Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellit viikko 18

30.04.2007 |

Ja uuteen viikkoon! Eilen illalla alkoi sitten se motivaatiokin laihariin löytymään, kun katselin koneella tytön synttäri kuvia.. Siis kuka on tuo lihava nainen? Minäkö???!!! Hui!!! Tänään siis digivaa' an ostoon ja herkut pannaan! Saiskos teistä semmossia motivaatio kavereita, et alettais nyt vihdoinkin laittaa niit painoja ja pudotuksia viikottain pinoon, sehän meillä se alkuperäinen idis vissiin oli?

Tänään kävin labrassa, ihmettelin kun putkia oli niin hirveesti, yleensä vaan 2, kun kilpirauhasarvot ja pieni verenkuva, niin lääkäri oli määränny kolesroliarvotkin tutkittaviks... Nyt sitten torstaihin jännätään, et onkohan nekin pielessä... *huokaus*

Jaahas, vaipan vaihtoon, ruuan laittoon ja sitten ulos lenkille!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin uudenkin viikkopinon, mutta kirjoitetaan tähän, kun tää tuli aiemmin. Seuraavaa siis raapustelin sinne toiseen, unohdettavaan pinoon

Nanne - Kiva kuulla sinustakin! Synttärit on varmasti aika hulinaa. Paljon teillä neiti täytti? Hänhän oli ensimmäinen ja toista nyt kuumeilette, vai? Ihanaa silti, että teillä on noin paljon sukua, vaikka raskaaksi välillä varmasti käykin. Mulla itsellä ei aikoinaan ollut kuin 1 mummo, kun kaikki muut olivat ehtineet kuolla. Ja nyt jos (tai haluan sanoa kun:) meille tulee vauva, niin siltäkin on jo yksi isovanhempi kuollut. Se on vähän sääli. :( Mummit ja ukit on kuitenkin aikas ihania, pieninä annoksina.. ;)

Tuitu - hyvää työyötä sulle! Sulla on aika paljon noita työ-öitä, jos olen oikean kuvan saanut? Vai kuvittelenko minä? Onko kivaa olla öisin töissä? Onko silloin rauhallisempaa vai kiireempää, kun on vähemmän ihmisiä töissä? *onpas se paaru nyt utelias* :) Miten sun kierto muuten meni ennen pillereitä? Muistatko vielä? Mulla nimittäin kierto näyttää nyt suht samalle kuin ennen pillereitä. Ja mikä ihmeellisintä! Mun mielestä menkkavuoto oli jopa lyhyempi kuin pillereiden aikaan. ? Outoa.

Anessalla joo ei ollut omaa konetta kotona, toivottavasti hän vielä joskus tänne palailee......

Sinnaliinaa edelleen kaipailen.. Missähän luuraa? :)

- Paaru 15/27-29

Ja nyt vielä lisään tähän, että toivottavasti Nanne testit näyttävät ihan siedettäviä tuloksia. Kivaa, jos olet saanut potkun valokuvista! Minäkin hommasin vaakaan uudet paristot muutama viikko sitten. Lukema oli vain niin suuri järkytys, että huhhuh. Nyt se vaaka pölyttyy sängyn alla. Mutta se ei tarkoita sitä, että sinun uusi hieno vaakasi pölyttyisi! Sun vaaka tulee hyvään käyttöön ja sä onnistut aloittamaan uuden elämän! Onnea matkaan!! :)

Vierailija
2/34 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis kananrintafilettä ja salaattia sitten popsittu! Se hyvä puoli on tässä, et mä tykkään hirveesti salaateista, ja näin keväällä alkaa niiden saatavuus ja hinnatkin olee mukavempia, niin niitä tulee enemmän tehtyä ja syötyäkin. Kunhan vaan ei läträä sitä kastiketta sitten puolta pulloa, tosin mä en niistä niin välitäkään... Suklaa ja karkit yleensäkin on se pahin ongelma...

