Vesa Keskisen Tuurin kyläkauppa myy temuvaatteitteita. Vältelkää ostamasta
Lähde iltalehti
Temutuotteet heikentävät suomalaisten työllistymistä, euroopan ostovoivaa ja auttavat Kiinan taloussotaa eurooppaa vastaan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtälailla Prsima myy Kiina-vaatteita. Suuressa osassa made in China...
Vain tollo ei ymmärrä eroa.
Useammin olen pettynyt suomalaisesta kaupasta ostamaani Kiina-tuotteeseen kuin Temusta tilaamaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtälailla Prsima myy Kiina-vaatteita. Suuressa osassa made in China...
Vain tollo ei ymmärrä eroa.
Useammin olen pettynyt suomalaisesta kaupasta ostamaani Kiina-tuotteeseen kuin Temusta tilaamaani.
Varmasti totta, monesti sama tuote tuplatriplahinnalla:)
Vierailija kirjoitti:
En välttele vaan ostan, kun halvalla saa. Paljon muutakin kuin vaatteita.
Ai tollasen 67-hupparin...
Hyvä. Vältymme epävarman Postin kanssa rementämiseltä ja Keskiselle lyhyempi matkakin kuin Tokmannille tai Halpa Halliin.
Vierailija kirjoitti:
Paljastan suuren salaisuuden, Stockan hulluilla päivillä myyty vuosia kiinakamaa jota ostettu kampanjaa varten vaikka muuten paikka mielletään laadukkaan muodin myyjäksi.
Espoolaismammat saanut laatua tosi halvalla :)
Sama juttu Sokoksen 3+1 päivillä. Varastosta haetaan isoissa muovilaatikoissa roskaa, joka ei normaalisti kuulu valikoimaan, ja myydään sitä muka hyvänä tarjouksena.
Naurattaa suorastaan. Suurin osa liikkeistä myy temu-kamaa jäätävällä voitolla - ihmiset eivät vain huomaa sitä. Sitten yksittäiset tärinäpäät hyvesignaloivat ja moraaliposeeraavat debiileinä, että eivät kyllä ikinä temuta! Paitsi ostavat niitä hirvittävällä katteella muualta 😂
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa suorastaan. Suurin osa liikkeistä myy temu-kamaa jäätävällä voitolla - ihmiset eivät vain huomaa sitä. Sitten yksittäiset tärinäpäät hyvesignaloivat ja moraaliposeeraavat debiileinä, että eivät kyllä ikinä temuta! Paitsi ostavat niitä hirvittävällä katteella muualta 😂
Tämä! Persenaamaisten tärinäpäiden logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ostaa. Ovat myrkyllisiä huono laatuisia. Älkää ostako
Minä pidän myrkyllisisgä vaatteista. Kukaan ei uskalla lähestyä minua...
...TANAN SPURGU ! Kopioi mun kirppisbisneksen !
Ihanaa. 💜