Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo 2 päivää ilman ruokaa ja, vointi on todella huono... Rahaa ja ruokaa saan vasta ensi
Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo 2 päivää ilman ruokaa ja, vointi on todella huono...
Rahaa ja ruokaa saan vasta ensikuussa, pääsenkö osasto-hoitoon kun soitan itselleni ambulanssin?
Kommentit (12)
Konalan mies hallitsee palstaa 👴🏻👻🥩🥸
Et ole ainoa samassa tilanteessa on monia.
Et. Ei sulla mitään hätää ole. Juo vettä. Kyllä sillä muutaman päivän elää. Sulla on nettiyhteys, joten neuvon taas kerran samaa: pyydä paikallisessa facebook-ryhmsässä ruokaa, niin saat aivan varmasti apua. Ruokaa, ei rahaa.
Johtuu krapulasta. Kyllä se parissa päivässä ohi menee.
Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo 2 päivää ilman ruokaa ja, vointi on todella huono...
Rahaa ja ruokaa saan vasta ensikuussa, pääsenkö osasto-hoitoon kun soitan itselleni ambulanssin?
Mikä kaupunki? Jos Tampereen itäpuolella, niin voin tuoda jotain.
Vierailija kirjoitti:
Voit. Soita!
Sillä asialla on vaan sellainen kääntö puoli että ambulanssi kuljetus veloitetaan sulta ja jokainen sairaalan vuodeosastolla vietetty päivä (Ne vajaatkin vuorokaudet.) veloitetaan sulta, eli johtaa vaan ojasta allikkoon ja velkaantumiseen...Helpompaa mennä varkaisiin, niin joutuu tekemään Suomessa kymmenet tuhannet ihmiset. Minäkin olen jo joutunut varastamaan, että tervetuloa porukkaan synkkään...ja hallituksen leikkaus toimet vaan jatkuu, seuraavat elämää kurjistavat aloitteet ovat jo pöydällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit. Soita!
Sillä asialla on vaan sellainen kääntö puoli että ambulanssi kuljetus veloitetaan sulta ja jokainen sairaalan vuodeosastolla vietetty päivä (Ne vajaatkin vuorokaudet.) veloitetaan sulta, eli johtaa vaan ojasta allikkoon ja velkaantumiseen...Helpompaa mennä varkaisiin, niin joutuu tekemään Suomessa kymmenet tuhannet ihmiset. Minäkin olen jo joutunut varastamaan, että tervetuloa porukkaan synkkään...ja hallituksen leikkaus toimet vaan jatkuu, seuraavat elämää kurjistavat aloitteet ovat jo pöydällä...
Kuka idiootti alapeukuttaa, tämä on totta!
Ei kai kukaan muu alapeukuta kuin ne, jotka ovat lukeneet saman spämmin kymmeniä kertoja. AP hakee huomiota ruikutuksillaan ja nauraa partaansa, kun joku menee vipuun. Tämä on hänelle huvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit. Soita!
Kuka idiootti alapeukuttaa, tämä on totta!
Vaikka tämä trollaus olisi totta, niin ambulanssi ei kuljeta kaksi päivää syömätöntä jolla on kykyä nettailla.
Pelkällä vedellä pärjäät viikon mainiosti. Olen itsekin paastonnut, eikä siitä mikään huono olo tullut. Juo vettä riittävästi ja nuolaise pari kertaa päivässä suolaa, niin hyvä tulee.
Ei tietysti pidä paaston aikana mitään maratonia juosta vaan rauhallista tekemistä.
Ei ole tarvetta ambulanssille eikä oikeutta varastamiselle.
Tottakai voit.