35v ensiodottaja paikalla hetken!
Kommentit (14)
ajallaan kun tekasee lapset niin 35v vietetään jo lasten ripareita
enkä kokenut ikääni mitenkään oleellisena juttuna. ;)
pitää ikää mitenkää ihmeellisenä, paitsi että ihmettelevät parikymppisiä odottajia!..
Nyt on vanhin jo 20v, mitä sä mahdatkaan olla kun esikoisesi on täysikäinen? IKIVANHA.
Kautta historian niitä muksuja on tehty, Suomessakin, alle kaksikymppisenä. Eipä tuokaan mitään kummallista ole. Nykypäivän kaksikymppiset vain kuvittelevat olevan jotenkin poikkeavia vaikka omat mummot olleet jo monet kerrat paksuna samassa iässä. ;)
Niin harvoinhan vanhat odottajat
pitää ikää mitenkää ihmeellisenä, paitsi että ihmettelevät parikymppisiä odottajia!
Ensisynnyttäjien keski-ikä taitaa olla 27,5v.
Teetpä sitten niin tai näin..aina se on väärinpäin...
20 on liian nuori ja 35 liian vanha...päättäkää jo.
Vierailija:
Teetpä sitten niin tai näin..aina se on väärinpäin...
20 on liian nuori ja 35 liian vanha...päättäkää jo.
että miehen mummo sai ekan lapsen parikymppisenä, välissä useita ja 46v kuopukset kaksoset. Eli lähes satavuotiaaksi, muttei missään vaiheessa vaikuttanut ikivanhalta.
Kaikkihan saavat lapsen heti halutessaan...Minä olin 24v kun päätettiin että saa tulla,nyt 30v se viimein onnistui. Onnea ap,lle lapsesta, kyllä 35 on täysin hyvä äidiksi siinä kun nuorempikin.
He ihmettelevät melkeinpä mitä tahansa omasta elinpiiristä poikkeavaa ilmiötä. Heitä voi myös ignoranteiksi kutsua. Ei heistä kannata välittää, korkeintaan asiallisesti informoida.
Vierailija:
Nyt on vanhin jo 20v, mitä sä mahdatkaan olla kun esikoisesi on täysikäinen? IKIVANHA.
Jokainen on ajallaan lapsi, nuori, aikuinen, vanha ja ikivanha. Kun sinäkin vähän vielä kasvat, niin hyväksyt vanhenemisen osaksi elämää.
Minun isoäitini maailmassa naiset tekivät lapsia koko hedelmällisen ikänsä. Ensimmäinen syntyi alle kaksikymppisenä ja viimeinen syntyi päälle nelikymppisenä. Ei silloin kukaan kauhistellut vanhaa äitiä. Silloin ei äitien tarvinnut alkaa elää uutta nuoruutta bailaamisineen, kun nuorimmainen oli saatu pois pesästä.
T. kaksoset 1,5v. ja kolmatta odotan