Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.oooO Hauskaa vappua HELMET ' 06! Oooo.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi onnittelut raskautuneille!

Mä aloitin sitten ke työt, mutta eipä sekään sujunut ilman ongelmia...Tiistai-iltana Eetu oli aika lämpöisen oloinen ja ajattelin, että nytkö se sitten tulee sairaaksi kun huomenna päiväkotiin ja minä töihin...No, mittailin sitten pojan kuumetta ja alkuun ei ollut kuin 38,3. No, ajattelin kuitenkin soittaa miehelle, ei poikaa pväkotiin vietäisi. Poika siinä illan mittaan sitten vielä kompuroi ja löi päänsä olohuoneen lämpöpatteriin...ei onneksi tarvinut tikattavaksi lähteä... Alkoi sitten ressukka olla tosi kuuma ja uninen joten mittasin taas kuumeen. Sehän nousi tosi nopeasti 39.1 asteeseen. Mäkin olen ollut koko viikon räkätaudissa ja yskässä eli ei sitten ihme jos poikakin sairastuu.

Mies tuli sitten loppuviikoksi pojan kanssa ja minä menin töihin. Mies olikin ihan onnessaan kun sai olla kotona :)

Poika osoitti myös mulle mieltään kun tulin töistä, ei mun syliin ollenkaan, vai isi kelpasi. Vähän kirpaisi sydämestä :( No, eilen kun poika huomasi herätessään munkin olevan kotona, niin heti halus syliin.

Huomenna sitten päiväkoti kutsuu ja mulla työt. Olen näin alkuun vain ma-ke töissä ja on kyllä tosi hienoa että uuden pomon kanssa on pystynyt sopimaan kaikki asiat.

Appiukko soitti, että tulevat käymään, pitänee alkaa orientoitumaan :) Ihanaa sunnuntaita kaikille!

Sasuliini ja Eetu

Vierailija
22/22 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kans silloin, kun aloin käymään useammin töissä niin oli kotona " mielenosoitus" pystyssä aina iltaisin!! Hyvä, kun takin sain pois päältä, kun Onni aloitti sen kamalan itkemisen ja marisemisen... Eikä suostunut koko loppu-iltana enää isänsä syliin... Mies sanoi, että siihen asti kaikki oli aina mennyt tosi hyvin, kunnes äiti saapui kotiin... :)

No ajan kanssa sekin tasoittui. Saa nähdä miten on taas seuraavan työputken jälkeen (jos semmoisen jostain taas joskus saa...). Nythän mulla ei oo töitä tiedossa missään...

Ajattelin huomenna tai tiistaina lähteä yksin hieman shoppailemaan, luultavasti ouluun. Ja ehkä peräti Haaparantaan Ikeaan. Mutta saa nyt nähdä. En oo vielä kamalasti miehen kanssa keskustellut, että mitkä sen suunnitelmat mahdollisesti on.

Käytiin perjantaina siellä 1v. kuvassa (hieman myöhässä tosin). Kaikki meni hienosi ensimmäiset 10min mutta sen jälkeen Onni sai kamalat raivarit ja heittäytyi selälleen huutamaan... Saa nähdä tuleeko sieltä yhtään kelvollista kuvaa! :-/

Juupa juu, Onni on päikkäreillä ja sit kun herää niin lähdetään käymään Onnin kummitätin kotona. Pääsee Onnikin tutustumaan traktoriin. Ovat sen ihan tarkoituksella laittaneet siihen hollille, että pikku isäntä pääsee " ajamaan" . :)

Mukavaa sunnuntain jatkoa!

kumppari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla