasti osumia 0 on monta kuvaa ja tuoreita kuvia ja profiiliteksti jatkuvasti tinderissäki osumia 0 ei tule sit millää, taidan luovuttaa ku ei tällänen ihminen kelpaa naisille, vaikka mulla menee ihan hyvin, mut ei se riitä, töitä paljon ja kaikkee.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tosissani toivon että tapaat kaltaisesi  naisen joka ihastuu sinuun. Ja että tuo masennukseksi hellyttäisi. Lue vielä niitä ohjeita joita tällä palstalla on sinulle annettu jo aika monta vuotta; lue ajatuksella ja ryhdy toimiin. Ja älä palaa sen jälkeen palstalle koska täällä sinulle tulee vain turhautunut ja paha mieli. Muuta neuvoa en voi antaa, mutta aivan vilpittömästi toivon Allu sulle kaikkea hyvää. N35

Vierailija
42/51 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tosissani toivon että tapaat kaltaisesi  naisen joka ihastuu sinuun. Ja että tuo masennukseksi hellyttäisi. Lue vielä niitä ohjeita joita tällä palstalla on sinulle annettu jo aika monta vuotta; lue ajatuksella ja ryhdy toimiin. Ja älä palaa sen jälkeen palstalle koska täällä sinulle tulee vain turhautunut ja paha mieli. Muuta neuvoa en voi antaa, mutta aivan vilpittömästi toivon Allu sulle kaikkea hyvää. N35

Ei mua kiinnosta mulla on asiat hyvin ja töitä. unohdan naiset niin monet miehet tekee ja viihtyy yksin se on parempi niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli samanlainen ongelma.

Tuttu nainen kävi tekstit läpi ja korjasi paremmaksi sit varasin ajan tutulle ammattikuvaajalle.

Johan alkoi hommat luistaa.

Vierailija
44/51 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta mulla on asiat hyvin ja töitä. unohdan naiset niin monet miehet tekee ja viihtyy yksin se on parempi niin.

Joo olen huomannut tosi pitkään että täälä vain tahallaan haukutaan mies maan rakoon aina miehessä on vikaa ikuisesti ja naisissa ei ole mitää vikaa, en ymmärrä oravanpyörä ja naurettavaa.

Vierailija
45/51 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän sä naista tarviit... Opettelehan elämään itsesi kanssa.

Vierailija
46/51 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo lähden vaikka tekee jotain muuta adios.

Vierailija
47/51 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita selkääsi tikkataulu niin alkaa niitä osumia tulemaan

Päivän paras 🤣

Vierailija
48/51 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne oikeaan maailmaan ja tapaa naisia siellä. Töissä, harrastuksissa, tuttujen ja juhlien kautta. 
Niin se on ennenkin tehty. Tuhansia ellei kymmeniä tuhansia vuosia.

Vierailija
49/51 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne oikeaan maailmaan ja tapaa naisia siellä. Töissä, harrastuksissa, tuttujen ja juhlien kautta. 
Niin se on ennenkin tehty. Tuhansia ellei kymmeniä tuhansia vuosia.

Ei ole kavereita oikein ja naispuolisia kavereita.

Vierailija
50/51 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinköhän sä naista tarviit... Opettelehan elämään itsesi kanssa.

Kaipaan pusuja läheisyyttä koskea naista kun hän istuu vieressä

Vierailija
51/51 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainaski mulla on töitä ja en nyt juo alkoholiakaa, mennää näillä.