Voiko kiinnostunut vältellä?
Ensin on mukava, tulee jutteleen jne. Sitten yht äkkiä, kun tulee vastaan, painaa pään alas, katsoo maahan jne.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos on mielenterveysongelmia.
Voi voi kultalutuset pahoitti mielensä muttei se asiaa muuksi muuta että kaikenlaiset yläpäähäröiset lähettelee sekavia signaaleja.
Ujo alkaa jännittämään sitä enemmän, mitä kiinnostuneempi on. Eli helposti voi siis.
Vierailija kirjoitti:
Tutustumisvsaiheessa ja ihastuksissa käyttäytyy omituisesti. Kuka pystyy olemaan luonnollinen.
Aikuinen.
Tosi vaivaantunut olo ihastuksen seurassa ja välillä onnellinen kuin taivaassa. Raastava olotila. Eikä halua myös tungetella, jos toinen ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaivaantunut olo ihastuksen seurassa ja välillä onnellinen kuin taivaassa. Raastava olotila. Eikä halua myös tungetella, jos toinen ei tykkää.
Joo tai noh en nyt välttämättä sitä raastavaksi kutsu. Välillä jännittää tosin paljon yleensä helpottaa kun on hänen seurassa tarpeeksi se jännitys. Sillon raastaa ja sattuu kun ei ole vasta kaikua tai tietää että se ei toimi. Mutta ne taivaassa olotilat kyllä tuntuu tosi hyvältä. Monesti ihan tuntuu vähänkuin kaikki tunteet menee sekaisin mutta se tuntuu hyvältä. Sen aiheuttaa tosi harva ihminen sen fiiliksen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen pohtinut. Voiko kiinnostunut jättää puhumatta sanaakaan, vai onko kysymys vihasta tuolloin? Siis ei suostu sanomaan sanaakaan tms.
Voiko joku vastata tähän ystävällisesti? Kiitos etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen pohtinut. Voiko kiinnostunut jättää puhumatta sanaakaan, vai onko kysymys vihasta tuolloin? Siis ei suostu sanomaan sanaakaan tms.
Voi olla tai sitten ei. Tiedät kyllä itse millainen olet ihastuneena.
Voi. Mä en aina edes katso päin jos kävelee ohi
Aikuisena se ihastus vasta aiheuttaakin kaikenlaista naaman vääntelyä. Kun ajattelee, että ei enää voi kaiken kokemansa jälkeen ihastua.
Täällä yksi täysin sekopää ihastuja. Mä välttelen ja töksäyttelen kaikkea typerää kun yritän muka olla niin cool ihastuksen seurassa. Välillä onnistun jotain asiallista ja järkevää ehkä puhumaan, mutta todella sekavaa tulkittavaa varmaan toisen mielestä. Onneksi se käyttäytyy itsekin välillä aika ihmeellisesti, vaikka en uskokaan, että on musta kiinnostunut. Varmaan vaan peilaa mun outoa käytöstä ja yrittää luovia. Luulen jopa välillä että se inhoo mua, toisaalta viimeksi kun nähtiin niin koski mua silleen jännästi hartijoihin. Tiedä häntä sitten. Ja ihan aikuisia ollaan ja tätä on jatkunut jo monta vuotta.
Kuule, kyllä voi. Välttelen betonikuutiossani vuokralla asuvaa naista. Olen ihastunut häneen.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, kyllä voi. Välttelen betonikuutiossani vuokralla asuvaa naista. Olen ihastunut häneen.
Ihana vastaus. Ihana mies olet.
Olen juuri täällä hetkellä ihastunut. Saattaa olla, että vastapuolikin on. Tervehditty, hymyilty ja muutamia sanoja vaihdettu. Elämän parhaita asioita. Olisi niin ihana, halata hänen kanssaan pitkään, tiukasti, lämpimästi ja painaa pää hänen rintaa vasten. Sitten irrottautua halauksesta, ottaa toisia kädestä kiinni ja seisoa vastakkain ja hymyillä. Katsella hänen kanssaan elokuvaa ja pitää tiukasti kädestä kiinni ja puristua lähekkäin. Nukkua hänen kainalossa. Seksiä en kaipaa. Olisi ihana istua hänen sylissä ja tällä hetkellä rikkinäinen sisimpäni eheytyisi. Tällaisista haaveilen. Ah, unelmia! Kuitenkin kaikki päättyy karvaaseen pettymykseen ennen kuin on edes kunnolla kerinnyt alkaakaan. Todellisuudessa varautua siihen. Mutta haaveilla saa. Muuten ei tätä elämää jaksa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muutun aivan mykäksi ja vakavaksi ihastuneena. En saa sanaa suustani ja näytän varmaan ahdistuneelta, vaikka muuten voin olla hyvinkin eloisa keskustelija.
Etkai vain kuvittele siellä etten olisi hakenut ongelmiini apua jo ammattilaisilta? Etkai vain kuvittele tietäväsi toisen tilanteesta jotain enempää mitä jo oikeasti tiedät?