Voiko kiinnostunut vältellä?
Ensin on mukava, tulee jutteleen jne. Sitten yht äkkiä, kun tulee vastaan, painaa pään alas, katsoo maahan jne.
Kommentit (28)
Kyllä jos on mielenterveysongelmia.
Ensin on kiinnostunut ja sitten alkaa inhoamaan. Siksi katsoo maahan.
Mitä ihastuneempi olen, niin sitä enemmän jännitän. Välttelen, katson maahan jne. Luonnollisuus katoaa ihastuksen seurassa.
Tottakai voi, se on ihan normaali piirre että yrittää kieltää tunteitaa syystä tai toisesta, pelkäämään tavallaa.. Sit jos on oikeesti älykäs ihminen ni joku vois jopa testaa toista et miten se toinen reagoi siihen et ite vetäytyy.
jos mies niin hän muutti mielensä jos nainen niin ujostelee.
Jos on aikuisesta ihmisestä kysymys niin epäilen. Ei aikuiset ihmiset enää harrasta tuommoisia leikkejä.
Naisena panikoin ja nolostun, jos on komeita miehiä lähellä. Onneksi en aina jos keskityn muuhun ja en ehdi.
Tutustumisvsaiheessa ja ihastuksissa käyttäytyy omituisesti. Kuka pystyy olemaan luonnollinen.
Jos se kiinnostus hävisi kun hieman jutteli läehmmin?
Olen itse korkeasti koulutettu. Kasvoista ihan kaunis, mutta vähän pullukka kropaltani. Olen ihastunut yhteen komeaan ulkomaalaiseen varastomieheen. Olen tervehtinyt ja hymyillyt hänelle. On ollut vaivaantuneen näköinen. Luulen, että inhoaa minua. Olen nyt jättänyt hänet rauhaan. Yritän, etten enää törmää häneen.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse korkeasti koulutettu. Kasvoista ihan kaunis, mutta vähän pullukka kropaltani. Olen ihastunut yhteen komeaan ulkomaalaiseen varastomieheen. Olen tervehtinyt ja hymyillyt hänelle. On ollut vaivaantuneen näköinen. Luulen, että inhoaa minua. Olen nyt jättänyt hänet rauhaan. Yritän, etten enää törmää häneen.
Ongelmasi on siinä että mies tietää että olet laittanut elämässäsi koulutuksen etusijalle etkä parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihastuneempi olen, niin sitä enemmän jännitän. Välttelen, katson maahan jne. Luonnollisuus katoaa ihastuksen seurassa.
Näin kävi sen kuuluisan kassatytön kanssa (ihan varttunut eronnut). Sanoin mitään sen kummemmin miettimättä hölmösti. Ajattelin että tämä oli sitten tässä, mutta ei ollutkaan. Seuraavana päivänä kysyi kahville kohta vuoronsa päätyttyä. Tapailua sillointällöin jatkunut jo keväästä saakka.
Voihan miehetkin olla ujoja ja jännittää.
Itse olen vältellyt ihastumis kohdetta koska omaan mielenterveys ongelmia ja huono menneisyys. Miksi. Sen takia koska en halua satuttaa häntä millään tavalla ja tiedän että minulla on todella paljon painolastia kannettavana. Jos kävisi että hän ihastuisi takaisin voisi käydä sama kun edellisessäkin parisuhteessa. Eli toine rupeaisi kärsimäänsen aikana ja häntä sattuisi. En halua nähdä enää sitä että toista sattuu minun ongelmieni takia. Mutta se sattuu itseä kun katsoo ihastuksen kohdetta ja tietää että sitä voi tarkoittamattaan satuttaa. Niitä tunteita mitä häntä kohtaan on, joutuu väkisillä estämään myös ja se sattuu itseä. Se välttely ja kaipuu jo sattuu. Mutta ei halua riskeerata ja toista satuttaa.
Eihän kukaan voi olla ihastuneena luonnollinen ja hymyilevä. Naama vääntyy ja ääni menee kimeäksi. Tunteet menee vuoristorataa.
Mitä ihastuneempi, niin sitä hullummin käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vältellyt ihastumis kohdetta koska omaan mielenterveys ongelmia ja huono menneisyys. Miksi. Sen takia koska en halua satuttaa häntä millään tavalla ja tiedän että minulla on todella paljon painolastia kannettavana. Jos kävisi että hän ihastuisi takaisin voisi käydä sama kun edellisessäkin parisuhteessa. Eli toine rupeaisi kärsimäänsen aikana ja häntä sattuisi. En halua nähdä enää sitä että toista sattuu minun ongelmieni takia. Mutta se sattuu itseä kun katsoo ihastuksen kohdetta ja tietää että sitä voi tarkoittamattaan satuttaa. Niitä tunteita mitä häntä kohtaan on, joutuu väkisillä estämään myös ja se sattuu itseä. Se välttely ja kaipuu jo sattuu. Mutta ei halua riskeerata ja toista satuttaa.
Et ole kuitenkaan hakenut noihin ongelmiisi ammattiapua? Ne tuskin ratkeavat sillä, että pyörittelet asioita oman pääsi sisällä. Ongelmat sinäänsä eivät ehkä ole omaa syytäsi. Mutta avun hakeminen on omalla vastuullasi ja sinun tehtäväsi.
Tätä olen pohtinut. Voiko kiinnostunut jättää puhumatta sanaakaan, vai onko kysymys vihasta tuolloin?