Lue keskustelun säännöt.
Mikä on lempioluesi citymarketissa?
08.02.2026 |
Minulla Olvin Tuplapukki. Puoli litraa ja 8% niin aina tulee känniin. Kiitos PS tästä, että ei tarvitse enää miettiä minkä ottaa.
Kommentit (24)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En juo olutta, enkä käy Citymarketissa.