Mies on muuttunut kämppikseksi ja vaikuttaa olevan täysin tyytyväinen tilanteeseen.
Omissa harrastuksissaan ramppaa, erotiikkaan ei osoita mitään kiinnostusta. Päivittäiset keskustelut rajoittuu tavallisiin arkisiin asioihin. (Sivusuhdetta kun joku nyt varmaan heti huutelee niin en usko, että siitä on kyse.) Olen yrittänyt ottaa asian puheeksi eri tavoin, ei näe ongelmaa. Ei kuulemma halua erota, mutta ei myöskään selvästikään ajattele, että minkään pitäisi muuttua. Kuinka kauan katselisitte tällaista?
Kommentit (84)
Mikä siinä tallin teossa kestää? Se että näpit jäässä näpytät puhelinta pakkasessa ja sitten vingut ja vittuilet minulle kun ei edisty! 😂😂😂😂 Pelle😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ihmissuhteiden perimmäinen tarkoitus? Aito rakkaus kumppaniin ja ystäviin on tavoittelemisen arvoista. Se palkitsee ilolla, luottamuksella, läheisyydellä, turvallisuudella ja läsnäololla. Ehkä meidän olisi jo aika päästää keskiaikainen ritari ratsastamaan kohti auringonlaskua ja päivittää käsitys rakkaudesta realistisemmaksi.
Dopamiini-vuoristorata hinkkaus? :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahah. Että naisten vika taas kun miehiä ei seksi kiinnosta. No näinpä tietysti.
On se jännä kun naiset on se heikompi huonompi tyhmempi jne sukupuoli niin ollaan sitten kuitenkin vastuussa kaikesta. Omista ja miesten tekemisistä.
- Toinen seksittömässä avioliitossa elävä nainen
Uhriutuminen tuoksahtaa
Reikäs tuoksahtaa.
Ei tuota kannata kovin paljon analysoida, koska tuskin tilanne korjaantuu kuitenkaan, kun miestä
ei kiinnosta korjata. Jos ja kun ero tulee, joku muu mies kyllä haluaa sitä erotiikkaa. Kokemuksesta puhun.
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä uhriutuvia miehiä. Nyt se alkoi.
Sekoititko sukupuolet? Tänä päivänä aivan ymmärrettävää toki
Tuohon ne kaikki suhteet aina lopulta menee. Siihen on niinkin yksinkertainen selitys kuin suhteen arkipäiväistyminen. Kun alkuhuuma on ohi, niin sitten alkaa loppuelämän kestävä kämppisvaihe. Sitä voit tokia pyrkiä torjumaan sillä, että koko elämäsi hypit kukasta kukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis miksi et usko sivusuhteeseen? Onhan tuossa nimenomaan sellaista oireilua.
Arvasin että joku alkaa silti jankuttaa tätä. En nyt avaa koko tilannetta pohjamutia myöten kaikelle kansalle, mutta sanotaan nyt vaikka että salassa pysyvä sivusuhde olisi tässä tapauksessa aikataulullisesti ja logistisesti melkoinen suoritus. Ap
Niinhän sinä luulet, mutta mikäli puoliso ravaa harrastuksissa, kuten totesit, ja käy töissä sekä kaupassa, niin sivusuhde on täysin mahdollinen. Todennäköisesti seksi kiinnostaa, mutta ei vain sinun kanssa. Olen ollut itse samassa tilanteessa kaksi kertaa ja valitettavasti aina mielenkiinto minua kohtaan lopahtanut ja se on kohdistettu sitten johonkin toiseen. Ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon ne kaikki suhteet aina lopulta menee. Siihen on niinkin yksinkertainen selitys kuin suhteen arkipäiväistyminen. Kun alkuhuuma on ohi, niin sitten alkaa loppuelämän kestävä kämppisvaihe. Sitä voit tokia pyrkiä torjumaan sillä, että koko elämäsi hypit kukasta kukkaan.
Kun nainenkin arkipäiväistyy, alkaa ramppaamaan harrastuksissaan, tynkäkeskustelemaan ja muutenkin sovittamaan panostuksensa sen miehen mukaan tasan, niin sitten ne arkiukot lähtee kyllä ihan vapaaehtoisesti.
Joko miehelläsi on salassa toinen nainen tai sinusta on tullut vastenmielinen ruppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis miksi et usko sivusuhteeseen? Onhan tuossa nimenomaan sellaista oireilua.
Arvasin että joku alkaa silti jankuttaa tätä. En nyt avaa koko tilannetta pohjamutia myöten kaikelle kansalle, mutta sanotaan nyt vaikka että salassa pysyvä sivusuhde olisi tässä tapauksessa aikataulullisesti ja logistisesti melkoinen suoritus. Ap
Niinhän sinä luulet, mutta mikäli puoliso ravaa harrastuksissa, kuten totesit, ja käy töissä sekä kaupassa, niin sivusuhde on täysin mahdollinen. Todennäköisesti seksi kiinnostaa, mutta ei vain sinun kanssa. Olen ollut itse samassa tilanteessa kaksi kertaa ja valitettavasti aina mielenkiinto minua kohtaan lopahtanut ja se on kohdistettu sitten johonkin toiseen. Ennemmin tai myöhemmin.
Varmaan voi noinkin olla, mutta tiedän useamman tapauksen jossa miestä on seksi ihan kokonaan lakannut kiinnostamasta. Osalla ei edes ero ole palauttanut kiinnostusta, osa sitten löytänyt seksin uudestaan kun hakenut uusia kumppaneita. Mutta ei ole ennenkuulumatonta että mies lakkaa seksiä kokonaan harrastamasta.
Jännä että spermaviemäri tarvitsee apua jopa tuollaisessa asiassa.
"kauan mun pitäisi katsella tuota"
No kuule ei hetkeäkään sen jälkeen kun olet tehnyt suomen suurimmalle miesvihapalstalle aloituksen miehestä.
Arvaan että kiloja on tullut. Olet muuttunut vastenmieliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahah. Että naisten vika taas kun miehiä ei seksi kiinnosta. No näinpä tietysti.
On se jännä kun naiset on se heikompi huonompi tyhmempi jne sukupuoli niin ollaan sitten kuitenkin vastuussa kaikesta. Omista ja miesten tekemisistä.
Uhriutuminen tuoksahtaa
En ole kirjoittaja, mutta joskus mies on huutanut että ei kiinnosta yhtään eikä ole mitään väliä, mutta sitten kuitenkin kutakuinkin ihan kaikki on mun vika 🤔
Eihän mun pitänyt vaikuttaa mihinkään?
Mun syy kun se juo ja kun lähden, niin juominen on sittenkin mun vika.
Selittääkö joku näin toimiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan sitten vaikka niin, jos se tekee sinut iloiseksi. En ala haaskaamaan aikaani tästä vätkyttämiseen. Ap
Omissa harrastuksissaan ramppaa = ei mahdollisuutta käydä vieraissa 😂
Tyttökulta, yksikään suhde ei ole turvassa
Parisuhde = seksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten se meneekään kun mies valittaa naisen haluttomuutta....
- hoidatko oman osasi kotitöistä
- oletko hemmotellut kumppaniasi
- vaaditko vain seksiä, et huomioi tunteita
Hyvää seksiä muuten haluaa aina, se mitä sinulta saa ei siis taida olla kovin hyvää.
Et ole ap edes kämppis, vaan miestä palveleva ja kodin hoitava laskut maksava palvelija. Miksi siis mies ei olisi tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Et ole ap edes kämppis, vaan miestä palveleva ja kodin hoitava laskut maksava palvelija. Miksi siis mies ei olisi tyytyväinen?
Mistä tiedät kuka tuolla maksaa laskut?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä ehkä alhaiset testot?
Miesten vaihdevuodet alkaa myöhemmin kuin naisten.
Se palkitsee ilolla, luottamuksella, läheisyydellä, turvallisuudella ja läsnäololla.