Kokoomus on selvästi suosituin hallituskumppani perussuomalaisten kannattajakunnassa
Tutkimuksessa kysyttiin myös perussuomalaisten kannattajien kantoja siihen, minkä puolueen kanssa perussuomalaisten pitäisi mennä hallitukseen. Annetuista vaihtoehdoista selkeä suosikki oli nykyinen hallituskumppani kokoomus.
Lisäksi kysyttiin perussuomalaisten kannattajien kouluarvosanaa nykyiselle hallitustyölle. Noin kolmannes, 36 prosenttia, antaa kiitettävän arvosanan 9 tai 10.
HS-gallup | Ps:n kannattajat haluavat Halla-ahon takaisin, jos Purra lähtee
Kommentit (5)
Kyykyttäjät ovat löytäneet toisensa ja rakkausavioliitto on solmittu.
Tosin kokoomus kusettaa pölkkypäisiä persuja ottamalla heidät hyväuskoisiksi kilpimiehikseen ja persut puolestaan kusettavat omia äänestäjiään, joille tuli luvattua vähän muuta kuin tarjotaan valtaan päästyään.
Perussuomalaiset lankesivat jo toistamiseen kokoomuksen heille asettamaan ansaan ja nielaisivat tyhmyyttään ja vallanhimossaan heille asetetun syötin koukkuineen ja vapoineen.
Kuinka he voivat olla niin yksinkertaisia toistuvasti?
Niin ja tosiaan, minä olen perussuomalaisten ikiaikainen äänestäjä. Tai siis olin. Nyt ei silmilleni enää kusta heidän toimestaan. Koskaan.
Perussuomalaiset ei oo siis laiskoja.
Voi miten söpöä, luulevat olevansa seuraavassa hallituksessa.
Eli ihan turha tämän mahalaskun jälkeen sitten alkaa veivata mitään "mutku kokoomus pakotti" selittelyä.
Persut ovat sellaisia myötäilijöitä vailla omaa tahtoa. Näön vuoksi vähän vikistään muuttoliikkeistä että saadaan äänestäjiä. Kokoomuslaiset eivät persuja enää huoli kyytiinsä.