Onko ihmiset menettäneet täysin tajun miten pukeutua esim. häihin tai hautajaisiin? Tullaan hupparin huppu silmillä likaiset tennarit jalas
Naisilla ei ole ehostusta,miehillä hirveä risuparta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääpähän nyt että köyhän joka ei omista pukua jne ei tarvitse mennä häihin tai hautajaisiin ollenkaan. Parempi pysyä kotona.
Köyhyys ei ole syy mennä juhlatilaisuuteen hupparissa. Kirppisreissulle mars, nyt heti.
Jos tilillä on 15 senttiä, niin turha niitä vaatteita mennä mihinkään kirpputorille katsomaan.
Minulla on puku ja tukka kammattuna, mutta meikkaamaan en ryhdy vaikka minulla onkin naisen värkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääpähän nyt että köyhän joka ei omista pukua jne ei tarvitse mennä häihin tai hautajaisiin ollenkaan. Parempi pysyä kotona.
Köyhyys ei ole syy mennä juhlatilaisuuteen hupparissa. Kirppisreissulle mars, nyt heti.
Just. Mene itse köyhän luokse viemisineen sen sijaan että vaadit häntä osallistumaan ja sijoittamaan sekopäisiin palvontamenoihisi
En vaadi ketään osallistumaan yhtään mihinkään. Jää sinä kotiin palvomaan omaa per settäsi, jos kutsut eivät kiinnosta.
Jotkut ajattelee,ettei kuollut välitä ja sama minkä näköisenä ilmestyy hautajaisiin.
Mutta kyllä omaisia loukkaa,jos joku lököhousut jalassa katsoo YouTube videoita ja tirskuu niille.
Myös vainaja ansaitsee kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tilillä on 15 senttiä, niin turha niitä vaatteita mennä mihinkään kirpputorille katsomaan.
Mene heti kun seuraavaksi saat tuet. Et tarvitse kuin yhden puvun tai mustan cocktailmekon, ne sopivat kaikkiin tilaisuuksiin.