Paaru: meiän neiti siis yhden vuoden lauantaina täytti! Kauhee " kriisi" melkein iski, kun nyt se vauva aika on sitten ohi... Nyyh... Mies ei voi ymmärtää kuin se tuntuu musta " niiiiin kauheelta" ... No, josko tässä uuden vaavin sitten ens vuonna sais... =) Vaikka toisaaltahan on hirveen kiva, kun neiti tuossa kasvaa, niin voi tehdä kaikkee enemmän silleen yhdessä, nyt on jo kovasti sormiväreil maalailtu ja pihalla keinuttu... Semmosta erilaista mukavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduinkin jo silloin huhuilu vaiheessa, mutta sitten iski kaikkea kiirettä, enkä ehtinyt palstalle ja loppu kuusta kuvittelin lapsellisesti, että nyt olisi jo meidän vuoro tärppiin, mutta toisin kävi. Nyt olenkin päättänyt laittaa energiani vaakaan ja putoaviin lukemiin.

Taustoista sen verran, että itse olen 23v, mies neljä vuotta vanhempi. Yksi poika meillä on 05/07 ja toista ollaan toivottu 8/06, ehkäisty ei tosin olla ollenkaan synnytyksen jälkeen. Tällä hetkellä usko tärppiin on olematon, joten siitä motivaatiota. Poika tärppäsi, kun sain pudotettua viitisen kiloa, ja ne kilot ovat taas tiellä.. :(

Tämän vuoden aikana olen saanut painoa alas " jo" 6kiloa, noista helmikuun jälkeen on lähtenyt 4. Raskaudesta ei jäänyt yhtään, mutta töihin paluu nostatti ihan kamalasti painoa.

Eli NANNE, minusta saat ainakin vaahanvahtaaja kaverin. Perjantaisin olen itseni punnannut, aiemmin maanantaisin, mutta viikonlopun jälkeen lukema ei tuntunut laskevan ikinä. Perjantaina paremmin.

Mikäs olisi hyvä systeemi? Pamautetaanko vaa' an lukemat tänne kaikkien katsottaviksi *punastuu ajatuksestakin* vai puhutaanko vain tavoitteesta ja muutoksesta? Oma napa saisi pienentyä vielä 20kilolla, mutta jos saisin tuon ekan kympin rikki, niin silloin jo juhlitaan. :)

Mies on ihanasti mukana ja kovasti tsemppaa koko ajan.

Hups, kirjoittelin jo näin kamalasti, vaikken ole edes lupaa vielä saanut. Toivottavasti ette pahastu.

Naanuli 3/31 (viimeksi tosin 38), yk 8

*kokonaistavoite -25kg,

matkaa tavoitteeseen -19kg,

ekaan juhlittavaan etappiin -4kg

muutosta viime viikkoon +300g *

Vierailija
4/34 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulle huomenta.. :) Nousin tossa hetki sitten kun tyttö soitti että tuu hakemaan koulusta.. Paaru:ei mulla itseasiassa mun mielestä oo paljon yövuoroja, vaihtelee kyllä kovin. Välillä ei yhtään per 6 viikon jakso ja välillä 6 yötä/6 viikkoa. Myös kiire vaihtelee kovasti, nyt nämä yöt oli yllättävän rauhallisia, yleensä on kiireempää. Ekana yönä tuli askeleita 11 000, ja nyt kahtena vikana vain noin 8 000.. Kiireisinä yönä arvelisin tulevan kevyesti 16 000 askelta, en kyllä oo vielä päässy mittaaamaan, kun nyt oli ekoja kertoja toi askelmittari mukana.

Tervetuloa takas naanuli :), yritetään juu kaikki tsempata taas, mä en kyllä taida uskaltaa tänään mennä vaalla kun toi tädin käynti turvottaa aika ikävästi :/ .

