THL uhkapeli suositukset
Vain 4 kertaa kuussa ja nettotuloista korkeintaan 2%. Mulla se tekisi 46€/kk
Miten mun mielestä se kuulostaa aika paljolta?
Kommentit (29)
20: Laittaisitko lapsesi harrastukseen jota rahoitetaan noilla varoilla? Esimerkiksi partio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas joku käsienheiluttelija on tehnyt tärkeää "työtä" kun on tutkimusryhmänsä kanssa päätynyt ohjeistamaan tuollaista tyhjänpäiväistä hölynpölyä.
Rahapeliriippuvaisen ex-vaimona sanon vaan, että kyseessä on sairaus, jonka eteen riippuvainen on valmis menettämään talon, avioliiton, lapset, työpaikan, kaiken. Vain saadakseen rahapelata. Näille riippuvuussairauksille kertyy ihan valtava hintalappu valtiolle ja sen takia tätä ennalta ehkäisevää työtä ja suosituksia tehdään.
No mitä ajattelet siitä että rahapeli"voitoilla" rahoitetaan huomattavan mittavaa kolmatta sektoria?
Olen eri, mutta minullakin on rahapeliriippuvainen läheinen. Noilla tuotoilla rahoitetaan muun muassa terapiaa riippuvaisille. Aina välillä joku pääsee kuivillekin. Mutta kohtahan markkinat avataan ja mainonta vapautuu ja toiveenne toteutuu ja rahat menevät ulkomaisiin veroparatiiseihin.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tämä holhous. Jokainen pelaa kuten haluaa.
Aikuisille ihmisille jokin pelipäivä kerran viikossa viikkorahan kera😂
Miten suositus voi olla holhousta? Etkö ymmärrä mitä nämä sanat tarkoittaa?
Nythän nuo markkinat vapautuu ja suomen markkinoille tulee varsin agressiivisesti mainostavia uhkapeliyrityksiä jotka kauppaavat bonuksia jotta koukuttavat ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas joku käsienheiluttelija on tehnyt tärkeää "työtä" kun on tutkimusryhmänsä kanssa päätynyt ohjeistamaan tuollaista tyhjänpäiväistä hölynpölyä.
Rahapeliriippuvaisen ex-vaimona sanon vaan, että kyseessä on sairaus, jonka eteen riippuvainen on valmis menettämään talon, avioliiton, lapset, työpaikan, kaiken. Vain saadakseen rahapelata. Näille riippuvuussairauksille kertyy ihan valtava hintalappu valtiolle ja sen takia tätä ennalta ehkäisevää työtä ja suosituksia tehdään.
No mitä ajattelet siitä että rahapeli"voitoilla" rahoitetaan huomattavan mittavaa kolmatta sektoria?
Olen eri, mutta minullakin on rahapeliriippuvainen läheinen. Noilla tuotoilla rahoitetaan muun muassa ter
Markkina on ollut jo valmiiksi auki siinä mielessä että ulkomaalaisia pelejä on saanut vapaasti pelata.
26: niinhän se on ollut, mutta nyt ongelmat tulevat räjähtämään käsiin. En käsitä miksi kukaan puolustaa uudistusta.
Vierailija kirjoitti: 20: Laittaisitko lapsesi harrastukseen jota rahoitetaan noilla varoilla? Esimerkiksi partio.
Itse tuen nimenomaan partiota ja olen sinne hyväntekeväisyyteen lahjoittanut itsekin ja kerännyt rahaa toimintaa varten. Olen traumani takia joutunut tutustumaan riippuvuussairauksiin ja veikkauksen toimintaan ja näen siinä niin paljon epäkohtia. Se, että he tukevat lasten harrastuksia tms. on vähintä mitä he voivat tehdä vastapainoksi sille millä keinoin he keräävät tuottoa itselleen. Asioita on vaikea ymmärtää ennen kuin näkee kokonaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: 20: Laittaisitko lapsesi harrastukseen jota rahoitetaan noilla varoilla? Esimerkiksi partio.
Itse tuen nimenomaan partiota ja olen sinne hyväntekeväisyyteen lahjoittanut itsekin ja kerännyt rahaa toimintaa varten. Olen traumani takia joutunut tutustumaan riippuvuussairauksiin ja veikkauksen toimintaan ja näen siinä niin paljon epäkohtia. Se, että he tukevat lasten harrastuksia tms. on vähintä mitä he voivat tehdä vastapainoksi sille millä keinoin he keräävät tuottoa itselleen. Asioita on vaikea ymmärtää ennen kuin näkee kokonaisuuden.
Minulla ei ole peliriippuvaisia läheisiä mutta kantani on tiukempi.
Minun uhkapelaaminen loppui siihen kun piti ruveta tunnistautumaan. Ennen siis pelasin veikkauksen pelejä muutamalla kympillä kuussa mutta nykyään menee 0e/kk.
Mitä vähemmän pelaa niin sitä enemmän voittaa.