Kirkkoherra ja toimistosihteeri olivat kohdelleet romaniasiakkaita eriarvoisesti muihin asiakkaisiin nähden, määrättiin sakkoihin
https://yle.fi/a/74-20209434?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
😅 Niinpä niin, tottakai. Mannekiinit ovat aina uhreja. Ihme kun ei vielä korvauksiakin maksettu. Mistähän voisi johtua että käteistä vaadittiin, en kyllä keksi millään...
Kommentit (19)
Romaneita on kaikissa uskonnoissa kukin kuuluu omaan lahkoonsa. Ja osa on muissa uskonnoissa. He ovat sanksriitin kielisiä heimoja Intiasta . Wikipedia Sanksriitti. Sanksriitin kieli.
Romaneja ei pitäisi edes päästää hautausmaalle. Varastavat kaiken muilta haudoilta.
Miehet ilmeisesti ei anna käyttö rahaa ja siksi näpistykset ja korvauksia sitten ties millä verukkeella.
Miettikää mitä pokkaa vaatii noilta viedä tuollainen oikeuteen. Mutta toki, niinhän siinä sitten kävi tässä pellevaltiossa.
99% pilaa loppujen maineen yhyy... :D
🤣 Kirkkoherra ja sihteeri varmasti rukoilevat iltaisin että hillitön v i t u t u s loppuisi pian.
No siihen on varmaan ollut syynsä, miksi romaneilta on pyydetty käteismaksua etukäteen...
Vierailija kirjoitti:
No siihen on varmaan ollut syynsä, miksi romaneilta on pyydetty käteismaksua etukäteen..
Oli, syrjintä.
Jokainen meistä tietää syyn tuohon käytäntöön.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen meistä tietää syyn tuohon käytäntöön.
Kyllä. Kirkko kumartaa rahaa.
Saivatko viiden tonnin korvaukset?
No niin, sitten voikin varastaa pari lyhtyä ja patsasta hautausmaalta ja armollisesti kaupata porteilla bentsoja huikeaan alehintaan läheisensä menettäneille
Vierailija kirjoitti:
Saivatko viiden tonnin korvaukset?
Tutkipa, miten paljon seurakunnat saavat rahaa.
Jutussa ei muuten kerrottu maksoivatko laskun. :'DD
Nykyään noita ihmisoikeuksia huudetaan vähän joka raossa.
Itse toimittaisin smugut leirille.
Vierailija kirjoitti:
Juu, eihän kirkko ennenkään ole piitannut ihmisoikeuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, eihän kirkko ennenkään ole piitannut ihmisoikeuksista.
Ole sinä kommari vaan hiljaa.
ne valitsee kalleimman arkun ja monttuhautauksen. Eikä sossu maksa tuollaista. Eivät pidä tuhkauksesta.
Tällaista on se väärä tasa-arvoisuus hulluimmillaan.