Niin ja paarulle vielä noista kierroista, mulla oli noin 31 pvää kierto (muistaakseni) ennen, mutta menkat tosi kipeet, runsaat ja kesti sen viikon verran, siis ilman pillereitä. Tosin viime aikoina oon ollu tosi kipeenä pillereistä huolimatta, ja taas särkylääkettä menee aikalailla. No toivotaan että täti lähtee ajallaan. Mä muuten menin ja tilasin ovulaatiotestejä, ku ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää että ovuloinko tässä ekassa kierrossa.

Nanne: meilläkin tulossa neidin synttärit, tosin ikää tulee jo huomattavasti enempi täyteen.. Meillekin tulossa sukulaisia sunnuntaina tupa täyteen, ja meikäläinen tulee lauantaina risteilyltä .. että huh huh jo valmiiks.. Täytyy jo pe siivota ja antaa tiukat ukaasit että kämpän on oltava kunnossa kun tuun takas :).

Että sellaista tänne

Tuitu kp3/28-31 yk1

Vierailija
5/34 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin se on nyt sitten vihdoin se digivaaka hankittu! Tästä se lähtee!! (toivottavasti) Vappuherkutkin jäi kauppaan, kun käydään tänään äipällä päiväkahvilla, niin siinä sitä tulee kuitenkin sitä munkkia popsittua, niin parempi, ettei niitä sitten enää kotona ole, samoin sipsit, perunasalaatit sun muut jäi nyt sitten tänä vuonna väliin!

Naanuli: Tervetuloa ja mukava saada pudotusseuraa! Perjantai sopii hyvin punnituspäiväksi. Ja sekin käy, ettei kerrota lähtölukemia, vaan, että puhutaan tavoitteista ja pudotuksista

Tässä meikäläisen tiedot siis:

Nanne -kierrosta ei oikein selvyyttä, kun pillerit vasta jätin ja niillä menkat pysy kokonaan poissa, joten menkkoja odotellessa... (tulis jo!!!) Ja yritys siis alkaa tulee jos on tullakseen meiningillä seuraavasta kierrosta.

*kokonaistavoite -14kg

matkaa tavoitteeseen -13,4kg

ekaan juhlittavaan etappiin matkaa vielä 3,4kg

muutosta viime viikkoon -600g

Tuntuu muuten ihan hirveeltä aatella, et mä oon painanu 34kg vähemmän, ku on alettu seurustelee miehen kanssa (11v sitten), mut siihen ei kyl oo enää paluuta... Toi -14kg olis semmonen, mikä tuntus ihan vielä realistiselta mahdollisuudelta. Sillä pääsis just ja just siihen et bmi olis 25, elikkä normaali... Ai kun se olis ihanaa!! Saas nähdä mitä vaaka perjantaina näyttää!!

Vierailija
6/34 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanne ¿ sulla on mahtava asenne! Hyvin se siitä menee. Suklaa ja karkit ym herkut on myös mun ongelma. Ja tilannetta pahentaa se, että kaikki ruoka on minusta vain niin valtavan hyvää. Annoskoot ovat siis varmaan puolet liian isot. Oon ihan varma, että jos vain jättäisin makeat ja pienentäisin vähän annoskokoja, tässä ei olisi mitään ongelmaa. Mutta, mutta¿ Se tahdonvoima.. Vai että vuoden ikäinen neiti. Ihanaa. Vaikka ymmärrän kyllä, miten hämmentävä on ajatus siitä, ettei hän olekaan enää ihan vauva. Tosin niitä ihania ikiä riittää aina, kun taapero kasvaa. Kun se oppii koko ajan uutta ja on niiiiin söpö.. :) Ja ehkä teille tosiaan tulee jopa yllättävän pian toinen vauva! *peukut pystyssä*

Naanuli ¿ Tervetuloa mukaan takaisin! Meillä on homma täällä vähän lipsahtanut käsistä, eli on nuo laihduttamiset vähän niin ja näin, mutta elämäntaparemonttia kaikki täällä edelleen tavoittelevat. Meillä on näköjään suht samat tavoitteet. Mä kans haaveilisin tuollaisesta 25 kilon tiputtamisesta. Mut tosiaan, eka kymppikin olisi jo aikamoinen saavutus! Mulla kun ei ole vielä tipahtanut paino lainkaan¿. Tsemppiä meille! :) Meillä kans mies kyllä on kiitettävästi hengessä mukana, mutta kun meidän selkärangat on sitä samaa muovailuvahaa, niin aika vaikeaa tämä on.. :/ Mieskin haluais tiputtaa tuollaiset ehkä 8kg. Kattellaan miten parin käy..

Tuitu ¿ ok, hyväksyn. :) Jotenkin ne yövuorot oli kai jääneet mun mieleen, kun niin kovasti askarruttivat mieltä.. :) Kiitos siis vastauksista! Hurjia nuo askelmäärät, kyllä sulla kohta kilot karisee, kun täältä vielä vähän tsemppiä haet ja katotaan noita suuhunlaitettavia.. Ja tiedäthän sinä mikä on hyvä liikuntalisä myös ;) Sen lisäksi, että se on hauskaa, edesauttaa se vielä molemmissa tavoitteissamme. Aikamoista touhua! ;) Mä oon muuten kans miettinyt noita o-tikkuja, mutta ovat sitten kuitenkin jääneet. Ihan mielenkiinnosta vain, että millaisia ovat, mutta ovat sitten jääneet hyllyyn. Ehkä sitten, jos ei vielä pariin kiertoon tärppää.. Mutta ymmärrän hyvin mielenkiintosi, itsellä vähän samanlaisia ajatuksia..

Sinnaliina ja Anessa ¿ edelleen kaipailen teitä.. :)

ON: Vappuherkkuja tiedossa tänään paljon, anopille mennään kyläilemään. Viime yönä kyllä taas mietin tätä omaa ruhoa ja sen painoa, että NYT ON TEHTÄVÄ JOTAIN eikä vain höpistä turhia täällä palstalla. Nyt napakka niskaote itsestä ja siitä pidetään kiinni! Eli annoskoot pienemmäksi ja vähän kattoo että niitä kasviksia on enemmän kuin kermaperunoita. Ja se h**n karkki¿ Kiukkupäiviä siis tulossa, kun makean vieroitusoireet tulevat. Tiedän sen aikaisemmasta, että musta tulee kuin se kuuluisa takamukseen ammuttu karhu. Ja itkukin tulee vielä monta kertaa, kun inhoan uutta elämääni. Muutama viikko, niin sitten se tasoittuu.. Toivottavasti.

Niin ja joo, mullekin käy nuo tavoitteista ja muutoksista kertomiset. Tosin ehkä sitten jossain vaiheessa voidaan laittaa ihan oikeat lukemat peliin *punastuttaa täälläkin ajatus* mutta katsellaan riittääkö meillä rohkeus sitten joskus kun on ne ekat kriittiset (ehkä kymmenen) kilot tiputettu.. :)

Hauskaa vappupäivää teille ja ennen kaikkea kevyempää toukokuuta!

- Paaru, onkos se nyt kp16/27-29, yk3

kokonaistavoite: -25kg

matkaa tavoitteeseen: 25kg

ekaan juhlittavaan etappiin: mikä vain miinuslukema

muutosta viime viikkoon: varmaan joku plussaluku :/

Vierailija
7/34 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä taas pienen tauon jälkeen. Nettiyhteys on kyllä kotona, mutta en käytä sitä läheskään joka päivä. Siksi minusta ei aivan jatkuvasti kuulu...

Vai että tavoitetietoja pitäisi rustata ylös. Tällä hetkellä se tuntuu aika kammottavalta, on nimittäin munkit maistuneet liian hyvin. Halusin saada kotitekoisia munkkeja, mutten tehdä niitä itse. Pientä määrää on typerää väkertää ja isoa määrää ei kannata tehdä, kun ne kaikki kuitenkin söisi. Siispä ostin jonkin verran niitä ns. torilta. Mutta ei se siihen jäänyt, kun sukulainen toi omiaan. Nyt olen siis syönyt aivan liikaa, sekä eilen että tänään. Jospa huomenna tsemppaisin! Simaa kyllä pitää saada (Tiedän kyllä sen sokeripitoisuuden)... Mut jos munkit nyt jättäisi..

haave -26kg

realistisempi tavoite -16kg

aloitan tästä -6kg

Vierailija
8/34 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tytöt! Tänään mä oikeasti aloitan! Nyt loppui herkuttelu! Terveet elämäntavat, täältä tullaan!!!!!

Sinnaliinan tavoitteet oli ihanat, hymyilytti kovin. :)

- Paaru, vielä tällä hetkellä innokas

Vierailija
9/34 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niskaperseote tarvis minusta ottaa kun kaikki hyvät vaan maistuu...

Oon täällä kummityttöä hoitamas, kun hänellä kova flunssa ja tarhaan ei voi mennä. Raukka yskii ihan kauheesti. Muuten kyllä vedossa....kaikki tavarat tulee levitettyä lahjakkaasti lattialle ja

winxit ja barbit rulettaa... ;)

Oli ihana kuulla, et hänen äiti oli plussannu viikko sitten... On nekin jo taas toista yrittäneet 2,5 vuotta...ui...toivottavasti nyt menee kaikki hyvin.

Vappu meni taas mökkeillessä. Oli kyl hirmu kylmä tuuli, ei paljoo ulkona tarjennu olla. Herkkuja tuli syötyä.

Muuten mulle kuuluu kyl vähän tylsää... Mummo kuoli viikko sitten. Ens viikolla tarvis lennellä ROI:hin hautajaisiin... Onneks saatiin vielä halvat lennot, ettei tarvii autolla körötellä... Joten jos musta ei taas kuulu niin hirmusesti on hommia...

Huomenna meen työhaastattelu... Terkkaris on hammashoitsun toimi avoinna... Kolme vissiin pääs haastatteluu ja mä niistä yks...tarvii olla tyytyväinen...Tosin jännittää niin perkeleesti...En muista koska oisin ollu viimeks jossain työhaastattelussa....en varmaan koskaan...

Normaalipainoon: Yli 30kg...

Haluis hävittää itsestä: yli 30kg

Pienin askelin: -5kg

Viikkopudotus:...sori nosto....varmaan plussaa..

Ja miinusta painoon...plussaa r-testiin....

Vierailija
10/34 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIIIIII-OP!!! *siitä lähti nosti samaan intoon mun kanssa* Nyt karistetaan pari kiloa, aloitetaan pienesti, vai??

Pahoittelut mummon kuoleman johdosta. Ovat aina ikäviä tapauksia. Meilläkin on hautajaiset lähiaikoina tiedossa, kun meiltäkin kuoli sukulainen viime viikolla. Itke rauhassa, se helpottaa.

Ja tsemppiä työhaastatteluun!!! Toivottavasti saat sen paikan. On aina hyvä, kun pääsee haastatteluun. On ainakin piirun verran parempi kuin suurin osa muista hakijoista. :)

Vai että on kummilapsen äiti plussannut. Kunpa sinäkin pääsisit hänen kanssaan samaan junaan. Yhdessä olisi varmasti kivaa odottaa! *onnenpotkuja siis paljon*

Nyt taas töihin. Miten ihmeessä mä täällä palstalla aina notkun????

- Paaru

Vierailija
11/34 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niimpä...toivottavasti pääsen samaan plussanneitten jengiin...ois kyl tosi ihmeellistä jos näin lähekkäin plussais hänen kans...toiveissa on hyvä elää. Nyt kp 26 eikä oo onneks täti tullu vielä ja viime kierrossa oli kp26. Tosin ei mulla kyl oo yhtään sellanen olo että oisin raskaana...vaikka mistä mä voisin tietääkään miltä se tuntuu ;) Mut sitä tätii en jaksais...plaah...

Ois kyl Mummil ja Pappal ihmettelemist jos tulis kaks lastenlasta samaan aikaan...

ääh...typerää spekulointia...mä nyt oon tällanen.

Vierailija
12/34 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan milleistä näet kiinni, etten aloittanut uutta pinoa tämän " uuden viikon" kunniaksi aamulla.. ;) Onneksi sitten jäi ja tajusinkin, että vielä mennään samassa viikossa.

Vappa sujui nopsaan ja kotona, vaunulenkki tehtiin ja lätkää kateltiin, tai no mies katteli, itse tein kaikkea muuta siinä sivussa. Herkkuja tuli liiaksikin syötyä, mutta tästä taas tsempataan. Ihan kamalaa, kun joku muu tuo niitä herkkuja, niin en vain voi olla syömättä. Kauppaan ne on helppo jättää, etenkin, kun tehdään viikon ostokset kerralla, niin ei kehtaa yhtään enempää ottaa, kuin ruokaa on pakko.

Eilen kävi ihanan ikävä juttu, esikko " auttaa äidin ilmäaisat" ja taittoi samalla toisen sangan. :/ Nyt pysyvät kasassa ilmastointiteipillä, mutta tänään on pakko keretä katselemaan uudet.

NANNE, muistan tuon, kun poika täytti yhden, miten iso muutos yhdessä yössä tulikaan, ainakin äidin mielessä. :) Meillä tulee siis heinäkuussa jo kaksi täyteen, joten sitten varmasti taas itketään. Sniif.

PAARU, hienoa, että teit päätöksen aloittaa tänään. Tästä se lähtee, kohti kevyempää kesää. *tarttuu käsikynkkään* Mulla tuo -25kg ois ihan unelma, mutta ennen plussaa jokainen poistunut kilo on hyväksi. Kunhan pääsen tuohon ekaan juhlittavaan, paino silloin alle 90kg, niin usko tärppiin taas nousee.

TUITU: Meillä kanssa tikutellaan nyt ekaa kertaa ovista, toivottavasti se löytyisi. Hiljalleen alkaa usko loppumaan, joten pakko alkaa kotona tutkimaan, että sitten mahdollisesti lääkäriin mentäessä olisi jo jotain faktaa. Toisaalta en usko ongelman olevan oviksen bongaamisessa, kun menkat tulee sitä tasan 2viikon päästä. Mutta nyt siis opetellaan pissimään uusiin tikkuihin.

ANESSA, jaksamista surun kanssa! Kuoleman kohtaaminen on aina yhtä kurjaa, oli kyseessä sitten vanha tai nuori.

Ja isosti onnea haastatteluun! Toivottavasti paikka on sinun! :)

Meillä muuten mummosta ja papasta tehtiin aikoinaan heti kättelyssä tuplat, kun isosisko sai puoli vuotta aiemmin tytön.

Hienosti ollaankin saatu jo kaikkien lukemia ylös, mietin vain, että mikä olisi paras tapa laittaa ne julki. Pitäisikö aina maanantaisin koota uuden viestin alkuun kaikkien tulokset vai antaa niiden vain olla tuolla tavalla missä sattuu..? Ja olen kyllä valmis kertomaan myös ihan lukuina painon, johan sen tuolta ylhäältä yhteen laskien voi todeta. ;)

Mutta nyt on pakko vaihtaa maisemaa, työt kutsuu.

Naanuli 5/31 yk8

Vierailija
13/34 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuri piti ja ainoat vappuherkut oli 3 pientä äidin paistamaa reikämunkkia ja 2 lasia simaa! Jess!!

Huomista pienellä jännityksellä odottaen, kun sillon saan mun labratulokset, kilpirauhasarvot ja sitten kolestroli (hui!!).. Saas nähdä tuleeko lääkärillä läksytystä vai selvitäänkö kunnialla... No, ainakin nyt voin sanoo jo aloittaneeni laiharin. Niinpäniin..

Otetaankos me nyt sitten se painopino perjantaille vai maanantaille?

Mukava, kun kaikki on nyt motivoituneemmin mukana, saadaan varmasti painossa miinusta ja testissä plussaa! Kyllähän se varma on, että jos lähtölukeman sais matalammaks, niin sitten se raskausaikakin olis helpompi, silloin kun se paino joka tapauksessa nousee jonkin verran. Mulla vielä kun on se raskausmyrkytys vaara, niin siinä niitä kiloja sitten kertyykin. Kun sais vaik 10kg pois, niin riski pienenis huomattavasti. Sokerit mulla oli viime raskaudes ok, mutta sehän on se toinen ylipainoisten yleinen juttu, ja se sokerirasitustesti on niin kamala yökyökyök..

Menkkoja edelleen odotellessa.... Nanne

Vierailija
14/34 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin vaa' alle tänään ja ihme kyllä vielä oli miinusta jäljellä, tosin vaan 0,6 kg.. mutta kuitenkin. Mullakin tulossa oikein herkkuviikonloppu, ensin laivalle ja sit sunnuntaina tytsyn synttärit. Mutta täytyy vaan yrittää olla ite syömättä kauheesti.

Hyvä että on taas löytynyt motivaatiota itse kullekin, nyt vaan oikeesti tsempataan toisiamme! Täytyy tulla aina nettiin kun alkaa tekemään mieli jotain hyvää ;) niin sitten muut voi ympäripuhua siitä houkutuksesta, eikö? Mä oon nyt taas löytäny noi kevytjäätelöt, niitä kun ei kauheeta annosta ota, niin voi syödä suht hyvällä omallatunnolla. Mun pitäis varmaan laittaa postikortteja Kreikasta ympäri kämppää niin jos se motivoisi (kun on siis se reissu elokuussa, ajattelin pokkana laittaa bikinit siellä päälle, oli viime vuoden reissullakin toisessa paikassa, enkä ollu läheskään tukevin ihminen siellä, jolla sellaset oli)

Mutta nyt siivouksen pariin,

ai niin, ja lukuja kehiin

matkaa normaalipainoon: n. -30 kg

Ensimmäinen etappi:- 6 kg

Realistinen tavoite:-15 kg

Vierailija
15/34 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot pahoittelut mummon kuoleman johdosta, noi on aina tosi ikäviä, toivottavasti kevät ja kesä jatkuu iloisemmissa merkeissä. *Halaus*

Vierailija
16/34 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen tarmokkaana sitten vaa' alla hakemassa todellisen alkulukeman. JESTAS SENTÄÄN!!

Uskaltaisko tuon laittaa ihan numeroina tänne....... En oo ikinä ollu näin paksu...... Huh huh.... Vieläkin heikottaa.... Ehkä jätän lukeman kertomisen vielä.....

Mut onneks on iso luku, niin siitä on helpompi laiduttaa. Jos olis ne viimeiset kilot menossa, niin niiden tiputtaminen olis paljon vaikeampaa! :)

Höh, tässä kauhistelussani unohdin kokonaan mitä te olitte tänne kirjoittaneet. No, paremmalla päällä ensi kerralla.

- Paaru the äimistynyt

haaveissa edelleen se -25kg

normaalipainoon just se 25kg

jos vaik ensin -15kg

hitto, et olisin onnellinen -3kg

ajattelin aloittaa -100g

pahoin pelkään +500g

Vierailija
17/34 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUITU: Tuohan on mitä upein aloitus! Hyvä tyttö, siitä se lähtee! :) Tuo loma on kyllä hyvä motivaation kohde, itselläni ainakin vauva on tällä hetkellä se ykkönen, toki tietty raskauden ajan jaksaminen.

Itse olen äärettömän tyytyväinen 0,5kg/viikko tahtiin, jos pääsen. Jostain syytä mun paino tosin putoaa joka toinen viikko kunnolla, joka toinen viikko ei ollenkaan. Plus menkka-aikaan yleensä nousee.. :/

PAARU: Nyt onneksi on vain suunta alaspäin, vai mitä? Siitä se lähtee. Vähän kerrallaan, niin pysyykin poissa. Jaksamista myös teidän suruun, eilen en huomannut sanoa.

PUNTARIpäiväksi ehdottaisin sitä perjantaita, viikonlopun jälkeen lukemat ei oo koskaan niin hyviä, kuin ennen viikonloppua.

Otetaanko yhteinen linja, mitä ilmoitellaan (kokonaistavoita, eka etappi.. mitä vielä?) vai ilmoitteleeko jokainen mitä/ miten haluaa?

Ootteko aatelleet ottaa jotain tuotetta avuksi pudotukseen? Mulle suositeltiin sellaista ainetta kuin Valmarin, se on happo-emäs-nestettä ja tuntuu auttavan itselleni. Vie hyvin pois makeanhimon ja tuntuu nopeuttavan aineenvaihduntaa.

Naanuli 5/31

Vierailija
18/34 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihari on toistaiseksi ainakin sujunut hyvin, herkut on pysyny poissa ja liikuntaa on tullu harrastettua! Toissapäivän mätin 2 tuntii halkoja pinoon, eilen ja tänään on vetästy 6km vaunulenkki heti aamutuimaan! Neiti kun heräilee aamusin 6 pintaan, niin sitten sitä ollaankin aamupäikkäreille jo 9 aikoihin ihan valmiita. Tänään ei sentään satanu räntää, joten olikin ihan mukava lenkkeillä. Tänään pitäis viel postissakin kipaista, siitä tulis viel 2km kävelylenkki.. *puhkuu intoa*

Tänään sain ne labra tuloksetkin, kaikki arvot oli loistavia, niin kilpirauhas, sokeri kuin kolestrolikin, joten siltä pelätyltä lääkärin saarnalta siis vältyttiin! Jee!! Ja mikä parasta, kun nuo kilpirauhasarvot on normaalit, niin on se raskaaksi tulon mahdollisuuskin! Meillähän tuo esikoisen saanti kesti ja kesti (2 vuotta hurahti ennen kuin raskauduin), kunnes otettiin verikokeet ja tuo liikatoiminta paljastui, sitten kun saatin arvot kohdille, niin tärppäs... Kunhan ne menkat nyt jostain vain ilmaantuisi... Siis pillerithän mä lopetin tuossa maaliskuun loppu puolella, sitten tuli vuoto 29.3, sitä kesti 4 päivää, reilu viikko taukoa ja taas vuoto, mutta niukempi... Omituista... Tietty, jos tuosta jälkimmäisestä vuodosta laskee, ni sitten menkkojen pitäis alkaa nyt vk-loppuna, toivotaan...

Otetaan vaan perjantai punnituspäiväksi, ni ehtii sitten jos vk-loppun vähän herkkuilee, niin korjata tilanteen hallintaan viikon aikana=)

Mä en oo aatellu mitään tuotteita käyttää täs apuina, jotenkin aattelen, et paras (kestävin???) lopputulos kuitenkin ehkä saavutetaan kovalla työllä ja itsekurilla... ??? Hmmm... niinpäniin... itsekuri, mikä se on??

Vierailija
19/34 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heti innostuin siitä Valmarin-tuotteesta. Kerro lisää! Kävin googlaamassa sen, mutta kerro vielä sinäkin. Kuka suositteli?? Miten paljon sitä otat? Kerralla? Pitkin päivää? Mitä maksaa? Miten auttaa? Kokemuksia siis käyttäjältä eikä netissä mainostajalta... :)

- Paaru 18/27-29 (ja joo, piinailuttaa jo kamalasti vaikkei vielä ole edes varsinainen piinaviikko:)

Vierailija
20/34 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, että tulokset verikokeista oli rohkaisevia! Ehkä ne sun kuukautiset ei enää tulekaan... :) Lenkkeilyintoa sulle jatkossakin!

- Paaru