Paras imuri koiratalouteen
Nyt saa kehua omaa suosikkia? Mikä imuri paras kaksikerroksiseen taloon, jossa yksi koira ja kaksi kissaa karvottamassa?
Kommentit (21)
En ole vielä nähnyt imuria mihin koira mahtuisi. Edes pieni koira. Ehkä rakennat ihan itse ensimmäisen koiraimurin.
Eihän tuo ole koira- vaan kissatalous! Ja ne pedot pissaavat ja raapivat paikat piloille. Sellaisen siivoaminen ja korjaaminen maksaa paljon!
Dysonin lemmikkimallin varsi-imuri jossa moppaustoiminto maksaa tonnin. Hieman huokeampaa etsiskelen.
Vierailija kirjoitti:
Kissat säkkiin painavan kiven kanssa. Sitten säkki auton takaluukkuun ja ajo lähimmälle järvelle/merenrantaan. N. 200 m rannasta porataan avanto ja säkki sinne.
Takaisintulomatkalla ostetaan koiralle jotain hyvää syötävää.
Tämä.
- Eri tämättelijä
Jos olet someinfluensseri sinulla pitää olla Dyson!!! Mutta jos olet normaali koulutettu ihminen saat paremman halvemmalla.
Keskuspölynimuri on paras ratkaisu
https://www.fi.dyson.com/polynimurit/johdolliset-polynimurit/cinetic-bi…
Meille tää on ollut todella hyvä.
Oletko harkinnut portugalin lämminvesikoiraa? Sen voisi kouluttaa kosteapyyhintään ilman pesuaineita.
Dyson on hyvä , mutta varsinkin semmoinen imuri missä on pölysäiliö eli ei tarvitse ostella tai etsi kaupoista pölypusseja.
Dyson on kyllä huikea, mutta löytyy niitä hyviä myös edullisempaan hintaan. kantsii katsoa myös näitä vertailuja niistä niin saa myös paremman kuvan kuin yksittäiset kommentit. :) Esim tää lemmikkitalouden imureiden vertailu: https://siivousfirmat.fi/paras-imuri-koiratalouteen/
Sanoisin että lopetuspiikki koirolle
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä nähnyt imuria mihin koira mahtuisi. Edes pieni koira. Ehkä rakennat ihan itse ensimmäisen koiraimurin.
Luetun ymmärtäminen? Puhuttiin koirataloudesta - ei koiraimurista.
Mikä tahansa Coretex suodattimella varustettu imuri. Varsi imurilla voi imuroida vain lattiaa. Tarvitaan letkuimuri, kun imuridaan kaapin ja ovenpäälliset.
Keskuspölynimuri (esim. Allaway) on paras, niissä on iso säiliö jota ei tarvitse koko ajan olla tyhjentämässä. Jos sellaiseen ei ole mahdollisuutta niin sitten Miele, meillä on muistaakseni c3-mallinen perusMiele. Siinä on todella hyvät suodattimet mikä on mielestäni tärkeää koirataloudessa. Keskuspölynimurihan puhaltaa ilman kokonaan ulos eli niissä ei jää mitään pölyä huoneilmaan.
Meillä on siis kaksi asuntoa joissa toisessa Allaway.
Ei ainakaan robotti-imuria. Ostimme syksyn black friday -kampanjasta markkinoiden kalleimman robotin, ja se tukkeutuu koko ajan karvoihin.
Ikivanha johdollinen Volta pelittää sen sijaan erinomaisesti edelleen, kun vaan itse jaksaa imuroida.
Dyson, ostaisin molemmat johdollisen ja varsi-imurin, varsi-imuri on todella helppo ottaa esiin kun tarvitsee ja kätevä portaissa.