Uskotteko, että Epstein-kohu yltyy vai hiipuu lähiaikoina?
Kolme miljoonaa asiakirjaa on aika suuri määrä median materiaaliksi.
Kommentit (1494)
Vierailija kirjoitti:
Kuulin teorian, että Ghislaine Maxwell kiristää Trumppia, ja on hengissä vain, koska on vakoojaperheestä kotoisin, ja on osannut piilottaa todisteet.
Se selittäisi monta asiaa, kuten sen, että Ghislaine on luvannut todistaa oikeudessa, ettei Trump tehnyt mitään kiellettyä, jos hän pääsee vankilasta.
Sitä toista mahdollisuutta, että kertoisi kaiken kaikista, myös trumpista, ei taida olla, koska koko trupmin hallinto oikeuslaitoksineen on niitten hallinnassa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pam Bondi Yhdysvaltain oikeusministeri on pedofiilien puolestapuhuja, rahoittaako Donald Trump häntä edellyttäen että on hänen puolellaan viimeiseen asti. Jos olette yhtään nähneet hänen oikeudenkäynnin keskusteluja... voi luoja...
Tämä Pam Blondihan alkaa huutaa täyteen ääneen, jos siltä vaaditaan vastauksia.
Oletteko ikinä nähneet juristia, joka alkaa huutaa sekavia, kuten ylistää Trumppia, jos siltä kysyy jonkin Epsteinia koskevan kysymyksen? Ja tämä on sentään vielä oikeusministeri.
Eiköhän päädy vielä vankilaan.
Pam on ollut scientologi, eli harrastaa kultteja. Kaksinaismoralismi kukkii, sillä puhui scientologina ihmiskauppaa vastaan. Kuuluu nykyään maailmanloppua odottavaan kristilliseen lahkoon. Pelottava ihminen.
Jenkeissä johtajina on pelkkiä narsisteja jotka elävät ja toimivat korruption voimalla. Korppi ei toisen korpin silmää noki, sanotaan. Ne jotka ovat tuossa pahuuden ympyrässä mukana suojelevat muita jotka ovat samassa veneessä. Eihän nekään paljasta mitään jotka ottavat lahjonnan vastaan tai sitä antavat.
Ikävää kuinka Virginia Giuffre riisti hengen itseltään mutta toisaalta ymmärrän millainen taakka on kantaa sisällään kantaa. Eihän mielenterveys pysy samana tietenkään... mutta ehkä hän olisi ollut avainhenkilö tälle vyyhdille mutta paljastus on niin iso ja karmea ettei kestä päivänvaloa.
Edelleen Nautin että kuningashuoneet saa saa huutia. Ovat maailmansivu sikailleet loisina verorahoilla. Ihan tosi paska jäänne...joutavat lopettaa. 😝😝😝😝😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Ikävää kuinka Virginia Giuffre riisti hengen itseltään mutta toisaalta ymmärrän millainen taakka on kantaa sisällään kantaa. Eihän mielenterveys pysy samana tietenkään... mutta ehkä hän olisi ollut avainhenkilö tälle vyyhdille mutta paljastus on niin iso ja karmea ettei kestä päivänvaloa.
Hän oli tekojen aikaan 17-vuotias. Jos olisi ollut vuoden vanhempi, kaikki olisi ollut ok? Ei mitään korvauksia tai syytteitä.
Mielestäni täysi-ikäisyyden rajaa pitäisi maailmanlaajuisesti nostaa. (Suomessakin se on ollut aiemmin korkeampi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epsteinin saarella luxuspaikassa oli minikokoinen hammaslääkärituoli ja seinässä koristeena ukkojen naamoja... sairasta. Miksi?
Hammaslääkärintuolin voi säätää mihin asentoon tahansa...itse ainakin lähes makuulla siinä aina olen...mihin lie nuo sitä käyttäneet
Mulla on inhottava teoria asiasta minkä olen lukenut; he irroittivat lasten hampaita irti jotta eivät purisi miesten sukupuolielimiä. Vauvojakin käytettiin imemiseen. 🤢
En usko hampaiden irrottamiseen. Siihen olisi käynyt minkäkokoinen tuoli vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epsteinin saarella luxuspaikassa oli minikokoinen hammaslääkärituoli ja seinässä koristeena ukkojen naamoja... sairasta. Miksi?
Hammaslääkärintuolin voi säätää mihin asentoon tahansa...itse ainakin lähes makuulla siinä aina olen...mihin lie nuo sitä käyttäneet
Mulla on inhottava teoria asiasta minkä olen lukenut; he irroittivat lasten hampaita irti jotta eivät purisi miesten sukupuolielimiä. Vauvojakin käytettiin imemiseen. 🤢
Luin jostakin että äidin ääni sai imemään paremmin, eli äänitikö ne äitien ääntä jossakin vaiheessa etukäteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jostakin että äidin ääni sai imemään paremmin, eli äänitikö ne äitien ääntä jossakin vaiheessa etukäteen
Voi vauvaparat 🥺 tuskin selvisivät moisesta koettelemuksesta.
hyytyy puolessa vuodessa, niin kävi sen räppärinkin kanssa
Kuolleet ihmiset eivät puhu. Nämä tytöt ja pojatkin jotka eivät selvinneet on vain poistettu maan kartalta pedofiilien leikkikaluina oltuaan. Ne ovat vain 'kadonneita' ja 'poissa' eikä kukaan kaipaa heidän perään, eivät edes vanhemmat kun he luovuttivat lapsensa hirviöiden käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epstein kustansi uudemman naisystävänsä Karynan hammaslääkäri-opinnot.
Oppi joka maailman huipulla vallitsee on kuin onkin luciferianismi. Tästähän kirjoitti suorasanaisesti jo superrappari Albert Pike, kanoonisessa teoksessaan Morals and Dogma.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä seurailen vääriä uutisia, Yleä jne, mutta Epsteinin papereissa ei ole mitään vauvoja ja että niitä olisi laiettu imemään Bill Clintonin ja Bill Gatesin munia. :D
Monelta tyypiltä kyllä menee maine papereiden takia ja Pohjolan ja Britannian kuningashuoneet horjuvat ja Britannian parlamentti, mutta saavat kaatuakin, jos ovat kaatuakseen, ei mitään vahinkoa.
Epstein kuoli jo 2019 ja jos hänellä oli arvokasta vakoilutietoa prinssi Andrewilta, niin se on jo vanhentunut ja merkityksetöntä, ihan sama, kenelle on tiedot välittänyt.
Tietenkin tämän jutun ympärillä on paljon täysin sekopäisiä teorioita ja väittämiä. Oikeasti Epstein-tiedostoista löytyy UCLAn professori Mark Tramon vieti Epsteinille missä hän suosittelee soittamaan vauvoilla äitiensä ääntä, jotta ne imevät paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä seurailen vääriä uutisia, Yleä jne, mutta Epsteinin papereissa ei ole mitään vauvoja ja että niitä olisi laiettu imemään Bill Clintonin ja Bill Gatesin munia. :D
Monelta tyypiltä kyllä menee maine papereiden takia ja Pohjolan ja Britannian kuningashuoneet horjuvat ja Britannian parlamentti, mutta saavat kaatuakin, jos ovat kaatuakseen, ei mitään vahinkoa.
Epstein kuoli jo 2019 ja jos hänellä oli arvokasta vakoilutietoa prinssi Andrewilta, niin se on jo vanhentunut ja merkityksetöntä, ihan sama, kenelle on tiedot välittänyt.
Nollilla tiedoilla voi kiristää, jos on noloja tietoja tai kuvia tärkeistä ihmisistä.
Ylellä on nyt hyvä yhteenveto. Eikä pitäisi olla kenellekään yllätys, mihin alkujuuret johtavat.
Vierailija kirjoitti:
Epsteinillä oli kehystetty valokuva vauva-ikäisestä alastomasta Celina Dubinista ja myöhemmin sanoi haluavansa mennä naimisiin hänen kanssaan 🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮
En usko sitä etteikö tämä äiti Eva, Epsteinin exä tiennyt poikaystävänsä perversioista. Ja sitten vielä TUOMIONKIN jälkeen ehdottelee tapaamisia tyttärensä kanssa, sairasta. Vähän sama kuin tämä Ferguson tuntui koittavat naittaa prinsessoja Epsteinille. Hyi että millaisia vanhempia! Löysin myös mailin, missä joku pariskunta, josta isä työskenteli hänelle, lähetti ilmeisesti tyttärensä (päälle 20v.) asumaan siihen Epsteinin taloon, missä oli huoneistoja. Siinä vielä luki että "toivottavasti tyttäresi viihtyy täällä..."
"Pizzan" lisäksi Epsteinin piiri on näköjään ollut huomattavan kiinnostunut "beef jerky"stä. Tämä on siis ollut koodisanana. Arvailu on, että se viittaa ihmislihaan. Eräs todistaja kertoi nähneensä kun pikkuvauva paistettiin ja suolet syötiin ulosteineen.
Nyt on raapaistu vain pintaa. Mitä kauheuksia vielä paljastuukaan? Uskoni ihmiskuntaan on kadonnut. Pedot hallitsevat maailmaa. Nämä ihmishirviöt ovat paholaisen vallassa.
Kuulin teorian, että Ghislaine Maxwell kiristää Trumppia, ja on hengissä vain, koska on vakoojaperheestä kotoisin, ja on osannut piilottaa todisteet.
Se selittäisi monta asiaa, kuten sen, että Ghislaine on luvannut todistaa oikeudessa, ettei Trump tehnyt mitään kiellettyä, jos hän pääsee vankilasta.