Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihmiset menettäneet täysin tajun miten pukeutua esim. häihin tai hautajaisiin? Tullaan hupparin huppu silmillä likaiset tennarit jalas

Vierailija
09.02.2026 |

Naisilla ei ole ehostusta,miehillä hirveä risuparta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolleidenpalvontajuhlat eivät kuulu niihin, mitä varten panostat. Sietäisit olla kiitollinen, että ihmiset edes osallistuvat tuollaisiin psykoottisiin pahan olon lietsomis -tapahtumiin. Itse en edes osallistuisi

Mielenkiitoista. Jos äitisi/isäsi/siskosi kuolee et siis mene hautajaisiin koska niissä lietsotaan pahaa mieltä?

Vierailija
22/26 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääpähän nyt että köyhän joka ei omista pukua jne ei tarvitse mennä häihin tai hautajaisiin ollenkaan. Parempi pysyä kotona.

Köyhyys ei ole syy mennä juhlatilaisuuteen hupparissa. Kirppisreissulle mars, nyt heti.

Jos tilillä on 15 senttiä, niin turha niitä vaatteita mennä mihinkään kirpputorille katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puku ja tukka kammattuna, mutta meikkaamaan en ryhdy vaikka minulla onkin naisen värkit. 

Vierailija
24/26 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääpähän nyt että köyhän joka ei omista pukua jne ei tarvitse mennä häihin tai hautajaisiin ollenkaan. Parempi pysyä kotona.

Köyhyys ei ole syy mennä juhlatilaisuuteen hupparissa. Kirppisreissulle mars, nyt heti.

Just. Mene itse köyhän luokse viemisineen sen sijaan että vaadit häntä osallistumaan ja sijoittamaan sekopäisiin palvontamenoihisi 

En vaadi ketään osallistumaan yhtään mihinkään. Jää sinä kotiin palvomaan omaa per settäsi, jos kutsut eivät kiinnosta.

Vierailija
25/26 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ajattelee,ettei kuollut välitä ja sama minkä näköisenä ilmestyy hautajaisiin.

Mutta kyllä omaisia loukkaa,jos joku lököhousut  jalassa katsoo YouTube videoita ja tirskuu niille.

Myös vainaja ansaitsee kunnioitusta.

Vierailija
26/26 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilillä on 15 senttiä, niin turha niitä vaatteita mennä mihinkään kirpputorille katsomaan.

Mene heti kun seuraavaksi saat tuet. Et tarvitse kuin yhden puvun tai mustan cocktailmekon, ne sopivat kaikkiin tilaisuuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi