Minkä väriset silmät sinulla on?
Kommentit (23)
Ehkä T07, Ruskeat taikka sinne päin.
Seuraavaksi kullin mitta ja paksuus, sanon että meikäläisen peli mitataan sitten tuumina ettei tule väärinkäsitystä mikä on kookas ja mikä on pieni.
Ei mikään noista. Pupillin ympärillä on ensin hitunen kullanruskeaa, sitten vaaleanvihreää, lopuksi ulommaisena tummansininen rengas. Eli minulla on hazel eyes, päävärinä vaaleanvihreä. Tuossa kuvassa ei yhdessäkään ollut vaaleanvihreää.
Toinen silmä on DC 10 ja toinen 747
mämmisilmät jossa karvan verran viherlevää
Äärimmäisen siniset, moni on hämmästellyt kuinka kirkkaan siniset silmät mulla on. Moni on sanonut että eivät ole kellään muulla nähnyt yhtä sinisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kummallinen värikartta. Ei oikein mikään noista, lähinnä A30. Ensivilkaisulla vihertävänharmaat, mutta kun katsoo lähempää niin enemmänkin haaleansiniset keltaisin täplin.
Miksi kysyt?
Teen kartoitusta palstalaisten arjalaisuudesta. Tietenkin.
Toinen harmaaoranssi ja toinen keltamusta
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi kullin mitta ja paksuus, sanon että meikäläisen peli mitataan sitten tuumina ettei tule väärinkäsitystä mikä on kookas ja mikä on pieni.
18 cm pitkä, 15 cm ympärysmitta.
D37, vihreät joissa keltaisehko keskus
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen siniset, moni on hämmästellyt kuinka kirkkaan siniset silmät mulla on. Moni on sanonut että eivät ole kellään muulla nähnyt yhtä sinisiä.
Paitsi mulla ne suorastaan loistaa jopa pimeässä.
Olipa kummallinen värikartta. Ei oikein mikään noista, lähinnä A30. Ensivilkaisulla vihertävänharmaat, mutta kun katsoo lähempää niin enemmänkin haaleansiniset keltaisin täplin.
Miksi kysyt?