Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautintoa tuottavat normaalit arkiset asiat, listataan

Vierailija
08.02.2026 |

Listataan suurta nautintoa tuottavat täysin normaalit tai jokapäiväiset asiat, jotka kerta toisensa jälkeen, saa mielihyvähormonit hyrräämään.

1. Kauhea vessa hätä ja se tunne kun pääsee vessaan

2. Suurempi nautinto on pidätetty 2 hätä ja sen helpotus

3. Finnin puristus ja se räjähdys, kun se lentää peiliin, se tunne on mahtava

4. Kun raapasee jonkun näppylän vaikka selästä vahingossa puhki 

5. Se tunne kun saat aamulla sen ekan kahvin

7. Se tunne kun pääset nukkumaan puhtaisiin juuri vaihdettuihin lakanoihin

Näitä riittää ja kyllä siitä arjestakin vaan voi nauttia kun katsoo pieniä asioita. Niistä voi iloita suuresti. Jatkakaa listaa.

Kommentit (539)

Vierailija
361/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyllä makoilu ja tyhjänpäiväinen jaarittelu. Paljon naurua.

Vierailija
362/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyllä makoilu ja tyhjänpäiväinen jaarittelu. Paljon naurua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso muki kahvia maidolla muutaman kerran päivässä. Aamukahvi paras, joskus jopa yökahvi muiden nukkuessa.

Minä käytän isoja mukeja kusipottana. Kahville riittää parin desin kuppi!

Vierailija
364/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun on viimein ehtinyt/jaksanut siivota jääkaapin tai kuiva-ainekaapin ja kaikki on ihanasti tiptop järjestyksessä, kun avaat oven.

Mitä siivoamista on jääkaapissa? Minulla jääkaappi on joka päivä tiptop. Kuiva-aineita ei ole kuin ruis ja kaurahiutaleita sekä suolaa.

Silmälääkäriin mars!

Ja sinä opettele elämään siistimmin, niin pysyy kaapit järjestyksessä siivoamattakin!

Vierailija
365/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun lapset ovat ainakin yön poissa kotoa, puoliso samoin, itse siivoaa kodin katosta lattiaan ja vihdoin suihkun jälkeen istahtaa sohvalle omien herkkujen kanssa. Ja kun vielä seuraavana aamunakin sama siisteys odottaa ja saa aamupalan syödä aivan täydellisessä rauhassa.

Olisit pysynyt vanhanapiikana, niin voisit nauttia tuosta joka päivä.

Vierailija
366/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän kaivaminen. Varsinkin silloin, kun on ensin kaivanut takapuoltaan. Täydellinen tuoksu ja maku!

Vierailija
367/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille. Takkaan tulet ja lämmin talvipesä... 💛

Vierailija
368/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunanlauteilla rauhassa makoilu illalla kun on ollut kylmässä ja väsyttää

Vierailija
369/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet klo 20 jälkeen S-Markettiin, kerkeät kaikessa rauhassa kiertää koko kaupan läpi ja ostaa ruokaa -60% heti kun kello lyö 21. Pienituloisena tuo mielihyvää ja elintärkeitä säästöjä. Huom ostan omaan tarpeeseen, en hamstraa ylettömästi.

Vierailija
370/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä nurmikon haju, kun lumi alkaa sulaan

Vierailija
371/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin tuoksu varsinkin aamulla. Se hetki, kun se leviää asunnossa on mahtava.

Vierailija
372/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani kahvilassa töissä. Se hetki, kun olin laittanut myymälän kuntoon aamulla ennen ovien avaamista: vitriinit täynnä, tuoreita tuotteita linjaston täydeltä, aamun ekat kahvit tippumassa, kaikki vielä siistiä ja tiptop.

Sitten taas iltavuorossa kun myymälän saa laittaa kiinni: viedä päivän roskat roskikseen, saa kaikki tiskit tiskattua ja tiskikoneen pestyä, pöydät ja linjastot puhtaiksi samalla itse päivän viimeistä kahvikuppia juoden. Seuraavana päivänä on aamuvuoron hyvä tulla töihin.

Vierailija
373/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvin tuoksu varsinkin aamulla. Se hetki, kun se leviää asunnossa on mahtava.

Koko elämäni olen juonut kahvia ja minusta sen tuoksu on vain tuoksu muiden joukossa. Ei ole "säväyttänyt" sen kummemmin koskaan. Ja hajuaistissa ei ole vikaa.

Vierailija
374/539 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsin tiskaaminen, rauhoittavaa. Lämmin vesi, ei vaadi ajatus työtä, rytmiä vain.

Vierailija
375/539 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran ajaminen aidolla partahöylällä ja partavaahdolla. Arkinen pikku elämys ja leuka tulee kunnolla sileäksi. 

Vierailija
376/539 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi CD-levy postilaatikossa.

Vierailija
377/539 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo. Olen alkanut tekemään pitsoja itse ja sanoin ääneen et nämähän on parempia kuin pitserioiden tekemät. Iloisesti yllättynyt minä!

Vierailija
378/539 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardemumma. Hyvää pullassa mutta kun teen maitokahvia laitan tuota kuumennettavaan maitoon ripauksen, karkea on parempaa maultaan.

Vierailija
379/539 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun on viimein ehtinyt/jaksanut siivota jääkaapin tai kuiva-ainekaapin ja kaikki on ihanasti tiptop järjestyksessä, kun avaat oven.

Mitä siivoamista on jääkaapissa? Minulla jääkaappi on joka päivä tiptop. Kuiva-aineita ei ole kuin ruis ja kaurahiutaleita sekä suolaa.

Silmälääkäriin mars!

Ja sinä opettele elämään siistimmin, niin pysyy kaapit järjestyksessä siivoamattakin!

Perheissä elää myös esim.aviomies ja lapset, joiden jäljiltä kaikki ei jää aina niin siististi..

Vierailija
380/539 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltana kun on takana treenit ja kodin siivous, ruoka on tulossa uunissa, takassa tuli ja saa istahtaa sohvalle viinilasin kanssa. Tieto, että aamulla ei kello herätä. Mukavaa illanviettoa, lautapelien pelaamista, kuunnellaan musiikkia, jutellaan. Ihan parasta