Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~¤~HAAVEILIJAT VKO 18~¤~

30.04.2007 |

Vappuvappuvappuvappu!!! :D HAUSKAA VAPPUA HAAVEILIJOILLE! Allekirjoittanut ainakin vaihtaa tänään viihteelle! :)

Ahkeraa kirjoittamista tämä viikkoiseen pinkkaan myös! :) Ajattelin, että tässäki ois ihan hyvä olla pikkuinen esittely meidän porukasta noin uusia jäseniä ajatellen. :)

Vaivaako vauvakuume? Eikö mies suostu? Etkö itse suostu? Tuntuuko elämäntilanne tällä hetkellä väärältä vauvaa ajatellen? Vai etkö ole varma asiasta?

Ei hätää, Haaveilijat toivottavat sinut tervetulleiksi iloiseen ryhmäänsä, jossa saa jakaa niin ilot kuin surutkin. ;)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tosiaan yritystä takana 1,5 vuotta ja edelliset raskaudet oli menneet kesken. Kun esikoisesta tein plussatestin,oli mies tietysti ihan innoissaan. Sovittiin vielä, ettei kerrota kenellekään ennen ultraa, mutta mies ei malttanut pitää tietoa itsellään ja kertoi kavereilleen varmaan jo seuraavana viikonloppuna :)

Koko raskausajan mies oli mukana 100%:sesti, mietti vaunujen ominaisuuksia ja mitä kaikkee hän sitten vauvan kanssa tekee. Mä en ollut mikään hysteerikko raskausaikana, eikä onneksi mieskään. Melko lailla normaalia elämää elin koko 8kk enkä tehnyt raskaudestani suurta numeroa. Kerran mies hermostui, kun tuli kotiin ja mä tein lumitöitä. Koko päivän oli satanut kissankokoisia hiutaleita joten pakko oli ottaa kola kauniiseen käteen ja ruveta rehkimään. Viikkoja oli silloin 27 tai 28. Mies meinas repiä peliverkkarinsa, vaikka hissukseen lumitöitä siinä olinkin tehnyt...

Auto meni meilläkin vaihtoon hiukan ennen esikon syntymää, mä olisin kyllä ajellut vielä vanhalla, mutta miehen mielestä piti vaihtaa parempaan...

Ja sama juttu oli kuopuksen odotusaikana, auto vaihdettiin puolisen vuotta ennen kuin vauva syntyi!

Toisaalta mä odotan ens kevättä ja sitä kun päästään yrittämisvaiheeseen, mutta toisaalta taas on kivaa kun lapset on hiukan isompia ja oon päässyt hiukan paremmin lempibändin keikoille jne.

Sen verran on päätetty, että jollei vuoteen tärppää, niin sitten saa olla. Mutta katsotaan miten mieli muuttuu...

-C-

Vierailija
22/23 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tein plussatestin. Oltiin jo aikas kauan yritetty, ja kuukautta aiemmin mies sanoi että haluaa vaihtaa auton, kun ei sitä vauvaakaan ole kuulunu. Mehän vaihdettiin auto lainarahalla, aika isolla kuukausierällä. Sit ku tein plussatestin, niin oli TOSI järkyttynyt, miten ihmeessä selvitään rahallisesti...

Eka ultraan mennessä oli päässy yli säikähdyksestään, ja ihan tohkeissaan oli mukana " vakoilemassa" . Ja lapsen jo synnyttyä sanoi että ihan turhaan huolehti raha-asioista, paremmin ollaan tultu taloudellisesti toimeen kuin ennen lapsen syntymää. Niin se vaan mieli muuttuu 9kk aikana!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin puoli vuotta sitten olin aikani ihmetellyt että menkkoja ei vaan kuulu... Oisko olleet jo viikon myöhässä kun sitte otin aiheen puheeks mieheni kanssa. Että onhan meillä voinu käydä " vahinko" (kun ei tässä vielä tosissaan olla yritetty vauvaa saada), että pitäiskö joku testi tehdä..? Silloin meni miehen naama kyllä aika totiseks. Ei ollu ollenkaa valmis tollasee mahdollisuutee. Ja pikkusen se tais huokasta kun täti sitte saapu. Kauan sitä sai odottaa, että mikä hormoni sitä sitte sekotti..?

Nyt en kyllä tiedä miten mies reagois tänä päivänä. Kun se on pieniä lapsia nähny ja jopa leikkiny niiden kaa(!!!!!!), niin kyllä mun mieheltä pieni hymykin silloin irtoaa:D

Mutta saattais sen ensimmäiset ajatukset olla kauhukuviakin, jos nyt ilmottaisin että ois perhe kasvamassa... Kun ne työt on edellee mun miehen huolen aiheena...

Ja tietysti sekin mahdollisuus on ettei miehistä mitään selvää ota:D Eli kaikki on mahdollista:D