Uskotteko, että Epstein-kohu yltyy vai hiipuu lähiaikoina?
Kolme miljoonaa asiakirjaa on aika suuri määrä median materiaaliksi.
Kommentit (1259)
"No, sinä et päätä sitä mikä on tuossa totta ja mikä ei, se on ihan varmaa."
Ennemmin kuitenkin uskon poliisien tutkimuksiin, kuin venäläisten trollaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku oikeasti johonkin satanistien salaliittoon. 🤣🤣🤣
Epstein kavereineen.
Vierailija kirjoitti:
Ne on maksullisia trolleja. Ei ne usko, mutta yrittävät sekoittaa soppaa, että Trumpin yhteydet Venäjään ja Epsteiniin unohdettaisiin.
"Täällä taas joku pedarien suojelija yrittää vakuutella, että FBI:n raportit ovat salaliittoteoriaa.
Maailman valtamedia onkin yhtäkkiä salaliittoteoriamedia
Siitä tuli yhdessä yössä foliomedia.
Nyt on sitten jopa Hesarin ja Ylen toimittajat salaliittoteoreetikoita."
Sinä et ole noita FBI:n raportteja nähnyt, niin kuin en minäkään. Me emme tiedä mitä niissä lukee.
P*dofilia on hyvin harvinainen ilmiö loppujen lopuksi. On täysi mahdottomuus, että maailman päättäjien joukossa olisi tällainen p-rinki.
Itse luulen, että asian salailu liittyy siihen, että Epstein auttoi julkimoja esim. veronkierrossa ja muissa rahaan liittyvissä asioissa.
FBI julkaisi muutama vuosi sitten symboleita joita pedarit käyttävät.
Näin he ilm. viestittelevät toisilleen.
Norjassa jäi silloin jokin karmea pedaririnki kiinni.
Iltapäivälehti uutisoi tästä. Lehdessä esitettiin myös kyseinen symboli.
Se löytyy myös Googlen kuvahausta. Niitä on 2.
Toinen on pikkupoikien ja pikkutyttöjen raiskaajille.
Pedariluusereiden tapa ilmaista itsensä.
Mutta ai niin! FBI ja valtamedia ovat nyt syvän päädyn follaritahoja. Ihan unohdin.
Yhden mamman mielestä tällä forumilla. Ei muiden.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki ovat jenkeissä hiilenä, tämähän voi olla juuri se avain millä saataisiin yhteistä arvopintaa. Näin sen pitää ollakin.
Trump käynnistää mieluummin sodan, kuin antaa julkistaa ne tiedostot, missä puhutaan sen raiskausepäilyistä, ja Yhdysvalloissa ovat aiheestakin raivoissaan. Ja täällä palstalla puhutaan asian vierestä koko ajan.
Tämä kuvio:
Sama tyyppi yrittää vaientaa kaikki tulenarat keskustelut tällä tyylillä:
Vastaansanojat ovat jotain iiiii goreita tai muita r y s s ä n trolleja. Tuo on se ensimmäinen keino.
Olen huomannut tämän kuvion jo monta vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
FBI julkaisi muutama vuosi sitten symboleita joita pedarit käyttävät.
Näin he ilm. viestittelevät toisilleen.
Norjassa jäi silloin jokin karmea pedaririnki kiinni.
Iltapäivälehti uutisoi tästä. Lehdessä esitettiin myös kyseinen symboli.
Se löytyy myös Googlen kuvahausta. Niitä on 2.
Toinen on pikkupoikien ja pikkutyttöjen raiskaajille.
Pedariluusereiden tapa ilmaista itsensä.
Mutta ai niin! FBI ja valtamedia ovat nyt syvän päädyn follaritahoja. Ihan unohdin.
Yhden mamman mielestä tällä forumilla. Ei muiden.
No mites helvetissä se liittyy tähän juttuun? Nytkö kaikki maailman pedarit liittyy samaan juttuun? Olette pöpejä.
Vierailija kirjoitti:
"Täällä taas joku pedarien suojelija yrittää vakuutella, että FBI:n raportit ovat salaliittoteoriaa.
Maailman valtamedia onkin yhtäkkiä salaliittoteoriamedia
Siitä tuli yhdessä yössä foliomedia.
Nyt on sitten jopa Hesarin ja Ylen toimittajat salaliittoteoreetikoita."
Sinä et ole noita FBI:n raportteja nähnyt, niin kuin en minäkään. Me emme tiedä mitä niissä lukee.
P*dofilia on hyvin harvinainen ilmiö loppujen lopuksi. On täysi mahdottomuus, että maailman päättäjien joukossa olisi tällainen p-rinki.
Itse luulen, että asian salailu liittyy siihen, että Epstein auttoi julkimoja esim. veronkierrossa ja muissa rahaan liittyvissä asioissa.
Tilaisuus tekee varkaan ja tarjonta ja mahdollisuus raiskaajapdofiilin. Ei siinä ole ollut kyse seksistä, vaan vallan kokemuksen tuottamisesta. Vastaavaa kuin että sodissa sotilaat raiskaavat siviilejä, ei silloin katsota onko se pantava vai ei, vaan nautinto tulee siitä omasta ylivallan tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ne itseään koskevat asiakirjat ovat siellä ydinasesalkussa, varma paikka mihin ei kosketa koskaan.
Itseasiassa niitä ei ole enää missään, miksi tumppi niitä säilyttelisi. Jos/kun on niihin käsiksi päässyt niin kaikki on tuhottu. Lopullisesti. Siksi polleana kailottaa että on syytön mihinkään ja 'turvassa'.Jo tuo sanontansa paljastaa osallisuuden.
Voit olla varma, että ainakin Mossadin "salkussa" on samat tiedostot hyvässä tallessa.
-eri
Toivottavasti on ja ne julkituodaan, sekä myöskin Epsteinin ryssssssäyhteys ja sen verkoston maailmanlaajuus kaikkine osatekijöineen. Ihan sama mikä instassi sen julkistaa, pääasia on se että julki tulisi. Mossad on varsin tehokas monessakin, mksi ei myös tässä.
Esim. siinä, miten ne, jotka olis jotain puhumassa, tekevätkin sattumalta itsemurhan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvio:
Sama tyyppi yrittää vaientaa kaikki tulenarat keskustelut tällä tyylillä:
Vastaansanojat ovat jotain iiiii goreita tai muita r y s s ä n trolleja. Tuo on se ensimmäinen keino.
Olen huomannut tämän kuvion jo monta vuotta sitten.
Minä haluan, että täällä puhutaan Epsteinin tiedostoista ja siihen liittyvistä tutkimuksista.
Minä EN halua, että täällä puhutaan niistä tyhmimmistä salaliittoteorioista, mitä ei ole todistettu oikeiksi missään tutkimuksissa.
Ihan kuin siinä ei olisi tarpeeksi, että on todettu, että on ollut maailmanlaajuinen pedofiilien rinki, vaan yritätte sekoittaa siihen kaikkea ylimääräistä, kuin ette haluaisi, että oikeista asioista puhutaan.
Saatananpalvonta ja ihmissyönti eivät ole tulleet ilmi mistään tiedostoista. Lapsia on epäilemättä kadonnut, vaikka niitä ei vielä mainitakaan.
Miksi siellä saarella oli hammaslääkärin tuoli ja välineet? Mitä saudiprinssi teki Epsteinin kanssa? Mikä maistuu kermajuustolle? Mitä musiikki-ja mallibisneksessä tapahtuu? Mitä kaikkea Epsteinin logistiikkayrityksen omistaja kuljetteli? Miksi Suomi on maailman suurin ihmiskaupan kauttakulkumaa? Mitä Epstein teki Etelä-Afrikassa 1980-luvulla?
Oikeasti mua kiinnostaisi tässä se, että miten nuo materiaalit alkujaan päätettiin kerätä, tai oikeammin miksi? Ihan selvästi harkittua kiristysmateriaalia ja valtaosa kuvatuiksi joutuneita varmasti vaan tyhmiä ja kuvattuna pakotettuja suojelemaan. Joku tuollainen taustalla varmaan ollut. Aika vähän olen nähnyt mediassa kuvia, jotka vielä kertoisi yhtään mitään, mutta mielikuvitus tekee tehtävänsä ja julkisesti kaikkia lynkataan mielellään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti mua kiinnostaisi tässä se, että miten nuo materiaalit alkujaan päätettiin kerätä, tai oikeammin miksi? Ihan selvästi harkittua kiristysmateriaalia ja valtaosa kuvatuiksi joutuneita varmasti vaan tyhmiä ja kuvattuna pakotettuja suojelemaan. Joku tuollainen taustalla varmaan ollut. Aika vähän olen nähnyt mediassa kuvia, jotka vielä kertoisi yhtään mitään, mutta mielikuvitus tekee tehtävänsä ja julkisesti kaikkia lynkataan mielellään kyllä.
Epstein oli tekemisissä sekä Venäjän, että Israelin tiedustelupalvelujen kanssa. Hän keräsi kiristysmateriaalia kaikesta minkä pystyi, ja valmistautui mahdolliseen pidätykseenkin.
Eipä arvannut, että ottavat hengen pois ja vievät tiedostot.
Ylellä julkaistiin tällainen uutinen
6.7.2019
Norjan pedofiiliringistä.
Asia lähti selviämään yhden vihjeen perusteella.
Googlettakaa sanalla pedofiilien symbolit.
Uutisessa on myös julkaistu nämä symbolit.
Kansainvälinen sinivalkoinen raitakuvio, kolmion muotoinen.
BoyLovers on virallinen nimi.
Ringillä oli miljoonia videoita ja kuvia.
Vain osa saatiin ulos, koska sivustot ovat niin tukevasti suojattu.
Yle kertoi että pedarit olivat myös tehneet rituaaleja.
Maailma on todella täynnä mustinta, synkintä ja saatanallisinta pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ylellä julkaistiin tällainen uutinen
6.7.2019
Norjan pedofiiliringistä.
Asia lähti selviämään yhden vihjeen perusteella.
Googlettakaa sanalla pedofiilien symbolit.
Uutisessa on myös julkaistu nämä symbolit.
Kansainvälinen sinivalkoinen raitakuvio, kolmion muotoinen.
BoyLovers on virallinen nimi.
Ringillä oli miljoonia videoita ja kuvia.
Vain osa saatiin ulos, koska sivustot ovat niin tukevasti suojattu.
Yle kertoi että pedarit olivat myös tehneet rituaaleja.
Maailma on todella täynnä mustinta, synkintä ja saatanallisinta pahuutta.
Tuskin liittyy Epsteiniin, mutta pedofiilejä on joka maassa. Niillä ei välttämättä ole samoja symboleita käytössä.
Ja tosiaankin tuo pedofiilien yhteisö on kansainvälinen
Tyypeillä on tuo kansainvälinen logo ja siitä ne tunnistavat toisensa.
BoyLovers.
Huom. Siellä Epsteinin kauhusaaren temppelissä on sinivalkoiraitaiset seinät ulkoapäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää uskon asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epstein kavereineen.
Kyllä se hymy vielä hyytyy näillä. Tästä lähdetään.