Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin ihmiseen, mutta hän ei vaikuttanut tuntevan samoin, joten otin etäisyyttä

Vierailija
07.02.2026 |

Ja nyt hän on alkanut pitää yhteyttä ja viimeksi halatessamme ei meinannut päästää irti. Olemme siis olleet vain ystäviä, mutta en juurikaan pitänyt yhteyksiä. Nyt ahdistaa, kun en tiedä mitä hän ajattelee.

Molemmat ollaan vielä naimisissakin, mutta minulla ainakin lupa edetä.. mitä tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aika loppui kesken aloitusta kirjoittaessa. Kun tunsin etten ole hänelle lainkaan niin tärkeä kuin hän on minulle, niin siksi otin etäisyyttä. Säästääkseni itseäni ja toisaalta, etten ainakaan mitenkään painosta häntä.

Nyt se etäisyyskö on vaikuttanut, että hän on itse alkanut ottaa yhteyttä ja haluaa tavata. Ja halata. Ja nyt olen itse pöllämystynyt että missä nyt mennään, mutta en uskalla kysyäkään. 😀 ap

Vierailija
2/8 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

the chase is better than the catch

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla naimisissa ja "lupa edetä"? Eikö se ole sama sitten erota entisestä ensin?

Vierailija
4/8 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla naimisissa ja "lupa edetä"? Eikö se ole sama sitten erota entisestä ensin?

Ei ole mitään tarkoitusta erota nykyisestä puolisostani, koskaan. Jos hän ei tätä hyväksyisi, lopettaisin kaiken yhteydenpidon tähän ihmiseen heti. Ap

Vierailija
5/8 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

the chase is better than the catch

Tarkoitatko häntä vai minua? Ap

Vierailija
6/8 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde siis. Katsokin että miehen vaimo tietää asiasta.

Vierailija
7/8 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melaa mekkoon vaan.

Vierailija
8/8 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin suhde siis. Katsokin että miehen vaimo tietää asiasta.

Olemme molemmat naisia, ja meidän puolisomme ovat miehiä. Oma suhteeni ei ole avoin, mutta naisen kanssa saa edetä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi