Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuntojen hintakuplan puhkeamisen merkki?

Vierailija
30.04.2007 |

Asuntokauppasivuille on alkanut tulla paljon asuntoja, joissa omistaja myy kämpän, jota on aiemmin pitänyt vuokralla. Tietävätköhän vai haistavatkohan he, että hintakupla sanoo kohta poks, vai onko kyse vanhojen talojen asuntojen remontin (putket) tarpeesta...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuten moni ulkomaankomennuksella ollut ystävämme on laittanut asuntonsa tähän aikaan vuodesta myyntiin juuri tuon asian takia. Kaikki toki ostaneet uuden arvokkaamman tilalle :). jotta älä riemastu, selityksiä voi olla vaikka miten monia :)

Vierailija
2/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pk-seudulla

asuntokauppa käy vilkkaana eikä korkojen nousukaan ole sitä hillinnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eivät ne hinnat laske... Ostakaa vaan, ostakaa..."

Vierailija
4/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kiinteistövälittäjät ilmoita, että hintakupla puhkeaa puolen vuoden sisällä. Heiltähän menisi työt sen saman tien, kun kukaan ei ostaisi mitään, vaan jäisi odottamaan.

Vierailija
5/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seudulla on hinnat todellakin tasaantuneet ja kauppa hidastunut.

Vierailija
6/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivuiltakin näkee, että samat asunnot, Helsingissäkin, katoavat ilmoittelusta ja tulevat myyntiin " uusina kohteina" vähän ajan kuluttua. Tätä on seurattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oikea aika realisoida sijoitusasuntojen voitot, siksi niitä tupsahtelee kiihtyvässä määrin myyntiin. Katso vaikka vähän tilastotietoa asuntojen hinnoista (välit pois):



http: // www. stat . fi /til/ ashi/2007/01/ashi_2007_01_2007-04-30_tie_001. html



What goes up, must come down..



Vierailija
8/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset




Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole varaa kahteen asuntoon yhtä aikaa joissa on putkiremontti. Nimittäin sekä omaan että sijoitusasuntoon on tulossa remppa. Remontin ajalta pitäisi laskea vuokraa ja samalla kulut nousevat, joten kämppää ei kannata pitää.

Vierailija
10/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä ollaan niin hiljaa mediassa. Törkeää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi ennustaa markkinoita. Jos voisi, niin hän olisi jo saanut itselleen nobelin.

Vierailija
12/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhua on tuo kiinteistövälittäjien ja pankkien uutisointi asuntojen hintojen kehityksestä. En nukkuisi kyllä öitäni hyvin ko firmojen palveluksessa, kohta on lapsiperheet nälkävyötä kiristämässä kun otetaan noita 300 000¿ lainoja ja joudutaan kohta pakon edessä myymään asunnot alihintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löpinöihin ei todellakaan kannata uskoa. Täysin typerää, että niitä edes julkaistaan. Nehän ovat täysin puolueellisia. Eivät he voi sanoa, että asuntojen hinnat pysähtyy/kääntyy laskuun. Hehän tuhoaisivat siinä oman bisneksensä, kun kukaan ei enää ostaisi asuntoja.