Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa jooko että minulla on vain huono tuuri miesten hygienian kanssa.

Vierailija
08.02.2026 |

Eksä kävi parisuhteen alussa päivittäin suihkussa. Käytiin usein yhdessä. Vaihtoi puhtaat vaatteet. Sitten kerrat alkoivat venymään... Ei suihkussa pidä käydä päivittäin, ei kukaan heidän perheessään ole ikinä käynyt. Kaiken lisäksi mies urheili paljon, ja mies aina tenttasi että "haisenko, voiko mennä töihin tälleen". Jossain vaiheessa luovutin ja sanoin aina vaan että joojoo, koska kommentti että "no kyllä joo, mee vaan suihkuun" sai sellaisen inttämiskohtauksen aikaan että hän ei halua eikä jaksa, eikö nyt voisi mennä vielä yhden päivän ilman. Ja kyseessä oli siis muuten fiksu, normaali, siistiä sisätyötä tekevä mies. Jolla oli fiksut, normaalit vanhemmat.

Nyt olen alkanut tapailemaan taas miestä, joka on todella fiksu, normaali, siistiä työtä tekevä... Mutta nuo samat suihkun välttelyn piirteet alkavat nousta taas esille. Oikeasti, vedänkö puoleeni vain muuten normaaleja haisuleita vai olenko vain kuten eksäni sanoi "suihkumaaninen", kun mielestäni päivittäinen suihkussa käynti on normaalia hygieniaa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies käy 2 kertaa päivässä suihkussa, pesee hiukset joka päivä, käyttää deodoranttia ja hajuvettä, rasvaa naamansa, vaihtaa vaatteet joka päivä yms.

Ihan hemmetin huono iholle. Jos on yli 30v niin iho ei mitenkään kestä enemmän kuin yhden suihkun päivässä. Kainaloita voi pestä ja sukkia vaihtaa useammin

Vierailija
22/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa tulee käytyä päivittäin. Talvella kokovartalosuihkussa joka toinen päivä ihon kuivuuden takia, mutta silloinkin alapään pesen päivittäin. Hikeni ei haise. m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen treffaillut vain puhtaita ja hyväntuoksuisia miehiä. Itsekin ihmettelen miten on sattunut kohdalle vain tällaisia. Johtuisikohan iästä? Mun deitit on kaikki olleet alle 30.

Vierailija
24/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta uimahallissa olen huomannut, että keksi-ikäiset ja sitä vanhemmat miehet haisee (tai siis tukka/pää)  haisee usein märälle villalapaselle. 

Siis hikinen pää jota ei ole pesty. Varmaan käyty ehkä saunassa eikä sitten ole tukkaa pesty vaikka säännöissä lukee, että jos et käytä uimalakkia pese tukka. 

Mutta nuorilla miehillä en tätä hajua ole.  Varmaan pesevät itsensä paremmin. 

Ja kyllä omakin mies on vanhemmiten alkanut luistaa suihkussa/saunassa käymiseltä ja kylpytakkia saa pestä jatkuvasti, koska varsinkin kaulus alkaa haista.

Ja aina saa muistuttaa, että pitäisi mennä pesulle. 

Ja kyllä tämäkin mies nuorena meni automaattisesti suihkuun, kun tuli töistä jne.  Vanhemmiten ei näköjään kiinnosta. 

Yököttävää. Aikuista ihmistä joutuu patistelemaan pesulle??

Vierailija
25/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisuhteessa saman miehen kanssa yli 20 vuotta ja hän on käynyt jokainen päivä suihkussa oma-aloitteisesti olipa sairas tai terve tai sisälsipä päivä fyysistä aktiivisuutta tai pelkkää rötväilyä. En ole pitänyt tätä erikoisena, mutta onnekasko tässä nyt sitten on. Aivan kamala ajatus että pitäisi muistutella suihkusta kuin alakoululaista.

Vierailija
26/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies käy 2 kertaa päivässä suihkussa, pesee hiukset joka päivä, käyttää deodoranttia ja hajuvettä, rasvaa naamansa, vaihtaa vaatteet joka päivä yms.

Jos pesee saippualla kahdesti päivässä mahtaa olla iho koppuralla jos ei rasvaa vähintään joka toinen suihkutuskerta.

Peseekö itse pyykkinsäkin?

Vierailija
27/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ja minä olimme siis vähän päälle parikymppisiä kun aloimme seurustelemaan. Olen vieläkin alle 30v. Eksälläni oli myös tuo ettei vaatteita saanut pestä usein, varsinkaan huppareita, collegehousuja, päällisvaatteita. Oli sitä mieltä että pesukone tuhoaa ne. Kaikki piti pestä mahdollisimman viileällä, lyhyellä ohjelmalla ja vähällä pesuaineella. Mitä pidemmälle parisuhde meni, sitä enemmän heitin salaa tämän vaatteita pesuun omien pyykkieni kanssa. Jossain vaiheessa luovutin myös tämän päällisvaatteiden pesun kanssa, epäilen etteivät viimeisen vuoden aikana yhdetkään tämän farkut tai hupparit päätyneet pesukoneeseemme.

Olin myös yhteen aikaan työssä josta tulin välillä todella hikisenä, likaisena ja haisevana kotiin. Eksä kiukutteli aina jos halusin mennä tuon jälkeen suihkuun joten jossain vaiheessa vain luovutin ja menin lemuavana sänkyyn. Ap

Vierailija
28/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tutkittu asia, että ihmiset peseytyvät liian harvoin tai huonosti. Että aika yleistä se on. 

Myönnän etten itsekään sinkkuna käy suihkussa usein (haisupaikat kyllä pesen päivittäin) ihan vettä säästääkseni. Mutta parisuhteessa ollessani kyllä kävin. 

Tää on vaan niin helppoa elämää kun ei tarvitse jatkuvasti lotrata ja sheivata. 

Vierailija
29/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huomattu juttu, että sitä mukaan kun römpsän saanti vähenee, niin motivaatio puhtauteenkin vähenee.

Vierailija
30/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa opittua. Oma entinen poikaystävä oli myös muuten unelmakumppani, mutta se suihkun välttely... Oikeasti, en ymmärrä. Jos joku sanoisi minulle että haisen, juoksisin suihkuun enkä alkaisi riidellä siitä että ei huvita pesytyä. Minua nolottaisi!

Vierailija
31/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma isossa maailmassa nykymiehet ei ilmeisesti edes pyyhi persettään isomman hädän jälkeen saati että pesivät sen. Kuulemma ihan luonnollista ja on tyttöystävän/vaimon tehtävä opastaa misraasua tämmösiasä asioissa. Kädestä pitäen näyttää miten pyyhitään ja selittää miksi se on tarpeen 🤯🤮🤢

Herää kysymys minkälaisista oloista nää valioyksilöt on kotoisin vai onko kyse oikeasti jostain paremmasta geneettisestä regressiosta.

Vierailija
32/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni ol samanlainen.Kolme kertaa päivässä suihkuun ja vaatteiden vaihtoon. sairasta sekin. Ja niin oli koti siisti ja prässätyt housut jos ei ollut farkut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi