Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo 2 päivää ilman ruokaa ja, vointi on todella huono... Rahaa ja ruokaa saan vasta ensi

Vierailija
09.02.2026 |

Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo 2 päivää ilman ruokaa ja, vointi on todella huono...

Rahaa ja ruokaa saan vasta ensikuussa, pääsenkö osasto-hoitoon kun soitan itselleni ambulanssin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit.

Vierailija
2/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Soita!

Vierailija
4/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUKSI SUOHON 😡

Vierailija
5/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan mies hallitsee palstaa 👴🏻👻🥩🥸

Vierailija
6/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa samassa tilanteessa on monia.

Vierailija
7/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Ei sulla mitään hätää ole. Juo vettä. Kyllä sillä muutaman päivän elää. Sulla on nettiyhteys, joten neuvon taas kerran samaa: pyydä paikallisessa facebook-ryhmsässä ruokaa, niin saat aivan varmasti apua. Ruokaa, ei rahaa.

Vierailija
8/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu krapulasta.  Kyllä se parissa päivässä ohi menee.

Vierailija
9/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista syödä vihantaa.

Vierailija
10/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo 2 päivää ilman ruokaa ja, vointi on todella huono...

Rahaa ja ruokaa saan vasta ensikuussa, pääsenkö osasto-hoitoon kun soitan itselleni ambulanssin?

Vierailija
11/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki? Jos Tampereen itäpuolella, niin voin tuoda jotain.

Vierailija
12/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit. Soita!

Sillä asialla on vaan sellainen kääntö puoli että ambulanssi kuljetus veloitetaan sulta ja jokainen sairaalan vuodeosastolla vietetty päivä (Ne vajaatkin vuorokaudet.) veloitetaan sulta, eli johtaa vaan ojasta allikkoon ja velkaantumiseen...Helpompaa mennä varkaisiin, niin joutuu tekemään Suomessa kymmenet tuhannet ihmiset. Minäkin olen jo joutunut varastamaan, että tervetuloa porukkaan synkkään...ja hallituksen leikkaus toimet vaan jatkuu, seuraavat elämää kurjistavat aloitteet ovat jo pöydällä...

Vierailija
13/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee 😎👍🏻

Vierailija
14/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit. Soita!

Sillä asialla on vaan sellainen kääntö puoli että ambulanssi kuljetus veloitetaan sulta ja jokainen sairaalan vuodeosastolla vietetty päivä (Ne vajaatkin vuorokaudet.) veloitetaan sulta, eli johtaa vaan ojasta allikkoon ja velkaantumiseen...Helpompaa mennä varkaisiin, niin joutuu tekemään Suomessa kymmenet tuhannet ihmiset. Minäkin olen jo joutunut varastamaan, että tervetuloa porukkaan synkkään...ja hallituksen leikkaus toimet vaan jatkuu, seuraavat elämää kurjistavat aloitteet ovat jo pöydällä...

Kuka idiootti alapeukuttaa, tämä on totta!

Vierailija
15/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan muu alapeukuta kuin ne, jotka ovat lukeneet saman spämmin kymmeniä kertoja. AP hakee huomiota ruikutuksillaan ja nauraa partaansa, kun joku menee vipuun. Tämä on hänelle huvia.

Vierailija
16/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit. Soita!

Kuka idiootti alapeukuttaa, tämä on totta!

Vaikka tämä trollaus olisi totta, niin ambulanssi ei kuljeta kaksi päivää syömätöntä jolla on kykyä nettailla.

Vierailija
17/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä vedellä pärjäät viikon mainiosti. Olen itsekin paastonnut, eikä siitä mikään huono olo tullut. Juo vettä riittävästi ja nuolaise pari kertaa päivässä suolaa, niin hyvä tulee.

Ei tietysti pidä paaston aikana mitään maratonia juosta vaan rauhallista tekemistä.

Vierailija
18/12 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta ambulanssille eikä oikeutta varastamiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän