Käräytän työttömän kaverini
Työtön kaveri kertoi eilen, että hän oli kerännyt viime kesäkuun aikana pulloja ja tölkkejä ahkerasti joista iso osa oli tullut juhannuksen aikaan. Yhteensä hän kuulemma noin 60 euroa.
Hän tuskin ilmoitti tulojaan Kelalle tai verottajalle joten minä aion käräyttää hänet. Mihin minun pitää ottaa yhteyttä?
Kommentit (40)
Käräytin kerran erään työläisen joka oli varastanut työnantajaltaan Vihkoja ainakin 5kpl.
Tarjosi minulle yhtä. Ei olisi kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Käräytin kerran kaverini joka oli mulle velkaa 100 euroa. Ei maksanut, joten käräytin koska oli pimeissä töissä joten kela peri siltä 6000 euroa.
Mitenkäs Kela todisti sen, että hän on tehnyt pimeitä töitä?
Vierailija kirjoitti:
Tuet liian pieniä. Keräyksessä kova työ.
Siten että sillä oli toinen tili toisessa pankissa koska kerroin siitä.
Tuskin niitä kiinnostaa. Yrittäjä saa pyörittää "liiketoimintaansa" niin, että maksaa kalliin harrastuksensa kulut sitä kautta, jolloin hän on varaton. Tuloja kertyisi yli 5000€ kuukaudessa, jos harrastukseen menevät kulut jättäisi pois. Nyt kun on varaton, yhteiskunta maksaa hänen 3 lapsensa elatuksen heidän aikuistumiseensa asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
En käräyttäisi kaveriani mistään, hyvä kun pullot kerätään pois luonnosta. Kelan työttömyysrahasta maksetaan kuitenkin 20% veroa. Ei se iso raha ole elämiseen mitä siitä jää käteen.
Entä jos se on ostanu ne ite ja juonu vaan koko kevään ja kesän... Tyhmä aloitu anyway
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhmä kaveri jos noin henkilökohtaisia asioita paljastaa edes kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen että rupeat seuraamaan somaleja jotka myyvät huumeita, vuokraavat pimeästi kaupungin asuntoja eteenpäin jne.
Aloittajalla on tehokas tapa saada vihamiehiä kavereistaan, onks kivaa olla feikki kaveri frendilles.....
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää tarvitsee vihollisia kun on tuollainen " kaveri ".
Pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen että rupeat seuraamaan somaleja jotka myyvät huumeita, vuokraavat pimeästi kaupungin asuntoja eteenpäin jne.
Somalit ovat raivopäitä joilla on aina kättä pitempää mukana.
Sulla mitään kavereita oo.