Unelmahäät 2026 OFFICIAL
Unelmahäät 2026: Sulhanen ihastuu tissejä korostavaan pukuun - Ilta-Sanomat
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011804382.html
Maaliskuussa tämä sarja vihdoin jatkuu! Mutta on kyllä todella nihkeä tilanne, jos on saatu vain 6 paria mukaan ja vuonna 2025 ei julkaistu uusia jaksoja lainkaan. Mistähän mahtaa olla kyse, jos pareja ei ole löytynyt enempää?
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (627)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen jakson perhe entisiä naapureita ja aivan superihania tyyppejä. Heissä ei ole kyllä yhtään mitään ylimielistä tai teennäistä - päinvastoin.
Tämä on kyllä vauva.fi historian positiivisin kommentti, ihanaa! :) Tulin hyvälle mielelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen jakson perhe entisiä naapureita ja aivan superihania tyyppejä. Heissä ei ole kyllä yhtään mitään ylimielistä tai teennäistä - päinvastoin.
Tämä on kyllä vauva.fi historian positiivisin kommentti, ihanaa! :) Tulin hyvälle mielelle.
Varmaan miellyttää, kun oot itse sen kirjoittanut.
Toivottavasti seuraavissa jaksoissa päästään oikeaan tunnelmaan.
Kyllä oli tylsä ensimmäinen jakso. Teennäinen pariskunta pullisteli rahoillaan.🥱
Ihana pari ja ihana perhe! Tarmokkaita, ahkeria ja sydämellisiä ihmisiä, jotka kokeneet myötä- ja vastoinkäymisiä ja valinneet positiivisuuden. Ovat ymmärtäneet, että elämä on nyt ja tässä hetkessä ja haluavat jakaa onnensa ja ilonsa ystäviensä ja sukulaistensa kanssa.
Minustakin oli jotenkin tylsä aloitusjakso. Tylsiä rikkaita/hyvätuloisia ihmisiä.
Ehkä he halusivat tulla myös näyttämään että vaikka he ovat olleet ohjelmassa mukana niin eivät ole mitään elämämkoululaisia kuten iso osa osallistujista on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tässäkin ketjussa kommentoineesta pettyi pahemman kerran, kun ei näkynytkään tupakkaa, kaljaa ja tatuointeja. Vaan poikkeuksellisen tyylikäs ja rikas pariskunta vasta rakennetun hulppean talonsa huomassa. Hyvin kasvatetut pojat, hyvät työt ja paljon ystäviä. Mites nyt suu pannaan?
toisiin vetoo whitrashit ja toisiin kermaperseet
Eka jakso oli ällöttävää pröystäilyä. Rennot häät missä juodaan ja jorataan ovat hauskempia häitä katsojille ja varmaan myös osallistujille itselleen.
Näissä häissä juotiin ja jorattiin, joten missä vika? Ei örvellystä, ei kännihuutelua. Normaalien ihmisten normaalit juhlat, onhan ne tylsiä verrattuna johonkin mökkihäihin, joissa sulhanen panee kaasoa.
Ikävää, jos jonkun sulhanen pani kaasoa just niissä ainoissa häissä missä sinä olet ollut 😥
Ikävää, jos jonkun sulhanen pani kaasoa just niissä ainoissa häissä missä sinä olet ollut.
Ja kun kirjoittaja vielä oli itse kaasona. :::)))
Mitähän tapahtuu seuraavassa jaksossa...
Vierailija kirjoitti:
Nuori myyjätär oli oikeassa, ei väri ollut pinkki vaan ruusukulta. Se oli heidän liikkensä asettama nimi värille.
Kyllä, väri oli ruusukulta ihan selvästi myös omasta mielestäni. Silti minusta myyjä käyttäytyi ikävästi tuossa tilanteessa, kun irvaili opettavansa morsiamelle pinkin ja ruusukullan eron. Itselläkin on töissä tilanteita, joissa asiakkaat eivät aina osaa käyttää oikeaa termiä. En minä heille mene kommentoimaan, että minäpäs nyt opetan sinulle, miten asiat oikeasti ovat. Sen sijaan vain neutraalisti toteaisin, että tämä meidän ruusukulta on ollut värinä suosittu ja sopii monenlaisiin häihin.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin, että näytettäisi enemmän häiden valmisteluja sekä mahdollisia polttareita. Aiemmin näin on ollut, mutta jostain syystä nykyään jaksot tuntuvat keskittyvän valmistelujen osalta pääsääntöisesti pelkkiin pukujen hankintaan. Onko tuotanon väki tosiaan niin vähissä, ettei jaksoa kohti ole kuin muutama päivä aikaa kuvata?
Ilmeisesti on tuotannon väestä pulaa. Mulle kyllä kelpaisi myös hääparien itsensä kuvaama materiaali esim. polttareista. Voisi jopa olla virkistävää nähdä, millaisia asioita he kuvaisivat.
Eikö tuotantoyhtiö voisi palkata jonkun juopon näyttelemään sukulaista häissä? Jos pari on liian siisti ja hyväkäytöksinen.
Tästä Unelmahäät -sarjasta hyvin huomaa sen, miten eri tavalla ihmiset tekevät parinvalintaa: joillekin ei kelpaa kukaan tavallinen kuolevainen nainen/mies, sitten jotkut ovat sillä asenteella, että "toi on ihan kiva, se riittää mulle".
Vierailija kirjoitti:
Tänään luvassa bättre folk-menoa. Kuolettavan tylsä ja unettava jakso.
Vaikka täällä kauhistellaan örvellyshäitä niin kyllä niistä keskustelua syntyy. Kun taas tylsistä normihäistä keskustelu tyrehtyy aika pian.
Vierailija kirjoitti:
Moni tässäkin ketjussa kommentoineesta pettyi pahemman kerran, kun ei näkynytkään tupakkaa, kaljaa ja tatuointeja. Vaan poikkeuksellisen tyylikäs ja rikas pariskunta vasta rakennetun hulppean talonsa huomassa. Hyvin kasvatetut pojat, hyvät työt ja paljon ystäviä. Mites nyt suu pannaan?
Näin: 😞
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tiedossa onko ensimmäiseltä Satuhää-kaudelta muita pareja vielä yhdessä kuin mä jotka nyt uusi valansa?
Olis kiva tietää. Nää olikin ensimmäinen Satuhäät-pari.
Naisen kasvot näyttää siltä, että alko maistuisi vaikka varmaankaan ei maistu.
Onko nämä niitä entisiä venäläisiä jotka jäivät Suomeen keisarillisen Venäjän peruina ja halusivat erottua suomalaisista parempana väkenä ja ottivat itselleen ruotsin kielen?
Tavat ainakin säilyneet venäläisinä liinojen heiluttelusta lähtien.