Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voi tehdä enään?

Vierailija
07.02.2026 |

Jos elämässä on valmiiksi tehnyt niin isoja virheitä ja on fyysisesti myös rikki. joutuu myös elämään muitten vihan ja syytöksien kohteena. Ei voi enään elää normaalia elämää ja normaalia tulevaisuutta ei enään ole, vaikka yrittäisi? Tiedostaa omat virheet mutta ei opi kun ei muista mitään vaikka yrittäisi esim ammattia varten opiskella vaikka on niin huonossa kunnossa että töitä ei voi täysipäiväisesti tehdä vaikka yrittäisi palaa loppuun. Mitä järkeä tässä elämässä enään on?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole enää muuta joka auttaa: vain Jeesus Kristus. Hän on myös hyvinvoivien ainoa Pelastaja, mutta Hän ei kiinnosta heitä.

Vierailija
22/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko Jeesukseen, rukoile, lue Raamattua

Ei toimi kokeiltu on. Uskovainen täti ja serkku molemmat tappoi itsensä myös.-ap

En Huumorilla tätäkään kirjoittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä. Äiti ja hänen siskonsa molemmat tsppoi itsensä lääkkeiden ja viinan yliannostukseen. Serkku hirtti itsensä, lapsuuden kaveri tappoi itsensä huumausaineilla, toinen kaveri tappoi itsensä huumausaineilla, nainen johon olin ihastunut tappoi itsensä. Ja ei en heitä vitsiä -ap

Vierailija
24/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi opetella oikeinkirjoitusta. Enää et kirjoita "enään".

Vierailija
25/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta jonnekin missä sua ei tunneta. 

Vierailija
26/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enää

enääN

Vierailija
27/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

El elämässäsin olekaannn järkeän koskan etn olen oppinutn edesn puhunmaan.

N.

Vierailija
28/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi opetella oikeinkirjoitusta. Enää et kirjoita "enään".

Taisi olla mainintaa asiasta eka sivulla. -ap

Vierailija
29/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta jonnekin missä sua ei tunneta. 

Pitäs varmaan. Tosin osa ongelmista ei katoa vaikka muuttaa muualle. "Minkä taakseen jättää sen edestään löytää" -ap

Vierailija
30/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö päihteitä, vai mistä ongelmat johtuu?

Olen ollut ilman pilveä parivuotta. Suurimmaksi osaksi mielenterveys häiriöitä ja yliväsymystä.-ap

Käytkö töissä? Etkö saa nukuttua vai miksi olet niin väsynyt? Vai johtuuko masennuksesta? Mene uudestaan ihan yleislääkärille terveyskeskukseen. Väsymys voi johtua matalista rauta-arvoista tai kilpirauhasestakin.

Kilpirauhaset on testattu ei ongelmia. En saa aina nukuttua ja masennuksesta osaksi johtuu ihan varmasti. Mutta on myös huomattavissa väsymys kun jotain rasittavaa edes tunnin tai vähemmän tekee. "Ns aivosumuinen" olo oli kun autotielle kävelin vahingossa stressin kanssa. Olen yrittänyt edes hölkätä jonkin verran että fyysinen kunto para

Uupumus? Krooninen väsymysoireyhtymä?

Voitko pahoin rasituksesta? Fyysisesti siis.

Vierailija
31/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonisen väsymysoireyhtymän oireet vaikutti ainakin tutulta äkkiä mitä netistä luin. Ei ole oksentelua. Enempi tavallaan aivo sumua ja hankala havaita mitä ympäristössä tapahtuu. -ap

Vierailija
32/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeniä on myös ollut tarpeeksi pahaa että joutunut oksentamaan erittäin harvinaista tosin. Noin 2-3 kertaa vuodessa. -ap

Vierailija
33/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihde/kriminaalipiireissä 10 vuotta?

Koeta irtaantua alimman sosiaaliluokan

maneereista. Hakeudu jalompia arvoja kannattavien, sivistyneiden; raittiutta harjoittavien, kenties hengellisten ihmisten pariin.

Todella on niin: Seura tekee kaltaisekseen.

Katso, keneltä ja mistä otat vaikutteita.

Ylläpidä korkeita ihanteita, inspiroidu selviytyjistä. Sillä olet kaikki, mitä kuulet, näet, luet, puhut, syöt, juot.. Kaikki tuo on sinussa, koska tuo kaikki on aurassasi > hiljaisena oman itsesi manifestaatiojulistuksena.

Kasvat ihanteesi kaltaiseksi.

Sinulla on koko loppuelämä aikaa.

E

Vierailija
34/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maneereista. Hakeudu jalompia arvoja kannattavien, sivistyneiden; raittiutta harjoittavien, kenties hengellisten ihmisten pariin.

Ylläpidä korkeita ihanteita, inspiroidu selviytyjistä. Sillä olet kaikki, mitä kuulet, näet, luet, puhut, syöt, juot.. Kaikki tuo on sinussa, koska tuo kaikki on aurassasi > hiljaisena oman itsesi manifestaatiojulistuksena.

E

Juu kovasti olen karsinut rikollisia elämästä jo. Saanut siltä osin olla enempi rauhassa. Silloin tällöin joku kävelee vastaan kylällä ja muistaa todella harvoin tosin. Monesti tosin hankala olla ns normaalejen seurassa kun ei ole normaaleja elämän kokemuksia joutuu varomaan todella paljon mitä puhuu edes. -ap

Vierailija
35/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E

Juu kovasti olen karsinut rikollisia elämästä jo. Saanut siltä osin olla enempi rauhassa. Silloin tällöin joku kävelee vastaan kylällä ja muistaa todella harvoin tosin. Mones

Kuulehan, miten itse arvioit, että mistä huono muisti johtuu ja onko sinut tutkittu?  Miten ammatinvalintatesti? Oletko käynyt?  

Kaikki meistä tekee virheitä, älä jää murehtimaan sellaista, mille et voi mitään! 

Vierailija
36/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulehan, miten itse arvioit, että mistä huono muisti johtuu ja onko sinut tutkittu?  Miten ammatinvalintatesti? Oletko käynyt?  

Kaikki meistä tekee virheitä, älä jää murehtimaan sellaista, mille et voi mitään!

Muistiongelmat johtuu luultavasti trauma, masennus ja väsymys oireista. Joutuu monesti kuuntelemaan muitten v*ttuilut myös. Sitä kun itse on se mitä ihmiset monesti käyttää huonoimpana esimerkkinä ja vitsinä -ap

Vierailija
37/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis käyttänyt päihteitä vuosia? Onko sinut pahoinpidelty tai oletko itse kaatunut tms? Onko tutkittu, onko sinulla aivovamma? Se voisi selittää väsymyksen. 

Olet todennäköisesti myös heikkolahjainen eli lievästi kehitysvammainen, sen kun yhdistää aivovammaan niin ei mikään ihme ettei elämä suju. Olisiko sinun mahdollista päästä johonkin kuntoutukseen niin saisit vähän levähtää ja ehkä jotain uutta näköalaa elämään? Tai jopa tuetun/ohjatun asumisen piiriin? 

Vierailija
38/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis käyttänyt päihteitä vuosia? Onko sinut pahoinpidelty tai oletko itse kaatunut tms? Onko tutkittu, onko sinulla aivovamma? Se voisi selittää väsymyksen. 

Olet todennäköisesti myös heikkolahjainen eli lievästi kehitysvammainen, sen kun yhdistää aivovammaan niin ei mikään ihme ettei elämä suju. Olisiko sinun mahdollista päästä johonkin kuntoutukseen niin saisit vähän levähtää ja ehkä jotain uutta näköalaa elämään? Tai jopa tuetun/ohjatun asumisen piiriin? 

Äiti pahoinpiteli minua ja siskoani jokusen kerran skitsofreniassaan ennen itsensä tappamista kun olin lapsi. Kehitysvammasta ei tietoa ainakaan lääkärit ei ole löytänyt mitään en ihmettelisi kuiten äiti joi ja poltti myös minua odottaessaan. Olen joskus epäillyt että jos omaisin autismia mutta masennuksen ja traumojen oireet vaikuttaa niin samalta.

Vierailija
39/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis kirjoitti 38/38

Vierailija
40/46 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä kaikki on ollut todella vaikea oppia ihan sama mitä yrittänyt opiskella. -ap