Miksi kisäläistä pännii naapurin pösä-sopimus?
Niin. Ei voi muuta päätellä kaikista pro-kisä propaganda ja pösän haukkumiskirjoituksista täällä.
Eli kerro, mikä naapurin sähkösopimuksessa sinua ahdistaa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kerro kanssapösäilijä, joko pösä on halpaa? Uskallanko laittaa valot päälle?
Oli halpaa tai ei niin kyllä meillä ainakin valoja käytetään siellä missä tarvitaan. Pörssisähkö on ainakin meille hyvä muoto, tulee oikeasti mietittyä, että tarviiko siellä kodinhoitohuoneessa olla valot 24/7 kun oikea tarve on 2h. Oppii säästämään sitä sähköä, joka pitäisi olla automaatio nykypäivänä ihan kaikille.
Samat ihmiset, tai sama ihmisryhmä, joka haluaa kiinteän sähkösopparin, haluaa myös ajaa nastarenkailla. Mieluiten nämä samat katselis vielä kuvaputki-teeveetä, jos niitä valmistettaisiin. Taustalla on euron kolikon kokoinen itsetunto ja saman kokoinen mukavuusalue, jolta ei uskalla poistua. Perusturvallisuus järkkyy, jos vanhoihin hyviin asioihin edes uhkaa tulla muutosta. Jo se koetaan uhkana itselle, että JOKU MUU valitsee toisenlaisen tuotteen. Se ahdistaa. Kun joku muu tekee toisin, sellainen villitys voi levitä. Mites sitten suu pannaan? Tästä seuraa ahdistus, huoli, stressi, ja se on uhka omalle itselle. Miksei lainsäätäjä puutu? Pitäisi olla laki, että kaikki tekee niin kuin minä, eli järkevästi?
Naapurilla 8 senttiä määris, kohta mennään ohi niin että heilahtaa, luultavasti jo ens torstain jälkeen loppu vuosi JEEEEE terv naapurin pörssi.
Vierailija kirjoitti:
Samat ihmiset, tai sama ihmisryhmä, joka haluaa kiinteän sähkösopparin, haluaa myös ajaa nastarenkailla. Mieluiten nämä samat katselis vielä kuvaputki-teeveetä, jos niitä valmistettaisiin. Taustalla on euron kolikon kokoinen itsetunto ja saman kokoinen mukavuusalue, jolta ei uskalla poistua. Perusturvallisuus järkkyy, jos vanhoihin hyviin asioihin edes uhkaa tulla muutosta. Jo se koetaan uhkana itselle, että JOKU MUU valitsee toisenlaisen tuotteen. Se ahdistaa. Kun joku muu tekee toisin, sellainen villitys voi levitä. Mites sitten suu pannaan? Tästä seuraa ahdistus, huoli, stressi, ja se on uhka omalle itselle. Miksei lainsäätäjä puutu? Pitäisi olla laki, että kaikki tekee niin kuin minä, eli järkevästi?
Höps. Mulla on kiinteä sähkö ja kitkat. Tykkään myös kokeilla uutta teknologiaa yms. Eikä mua kiinnosta muiden sähkösopimukset, ottakaa sellainen mikä teille sopii.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että mua ei tippaakaan kiinnosta kenenkään muun sähkösopimukset tai nettiliittymät tai kotivakuutukset.
Ai ei kiinnosta?! Haluatko kuokkaasi??
Ajattelen 0% ajastani muiden sähkösopimuksia.
Ei minua yhtään pänni toisten sopimukset, mutta se pännii kun niistä jatkuvasti valitetaan. Ja myös se pännii, että jotkut eivät tajua että minä mielelläni maksan hieman siitä palvelusta, että joku muu on laskenut hinnan sellaiseksi, että voin itse sähköä käyttää milloin huvittaa ilman, että tarvii pitää mitään hintoja silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro kanssapösäilijä, joko pösä on halpaa? Uskallanko laittaa valot päälle?
Oli halpaa tai ei niin kyllä meillä ainakin valoja käytetään siellä missä tarvitaan. Pörssisähkö on ainakin meille hyvä muoto, tulee oikeasti mietittyä, että tarviiko siellä kodinhoitohuoneessa olla valot 24/7 kun oikea tarve on 2h. Oppii säästämään sitä sähköä, joka pitäisi olla automaatio nykypäivänä ihan kaikille.
Rahan säästäminenkö on sulle ainoa syy olla pitämättä valoja päällä 24/7 ja pösän myötä olet "valaistunut" tässä? Eikö ympäristö merkitse sulle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Niitä kismittää kun pösälainen pääsee halvemmalla vuoden keskikulutuksessa ja itse haksahtaneet jopa 2 v sopimukseen
Miksi pännisi? Voin huoletta käyttää sähköä silloin kun haluan, eikä tarvi pelata mitään sähkönhintapeliä. En jaksaisi muutaman hassun kympin vuoksi hintoja kyttäillä.
Ei harmita, kiinteä on minulle halvempi, kun teen kotoa työt ja sähköä kuluu päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä kismittää kun pösälainen pääsee halvemmalla vuoden keskikulutuksessa ja itse haksahtaneet jopa 2 v sopimukseen
Miksi haluat vaikeuttaa elämääsi jatkuvalla hintojen kyttäämisellä? Mulle ihan se ja sama, kunhan kummastelen.
Pörssisähkö tulee halvemmaksi, vaikkei kyttäisikään ja vielä halvemmaksi, jos pystyy yhtään optimoimaan. Määriksetkin perustuvat pörssisähköön, mutta niissä on sähköfirman katteet ja vakuudet päällä. Määrikset eivät ole hyväntekeväisyyttä.
Ei tule, jos sähkönkulutus osuu piikkien ajalle.
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpön. Kiinteä sähkö, ja olen kiinnostunut kaikesta uudesta. Erityisesti jutuista, jotka helpottavat elämistä. (kuten kiinteä sähkö) Olen niistä elämää helpottavista asioista myös valmis maksamaan.
Minusta ennemminkin pörssisähkön käyttäjät ovat niitä jääriä jotka eivät uskalla miettiä mitään uutta ja rahan säästämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pännisi? Voin huoletta käyttää sähköä silloin kun haluan, eikä tarvi pelata mitään sähkönhintapeliä. En jaksaisi muutaman hassun kympin vuoksi hintoja kyttäillä.
En ymmärrä teikäläisten logiikkaa. Minua pännisi kaikkein eniten se, että sähköstä lypsettäisiin 24/7 se sama 7c/kWh, enkä pystyisi vaikuttamaan laskun muodostukseen. Tykkään optimoida käyttöäni. Ilmeisesti te "käytän koska haluan ja niin paljon kuin haluan, enkä katsele hintoja" olette niitä tyyppejä, jotka ihmettelette kun rahaa vaan kuluu, eikä ikinä jää mitään säästöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat vaikeuttaa elämääsi jatkuvalla hintojen kyttäämisellä? Mulle ihan se ja sama, kunhan kummastelen.
Eihän sinun tarvitse niitä hintoja kytätä, joten mitä ne muiden tekemiset sulle kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä teikäläisten logiikkaa. Minua pännisi kaikkein eniten se, että sähköstä lypsettäisiin 24/7 se sama 7c/kWh, enkä pystyisi vaikuttamaan laskun muodostukseen. Tykkään optimoida käyttöäni. Ilmeisesti te "käytän koska haluan ja niin paljon kuin haluan, enkä katsele hintoja" olette niitä tyyppejä, jotka ihmettelette kun rahaa vaan kuluu, eikä ikinä jää mitään säästöön?
Se on niin pieni summa, että aikani ja mielenkiintoni käytän mieluummin muuhun, kuin sähkön hinnan miettimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua yhtään pänni toisten sopimukset, mutta se pännii kun niistä jatkuvasti valitetaan. Ja myös se pännii, että jotkut eivät tajua että minä mielelläni maksan hieman siitä palvelusta, että joku muu on laskenut hinnan sellaiseksi, että voin itse sähköä käyttää milloin huvittaa ilman, että tarvii pitää mitään hintoja silmällä.
Mulle ei kuule sun perustelusi omaan sähkösopimukseesi kuulu mitenkään.
Ihan turha yrittää siinä läpättää jonnin joutavaa paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin pieni summa,
Kaikki on suhteellista. Meillä 300 neliötä lämmitettyä tilaa ja eri lämmönlähteitä. Joku kiinteä 7c soppari tulisi aivan liian kalliiksi meillä. Ei edes harkita muuta kuin pösää ja käytön optimointia.
Mulle on aivan sama mikä soppari naapurilla/sukulaisella/kolleegalla/kaverilla. Ei pänni, ei herätä mitään tunteita.
Miksi ihmeessä jonkun toisen asiat pitäisi pänniä, niin kauan kun ne eivät vaikuta omiini millään tasolla?
"maksan hieman siitä palvelusta, että joku muu on laskenut hinnan sellaiseksi, että voin itse sähköä käyttää milloin huvittaa ilman, että tarvii pitää mitään hintoja silmällä."
Nöin kirjoittaa aivopesun uhri, joka kuvittelee sähköyhtiön tekevän jotakin hyväntekeväisyyttä tarjoamalla edullisia sopimuksia. Höpö höpö. Pörssisähkö on kokonaistaloudellisesti kannattavin.
Mutta totta on tietenkin se, ettei tarvitse seurailla hintoja, koska jatkuvalla kiinteällä lypsäyksellä maksat aina kovaa hintaa. Aina.
Vs pösä.