Ukkola vieraana Tytti Tuppurainen
Herran jestas olisi nyt jättänyt hyvä ihminen menemättä. Ajattelin että ammattipoliitikko osaa varmasti vakuuttaa kuulijan eli tässä tapauksessa minut, mutta nyt ei osunut maalipuiden väliin. Päinvastoin välittyi nimenomaan kuva jyräävästä henkilöstä, joka on sulkenut ja avannut suita kultaisella valtikalla. Osa hiljennettiin ja osalle kerrottiin mitä pitää sanoa.
Totuus voi olla mitä tahansa, mutta itselleni välittynyt kuva oli tämän tapainen.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan enkä kuuntelemaan. Noita.
Kannattaa kuunnella, katsella ja lukea laidasta laitaan ettei kuplaudu. Se on sitäpaitsi aina hemmetin virkistää kun joku tai jokin taho yllättää. Ei kukaan ole aina oikeassa tai aina väärässä.
Ennustan Meriläiselle sairaslomaa, tuskin kestää hiljaiseksi jyräämistä.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Tuppurainen on harvinaisen vastenmielinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Tuppurainen on harvinaisen vastenmielinen persoona.
Oletteko havahtuneet tähän vasta, koska itse olen jo vuosikausia nähnyt hänessä narsismin piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuunnella, katsella ja lukea laidasta laitaan ettei kuplaudu. Se on sitäpaitsi aina hemmetin virkistää kun joku tai jokin taho yllättää. Ei kukaan ole aina oikeassa tai aina väärässä.
Tuppurainen on omasta mielestään aina oikeassa ja voi vaatia muilta hyvää käytöstä vaikka oma on alle arvostelun.
Lehmän vieraana kana, hirveätä katseltavaa/kuunneltavaa.
Tytti on ilkeän ihmisen nimi, opin jo Ville Vallaton piirretyistä.
Isosuinen kanttura. Yrittää hymyillä, mutta sisin paistaa.
Järkyttävä esiintyminen. Samaa päälle puhumista ja imettämistä. Minä ja minun sekä minä ja minä. Niin itsekeskeinen että kuvotti. Selkeä kiusaaja joka syylstää uhrinsa. Valta on hänen magneettisia hän haluaa pysyä vallassa keinoja kaihtamatta.