Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi punainen pallo vilkkuu videokeskustelussa koneella

Vierailija
10.02.2026 |

Hei, kun olen koneella terapeutin kanssa niin vas reunassa vilkkuu punainen pallo. Osaako joku kertoa mitä tämä tarkoittaa? 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon taas ihmetellyt, miksi Windows 11 (tai uusi tietsikka) päästää aina silloin tällöin sellaisen naksahduksen kuin entisajan kamera. Ottaako joku kuvakaappauksen mun tietsikkaruudusta vai mitä ihmettä? Ennen ei oo kuulunut tuollaista ääntä. Siis 30 vuoteen. Ja oon vähän huolissani sen mahdollisen vakoojankin puolesta, kun eihän se saa tietää kuin murto-osan, ja sattumanvaraisen sellaisen, mun joutavanpäiväisestä nettijuoruilusta.

:)

Vierailija
42/45 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon taas ihmetellyt, miksi Windows 11 (tai uusi tietsikka) päästää aina silloin tällöin sellaisen naksahduksen kuin entisajan kamera. Ottaako joku kuvakaappauksen mun tietsikkaruudusta vai mitä ihmettä? Ennen ei oo kuulunut tuollaista ääntä. Siis 30 vuoteen. Ja oon vähän huolissani sen mahdollisen vakoojankin puolesta, kun eihän se saa tietää kuin murto-osan, ja sattumanvaraisen sellaisen, mun joutavanpäiväisestä nettijuoruilusta.

:)

Siinäpähän äänittelee ja ottaa kuvakaappauksia. Mitä se niillä tekee? Jakakoon vaikka puolelle maailmalla. Fiksut osaa ajatella, että ei siinä kaikki. Typerien mielipiteillä ei väliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitå se haittaa? Kyllä äänittämiseen ja kuvaamiseen tottuu? Eri asia keille idareille ne jaetaan ja mitä ne tekee niillä. Tuohan on jo rikos sitten. . Ja vakava rikos. 

Vierailija
44/45 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehesi äänittää, niin eikö hön ole huolissasn että hänelle itselleen epämieluisia asioita tulee myös nauhalle vai editoiko ne pois? Eihön editoinut nauhat voi toimia  todisteena missään ja fiksut osaa ottaa editoinnin mahdollisuuden huomioon aina.

Jos näytetään keskustelu, se näytetään kokonaan. Mitään lisäämättä, mitään poistamatta. Lisäksi jos näytetään keskusteluja, pitää ottaa tarpeeksi laaja otanta, eikä vain ne miutama, mitkä epäedullisia vain toiselle osapuolelle. .

Vierailija
45/45 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun oikeesti nyt. Mitä se tarkoittaa?

Terapeutin kanssa ja punainen pallo. Se on taukkitunnistin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi