Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jeppe tai jansku juo?

Vierailija
10.02.2026 |

Mistä syystä tyypit dokaavat monta kuukautta tai viikkoa peräkkäin.

En käsitä sitä miten he jaksavat olla jatkuvasti kännissä.  Miksi ottavat loiventavaa? Onko se oikeesti hauskaa? Muuttuuko silloin velat saataviksi ja paraneeko elämäntilanne/sairaudet dokaamalla? Pääseekö paremmin leikkausoperaatioihin jos vain juopottelee?  Saako paremmin töitä jos esim. juopottelee.  Tuskin....... kertokaa te jotka dokaatte lähes jatkuvasti, monta kuukautta peräkkäin, MIKSI?

Jotkut puhuu perintötekijöistä ja sukuviasta. Minun suvussa on paljon juoppoja ja nistejä. Heistä sain varoittavan esimerkin siitä miten elämä menee paskaksi. Mutta minä päätin etten halua tuollaista elämää ja olen pysynyt HELPOSTI kohtuudessa eli otan olutta tai valkkaria noin yhtenä iltana viikossa. Lomaviikolla ulkomailla otan useammin, mutta sielläkään ei ole tule yleensä mitään pahaa krapulaa. Enkä kestä krapulaa se on tosi inhottava olotila. 

Lisäksi toiset puhuvat, että se on sairaus. Jos on sairaus niin miksi se ei ole tarttunut minuun juopoista sukulaisistani???  Mun mielestä itsellä pitää vaan päättää, ettei ala tuhoamaan elämäänsä.

Minusta se on valintakysymys eikä mikään sairaus.

Nimimerkki: Ei raivo-raitis vaan kohtuudella alkoa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä päättyy kuitenkin, niin miksi en nopeuttaisi prosessia juhlistamalla sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi