Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellen Jokikunnaksen mies

Vierailija
09.02.2026 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011803169.html

Huonosti nukutun yön jälkeen lapsi oli kömpinyt aamulla vanhempien sänkyyn juttelemaan Jokikunnaksen kanssa. Mies oli murahtanut ja kääntänyt mielenosoituksellisesti kylkeään. Lapsi oli kuitenkin jatkanut aamuista jutteluaan.

Tämä Jari on melkoinen julkisuustyrkky ja nämä adoptiojutut ovat naisten omia projekteja joihin mies saadaan huijattua mukaan. Tuo poika on varmasti ihan OK, mutta ei mies voi adoptiolasta tuntea koskaan omakseen.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole aivan inhimillistä. Turvallisesti kiintynyt lapsi kestää iskän murahduksen, kun uskalsi jatkaa äidille juttelua. 

Aina voi sopia lapsen kanssa myös, että voi tulla herättämään äidin ja antaa isin vielä nukkua. 

Ihan normaalia lapsiperheessä. Paitsi, jos lapsi on peloteltu niin, ettei uskalla tulla höpöttelemään aamuisin.

Eihän tuossa ollut kyse pelkästään murahtelusta.

"Mies pomppasi sängystä sellaisena raivovieterinä ylös. Peitto lentää. Hän kävelee toiseen huoneeseen ja pukee raivokkaasti farkut ja sukat jalkaan ja alkaa paiskoen keittää kahvia, Jokikunnas kuvailee tapahtumia."

Vierailija
82/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen lähtee sitten itse seuraavalla kerralla viemään koiraa ulos kolmelta yöllä. Oppiipahan. Ikävät hommat on näköjään miehen hommia, niin jaksaa rouva itse lelliä penskan pilalle. Vanhempien pelisääntökeskustelun paikka, vaikka normaalilla empatialla varustettu siirtyisi itse lapsen kanssa toiseen huoneeseen höpöttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kertoa tollasta julkisesti. Ellen käytönnössä nolasi oman miehensä. Olisko ero tulossa muutaman vuoden sisään. Jos lapsi alkaa höpötellä keskellä yötä niin sillon sanotaan lapselle, että nyt nukutaan. 

Joo mietin myös että miten ihmeessä kertoo tuollaisesta julkisesti... tilanteen täytyy olla jo aika paha, koska eihän tuollaisesta nolaamisesta mitään hyvääkään voi seurata. Joskin tosi lapselliseltahan tuo miehen käytös kuulostaakin, eipä sillä. Mutta tällaiset jutut voisi käsitellä ehkä jossain muualla kuin julkisuudessa. 

Vierailija
84/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuja nyt viitsii edes mainita termin turvallisesti kiintynyt, kun kouluikäinen lapsi on taannoin adoptoitu maahan/maihin, joiden kieliä ei ymmärrä. 

Tuollainen lapsi ei ole turvallisesti kiintynyt (tuossa sitä toki yritetään rakentaa) eikä ole ikätasoinen kuin älyllisesti. Lastenkotilapset oppivat jo vauvoina, ettei itku kannata eli todella hyvä, jos lapsi uskaltaa tulla aamulla vanhempien luo oma - aloitteisesti.

Eri jaksossa Ellenit puheet seksistä ovat vielä pahemmat kuin tuo. Mies ehkä osoittaa mieltään seksin puutteen vuoksi. 

Vierailija
85/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai käyttäytyykö Jari kuin monet narsistiset miehet sen jälkeen, kun on saatu lapsi? Ei olekaan enää huomion keskipiste vitseineen ja enää hänen tarpeensa etusijalla. Sitten alkaa juuri tuo mieltä osoittava riehuminen. Narsistin riehuminen ei jatkossa vähene vaan pahenee, eikä hän näe tekevänsä mitään väärää. 

Eipä toki lehtijutut ja tosi-tv kerro totuutta muutenkaan.

Vierailija
86/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehethän muuttuu jopa oman lapsen synnyttyä, eikä ikävä kyllä positiiviseen suuntaan.

Tämä Ellenin hankinrahan on teini, ei vastasyntynyt vauva. 

Vierailija
87/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Samaan aikaan, kun lapsi kehittyy, niin minulla on sellainen olo, että mies taantuu, Jokikunnas kertoo.

Miksi miehistä tulee  kakaroita  kun taloon tulee lapsi? 

Vierailija
88/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koiraa pitää viedä kolmelta yöllä ulos?

Ja luulisi miehen olevan kiitollinen kun vihdoin on lapsi,kun sellaista on kerran halunnut.

Vierailija
89/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellen lähtee sitten itse seuraavalla kerralla viemään koiraa ulos kolmelta yöllä. Oppiipahan. Ikävät hommat on näköjään miehen hommia, niin jaksaa rouva itse lelliä penskan pilalle. Vanhempien pelisääntökeskustelun paikka, vaikka normaalilla empatialla varustettu siirtyisi itse lapsen kanssa toiseen huoneeseen höpöttämään.

Normaalilla empatialla varustettu ei raivoa ja murahtele mielenosoituksellisesti lapselle.

Vierailija
90/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kokevat, että se on heiltä pois ja niinhän se näyttää olevankin, jos lapsi fiksuuntuu ja isä tyhmenee. 

Meillä on ollut vähän samoin ja äiti valitsi itsensä ja lapsen, ei sabotoivaa isää. 

Vierailija
91/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia miehet ovat, mutta toisen yöunta voi kyllä kunnioittaa ja opettaa lapsenkin siihen. 

Niin, Jari siis herätti lapsen yöllä...lapsi häiriköi vasta aamulla...

Sille ei voi mitään, jos lapsi herää, jos koira pitää viedä yöllä ulos. Se koirahan siinä on voinut olla se, joka metelöi ja lapsi herää. Miksi Ellen ei nukuttanuy lasta uudelleen, jäikö sekin Jarin tehtäväksi? Jos Ellen olisi huolehtinut lapsen, Jari olisi voinut jatkaa uniaan. Ehkä se lapsi on pitänyt yölläkin ottaa viereen sänkyyn 

Kuka nukuttaa kahdeksanvuotiaan lapsen? Monta ehkää pohdinnassasi.

Vierailija
92/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole aivan inhimillistä. Turvallisesti kiintynyt lapsi kestää iskän murahduksen, kun uskalsi jatkaa äidille juttelua. 

Aina voi sopia lapsen kanssa myös, että voi tulla herättämään äidin ja antaa isin vielä nukkua. 

Ihan normaalia lapsiperheessä. Paitsi, jos lapsi on peloteltu niin, ettei uskalla tulla höpöttelemään aamuisin.

Omien lasten lapsuudesta ihaninta oli ne viikonloppuaamut, kun kömpivöt meidän sänkyyn höpöttelemään ja kikattelemaan. Se ei kyl hermostuttanut kumpaakaan koskaan, vaikka siihen olis herännytkin. Edes mies, joka muuten saattoi vähän murahdella. 

Vierailija
93/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä EJ tyrkyttää joka käänteessä tätä perhe-elämäänsä julkisuuteen. Varsinkin jo suht isosta lapsestaan ihan lapsellisia juttuja. Lapsi tuotu julkisuuteen suojelematta häntä esim kiusaamiselta. Tyrkky täti 

Vierailija
94/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kertoo yhdestä yöstä ja sinä tiedät, et mies tekee aina ikävät hommat? Voi mies raukka. Voiku osais puhua ja sanoa vaimolleen, ettei o reilua. 

Vierailija
95/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti aika yllättynyt. Kuulostaa tosi oudolta, että Jari paiskoo ja ärisee.

Ihan normi käytöstä niille, jotka eivät osaa suutansa avata. Työpaikalla on kollega, joka tuhahtelee ja paiskoo, kun ei osaa kertoa mikä suututtaa

Ellen tuossa toimi väärin. Kerta mies halusi nukkua, Ellenin olisi pitänyt lähteä lapsen kanssa vaikka sohvalle juttelemaan. Todella itsekästä ettei anna toisen nukkua

Tuollaisia ne narsistit ovat. Eivät anna nukkua ja jäävät yöllä heränneen lapsen kanssa ihan mielellään höpöttelemään. Edes puolison turhautunut kyljen kääntäminen ei anna signaalia lopettaa jutustelua keskellä yötä. Ellen vastannut lapselleen varmaan iloisena ja hymyillen ja juttu on saanut jatkua. 

Vierailija
96/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koiraa pitää viedä kolmelta yöllä ulos?

Ja luulisi miehen olevan kiitollinen kun vihdoin on lapsi,kun sellaista on kerran halunnut.

Joskus koiralla on niin kova hätä, että se pyytää ulos ja silloin se pitää viedä. Eivät sisälle tee asioitaan kuin äärimmäisessä hädässä. Eihän se mikään elämän tähtihetki ole seisoa pakkasessa yöllä surkean ripulikoiran kanssa. Arki ei aina ole kivaa.

Vierailija
97/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia miehet ovat, mutta toisen yöunta voi kyllä kunnioittaa ja opettaa lapsenkin siihen. 

Niin, Jari siis herätti lapsen yöllä...lapsi häiriköi vasta aamulla...

Sille ei voi mitään, jos lapsi herää, jos koira pitää viedä yöllä ulos. Se koirahan siinä on voinut olla se, joka metelöi ja lapsi herää. Miksi Ellen ei nukuttanuy lasta uudelleen, jäikö sekin Jarin tehtäväksi? Jos Ellen olisi huolehtinut lapsen, Jari olisi voinut jatkaa uniaan. Ehkä se lapsi on pitänyt yölläkin ottaa viereen sänkyyn 

Kuka nukuttaa kahdeksanvuotiaan lapsen? Monta ehkää pohdinnassasi.

Minä nukuttaisin, jos lapsi sitä tarvitsee ja tuo lapsi sitä voisi oikein hyvin tarvita.

Toki tuo on vain jonkun heitto tuo nukuttaminen, mutta voisin kuvitella adoptiotyöntekijöiden ohjeistaneen nukuttamiseen tarpeen mukaan. Ja se mahdollisuus pitää tarjota lapselle, koska lapsi ei osaa sitä edes pyytää aluksi. 

Vierailija
98/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhearki on usein rankkaa.

Vierailija
99/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä EJ tyrkyttää joka käänteessä tätä perhe-elämäänsä julkisuuteen. Varsinkin jo suht isosta lapsestaan ihan lapsellisia juttuja. Lapsi tuotu julkisuuteen suojelematta häntä esim kiusaamiselta. Tyrkky täti 

Sometyrkkyys on tänä päivänä monen työtä, juoksevat ohjelmasta toiseen. Kun ei enää nappaa ja kaikki kaluttu, alkaakin OnlyFans ura.  

Vierailija
100/112 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kertoo yhdestä yöstä ja sinä tiedät, et mies tekee aina ikävät hommat? Voi mies raukka. Voiku osais puhua ja sanoa vaimolleen, ettei o reilua. 

Mainitsi kyllä, että raivareits on ollut paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi