Vesa Keskisen Tuurin kyläkauppa myy temuvaatteitteita. Vältelkää ostamasta
Lähde iltalehti
Temutuotteet heikentävät suomalaisten työllistymistä, euroopan ostovoivaa ja auttavat Kiinan taloussotaa eurooppaa vastaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtälailla Prsima myy Kiina-vaatteita. Suuressa osassa made in China...
Vain tollo ei ymmärrä eroa.
Useammin olen pettynyt suomalaisesta kaupasta ostamaani Kiina-tuotteeseen kuin Temusta tilaamaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtälailla Prsima myy Kiina-vaatteita. Suuressa osassa made in China...
Vain tollo ei ymmärrä eroa.
Useammin olen pettynyt suomalaisesta kaupasta ostamaani Kiina-tuotteeseen kuin Temusta tilaamaani.
Varmasti totta, monesti sama tuote tuplatriplahinnalla:)
Vierailija kirjoitti:
En välttele vaan ostan, kun halvalla saa. Paljon muutakin kuin vaatteita.
Ai tollasen 67-hupparin...
Hyvä. Vältymme epävarman Postin kanssa rementämiseltä ja Keskiselle lyhyempi matkakin kuin Tokmannille tai Halpa Halliin.
Vierailija kirjoitti:
Paljastan suuren salaisuuden, Stockan hulluilla päivillä myyty vuosia kiinakamaa jota ostettu kampanjaa varten vaikka muuten paikka mielletään laadukkaan muodin myyjäksi.
Espoolaismammat saanut laatua tosi halvalla :)
Sama juttu Sokoksen 3+1 päivillä. Varastosta haetaan isoissa muovilaatikoissa roskaa, joka ei normaalisti kuulu valikoimaan, ja myydään sitä muka hyvänä tarjouksena.
Naurattaa suorastaan. Suurin osa liikkeistä myy temu-kamaa jäätävällä voitolla - ihmiset eivät vain huomaa sitä. Sitten yksittäiset tärinäpäät hyvesignaloivat ja moraaliposeeraavat debiileinä, että eivät kyllä ikinä temuta! Paitsi ostavat niitä hirvittävällä katteella muualta 😂
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa suorastaan. Suurin osa liikkeistä myy temu-kamaa jäätävällä voitolla - ihmiset eivät vain huomaa sitä. Sitten yksittäiset tärinäpäät hyvesignaloivat ja moraaliposeeraavat debiileinä, että eivät kyllä ikinä temuta! Paitsi ostavat niitä hirvittävällä katteella muualta 😂
Tämä! Persenaamaisten tärinäpäiden logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ostaa. Ovat myrkyllisiä huono laatuisia. Älkää ostako
Minä pidän myrkyllisisgä vaatteista. Kukaan ei uskalla lähestyä minua...
...TANAN SPURGU ! Kopioi mun kirppisbisneksen !
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ihmeellistä tuossa on? Samalla tavalla nuo kaikki muutkin kaupat ovat vuosikymmeniä myynyt temu roskaa meille.
Nyt meillä on vain Temun kautta suora kanava jättää heidät välistä.
Ja aiheuttaa näin suomalaisen kaupan työntekijän irtisanominen ja työttömyys.
Ihanaa. 💜