Hys, ei saa keskustella Tallinnan halvasta jauhelihasta
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Entinen viinaralli muuttuu jauheliharalliksi😂 Helppoa talvella kun ulkona on pakkasta.
Pidätkö auton lämmityslaitteen pois päältä vai kuljetko jalkaisin ja matkustat ulkokannella?
Ne kaikki pula ja hinta uutiset mitä media kirjoittaa Venäjästä voidaan kääntää 1:1 koskemaan Suomea vaihtamalla vain maan nimi.
Vierailija kirjoitti:
Ne kaikki pula ja hinta uutiset mitä media kirjoittaa Venäjästä voidaan kääntää 1:1 koskemaan Suomea vaihtamalla vain maan nimi.
Ei meillä Suomesaa ole pulaa mistään.
Puhutaanko välillä siitä, että Espanjan toimeentulotuki on Suomea korkeampi?
Ai ei vai? :D
Vierailija kirjoitti:
Suomen rikolliset keskusliikkeet ovat rahastaneet suomalaiset rutiköyhiksi 2020-2026. S-ryhmä, K-ryhmä ja Lidl ovat kaikki nostaneet katteitaan valtavalla ahneudella.
Juu, joku lampaanpää on levittänyt itse keksimäänsä kartelliteoraiaa, että muka kaupparyhmät yhdessä olisivat päättäneet nyhtää ihmisiltä rahat. koska hinnat ovat lähellä toisiaan ja tarjouksia on. Tosiasiassa juuri kilpailu K:n ja S:n välillä on pitänyt hinnat aika lähellä toisiaan, nuo typerät muutokset taas nostaisivat tietenkin monien tuotteiden hintoja, jos kaikille tuotteille pakotettaisiin laittamaan samat hinnat.
Mikä vit## hyssyttelijä ap on, todella ärsyttävää!!!!
Tuo liha on reissannut enemmän kuin minä eli alkuperä voi olla Puolassa, teurastus Latviassa, jauhaminen Liettuassa ja myynti Virossa.
Osuuskauppa on siitä kiva, että vaikka tekisivät voittoa niin sehän tulee takaisin meille jäsenille. Mitä enemmän S-Market jollain kryptisellä kartellihimmelillä huijaisi minua niin sitä enemmän se maksaa minulle bonuksina tätä rahaa ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen rikolliset keskusliikkeet ovat rahastaneet suomalaiset rutiköyhiksi 2020-2026. S-ryhmä, K-ryhmä ja Lidl ovat kaikki nostaneet katteitaan valtavalla ahneudella.
No nyyh nyyh. Eipä näytä kenelläkään rahat loppuvan kun ajellaan sähköautoilla, on mökit, veneet ym.
Suomalaiset eivät ole rutiköyhiä, hyvin näkyy riittävän rahaa ruokaan Painoindeksitkin lyövät rikkaan Ruotsin 60 -51 . Yksi mahdollisuus säästää olisi tietysti syödä hieman vähemmän. Eikä jauhelihaa lainkaan.
Niin kauan kun Suomessa työttömillä on varaa mennä omalla autolla hakemaan kotimaista jauhelihaa lähikaupasta niin sanoisin meillä oikeastaan olevan asioiden aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä iiiigori se on joka ketjussa mukana, ja aina sama 2020-2026, puhutaanpa sitten Venäjästä tai jauhelihasta 😄
Mikä iigor? Kyllä minulla on oikeus pitää Vladimir Putinia Suurena Johtajana.
Miksi vielä täällä olet? Suomi ei iigoreita tarvitse. Saatanan rumia luiskaotsaisia olioita.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun Suomessa työttömillä on varaa mennä omalla autolla hakemaan kotimaista jauhelihaa lähikaupasta niin sanoisin meillä oikeastaan olevan asioiden aika hyvin.
Minä jouduin myymään autoni.
Käykääpäs K-marketissa viikonlopuna. Kauppiaspari on yleensä yksin töissä, koska ei ole varaa maksaa viikonloppuisin kalliimpia palkkoja. Sisäinen kartelli siellä on veristä taistelua, kun jaetaan kauppapaikkoja, niin kauppias maksaa, jos konkurssi tulee. Hyvä K-veli-järjestö toimii.
S-kaupalla on varaa pitää pienempiäkin kauppoja pystyssä, vaikkei ne niin tuottaisikaan, mutta on hyvää palvelua vaikka vanhuksille, kun lähikauppaan pääsee kävellen tai pyörällä tai potkurilla.
Kumpaakin ryhmää plus muitakin pikkukauppoja T ym rasittaa se, että meille on pitkä merimatka (esim. ruotsiin verrattuna) tuoda laivoilla vaikka hedelmiä ja siksi hintakin on toinen. Ja tietysti kokokainen laivalasti vaikka omenia tilattuna on edullisempi kuin pienen kaupan tai pienen kauppryhmän pienempi tilaus.
Kuka hullu lähtee hakemaan Virosta jauhelihaa. Kysyn vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu lähtee hakemaan Virosta jauhelihaa. Kysyn vaan.
Suomen koulukeittiöt ostavat tarvikkeensa Virosta, miettikääpä sitä
Venäläisiä taitaa harmittaa kun muualla maailmassa on varaa syödä monipuolista ja hyvää ruokaa. Yhä harvemmin liha löytää tiensä tavallisen venäläisen ruokapöytään. Sota on ajanut kansan köyhyyteen.