Miten onnistuu lentoemännän työ, jos ei ole sinkku?
Kokemuksia? Onko ollut puolisolle rankkaa tai aiheuttanut mustasukkaisuutta?
Kommentit (125)
Mitä luulet? Jos tarkoitus pokata reissussa äijiä niin varmasti ei mutta miksei muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko järkeä alkaa lentäväksi tarjoilijaksi, jos ei aio iskeä lentäjää?
Eiköhän suurimmalla osalla ole lentäjä tähtäimessä? Vai olenko väärässä?!
Ainakin siltä vaikuttaa. Olin lyhyen aikaa lentoemäntänä vuosia sitten. Kyllä se selvää oli, että kilpailu oli kova kuka sai lentäjien huomion ja etenkin kaukolentojen layovereilla jopa häiritsevää. Etenkin nuorilla emännillä. Enemmistö lentäjistä on varattuja ja pitkissä parisuhteissa. Käsittääkseni monien vaimot ovat ihan eri alallakin .
Kuulostaa lähinnä sairaalta yrittää saada varattujen huomion osakseen, eiköhän näille takanapäin naureta.
Todella
Vierailija kirjoitti:
Hyvin! Kunhan et ala iskemään ohjaamon poikia.
No voi kyllä jäädä emännän puolelta yksipuoliseksi!
Miksi ei voi? Tunnen monta perheellistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko järkeä alkaa lentäväksi tarjoilijaksi, jos ei aio iskeä lentäjää?
Eiköhän suurimmalla osalla ole lentäjä tähtäimessä? Vai olenko väärässä?!
Ainakin siltä vaikuttaa. Olin lyhyen aikaa lentoemäntänä vuosia sitten. Kyllä se selvää oli, että kilpailu oli kova kuka sai lentäjien huomion ja etenkin kaukolentojen layovereilla jopa häiritsevää. Etenkin nuorilla emännillä. Enemmistö lentäjistä on varattuja ja pitkissä parisuhteissa. Käsittääkseni monien vaimot ovat ihan eri alallakin .
Kuulostaa lähinnä sairaalta yrittää saada varattujen huomion osakseen, eiköhän näille takanapäin naureta.
Tällaista se on usein, muissakin ammateissa.
Riippuu miehestä, että miten kestää sen että työreissuilla vaimo on muiden miesten kopeloitavana ja pantavana.
Eikös lentoemäntien haaveena ole päästä kymppikerhoon?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä, että miten kestää sen että työreissuilla vaimo on muiden miesten kopeloitavana ja pantavana.
Tarkoitatko matkustajia? Lentäjiä tuskin kaikki emot kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti haluaa nussia jossain paskaisessa ja ahtaassa koneen vessassa? Hyi
Mun kokemus asiasta on kasarilta, kun bestiksen äiti oli lentoemäntä.
Paljonhan se äiti oli poissa, mutta tilalla oli silloin mummot (isovanhemmat) ja täti. Ne auttovat arjen pyörityksessä paljon.
Sitten se äiti pitu muutaman viikon lomia putkeen ja oli kotona.
Isä oli pikkujohtajana tehtaassa. Vaikka asuvat samassa kodissa niin vähemmän sitä näki ja tuntui osallistuvan.
Nää lomaili kaikki koululomat jossain lämpimässä, kun äiti sai ilmaisia lippuja yms.
Silloin etuja vielä oli, nykyään kaikki on viety.
Itsehän olin yh-ravintolatyöntekijän toinen lapsi. Paljon oltiin keskenämme, kun isä lähti, eikä turvaverkkoa ollut..
Tutulla lentoemännällä on kotona oma pesukone pitkillä lennoilla palaneille ja koppuroituneille pikkareille.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus asiasta on kasarilta, kun bestiksen äiti oli lentoemäntä.
Paljonhan se äiti oli poissa, mutta tilalla oli silloin mummot (isovanhemmat) ja täti. Ne auttovat arjen pyörityksessä paljon.
Sitten se äiti pitu muutaman viikon lomia putkeen ja oli kotona.
Isä oli pikkujohtajana tehtaassa. Vaikka asuvat samassa kodissa niin vähemmän sitä näki ja tuntui osallistuvan.
Nää lomaili kaikki koululomat jossain lämpimässä, kun äiti sai ilmaisia lippuja yms.
Silloin etuja vielä oli, nykyään kaikki on viety.
Itsehän olin yh-ravintolatyöntekijän toinen lapsi. Paljon oltiin keskenämme, kun isä lähti, eikä turvaverkkoa ollut..
Kyllähän lentolippuedut ovat vieläkin.
Ei jos et itse tee siitä estettä.
Ei se ukko haittaa mitään, mutta jos pieniä lapfis niin sitten tarvitaan tukiverkkojen apua tai ainakin mieheltä joustavuutta ja ei-vuorotyötä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ukko haittaa mitään, mutta jos pieniä lapfis niin sitten tarvitaan tukiverkkojen apua tai ainakin mieheltä joustavuutta ja ei-vuorotyötä.
Heh, mitähän kirjoitin tuohon, mutta pieniä lapsia oli kyllä tarkoitus kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti haluaa nussia jossain paskaisessa ja ahtaassa koneen vessassa? Hyi
Vessassa? Kyllä ne ratsastaa kapteenin nahkapenkillä ja -sauvalla autopilotin palvellessa matkustajia.
Mun sisko on emo ja hänen miehensä on kapteeni.
Ostivat siskoni raskausaikana ison talon ja mun vanhemmat muutti sinne. 2 ulko-ovea, vanhemmilla n 75 neliötä, siskolla enemmän.
Heillä on nyt 4 lasta ja koko tämän ajan ollut myös au pair.
joku vie tarhaan, joku saattaa kouluun, joku tekee välipalat. Au pair on asunut heillä yli 10 v, tekee vain aamua ja satunnaisesti viikonloppua.
Kaikki toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko on emo ja hänen miehensä on kapteeni.
Ostivat siskoni raskausaikana ison talon ja mun vanhemmat muutti sinne. 2 ulko-ovea, vanhemmilla n 75 neliötä, siskolla enemmän.Heillä on nyt 4 lasta ja koko tämän ajan ollut myös au pair.
joku vie tarhaan, joku saattaa kouluun, joku tekee välipalat. Au pair on asunut heillä yli 10 v, tekee vain aamua ja satunnaisesti viikonloppua.Kaikki toimii hyvin.
No lentäjän palkoilla varmaan toimiikin mutta entäs jos miehen tulot pienet?
Sinkku vai kinkku.