Opettaja närkästyi, kun joku uskaltaa ojentaa nuoria
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011798225.html?utm_medium=promobox&utm_…
On se kauheaa, kun lasten pitäisi osata käyttäytyä.
Kommentit (5450)
Kaikki jotka itse tunnen on rikkaita, diplomaatteja ja EQF 7 tutkinnon suorittaneita.
En tunne kehitysvammasia, varattomia ja ilman tutkintoa olevia (EQF 7)
Minimi vaatumuksia ulkomaille menoon diplomaatti passi, omaa rahaa ja EQF 7 tutkinto.
Ulkomaille kun ulkoomalainen menee.
Aina sen maan viranomaiset kysyy miksi tulet maahamme perustelut. Syy. Onko maan hallitsijan lupa saapua maahan.
Huvikseen matkailu ilman lupaa ei oikeen ole mahdollista useinkaan.
Rehellinen matkailu Loma suunnitelma tarkat selvitykset miksi tulet.
Hotellit, kulkuneuvot, reitit. Syy matkailuun.
Ei voi huvikseen toisen maahan saapua ilman sen maan hallitsijan lupaa.
Aika tarkat lait monissa maissa miten kuuluu maassa toimia. Aika tarkkaan saa katsoa mihin menee.
Toki grandinoottinen narsisti menee minne huvittaa ilman passia, rahaa ja tutkintoa (EQF 7)
Alkaa vaatimaan loma maan on maksettava ilmaiset hotelli majotukset ja lomarahaa. Aika hullu juttu tuokin on. Tollanen toimii jossain idiootti valtiossa kuten Suomi on. Muualla ei.
Mun maassa ammutaan tollaset ilman passia, rahaa ja tutkintoa tulevat suoraan rajalle.
Ampuisin kaikki ulkomaalaiset jotka ruinaa toisen valtio rahaa itselleen samantien mun omassa maassani.
Oman maan rahat kuuluu Oman maansa kansalaisille ainostaan ei muille.
Ulkomaalaiset matkustaa omalla rahallaa Oman maansa passeilla ja tutkinnolla. Turismia joka vaurastuttaa maata.
Oman maansa kansalainen perustaa omaan maahansa Oman yrityksen. Toki voi laajentaa toimintaa ulkomaille.
Aina Oman maan passi oman maansa raha oma yritys omassa maassaan.
Kun laajennetaan liiketoimintaa ulkomaille palkataan aina kohdemaan kansalaisia hoitamaan sen maan osalta liiketoimia.
Kaikki pysyy omissa maissaan. Ainostaan diplomaatit saa liikkua ja turistit.
Hieman kehitysvammaisen ulkomaalaisen grandinoottiset utopiat ei liiketoimintaa omassa maassaan. Menee ulkomaille perustelemaan liiketoimia. Mielisairasta tuo.
Ensin perustetaan yritys omaan maahan vakaalle pohjalle sitten laajennetaan liiketoimintaa ulkomaille. Jokainen tuon tiedostaa.
Mielisairaat ulkomaalaiset ilman passia, ilman rahaa ja ilman tutkintoa ulkomaille menee. Vieraan valtion maksettava minulle kaikki.
Mielisairaalta kuullostaa tuo.
Suomalainen menee ulkomaille ilman passia, rahaa ja tutkintoa ja alkaa vaatimaan ulkovaltojen maksettava kaikki asunnot, rahaa saatava.
Tossa vaiheessa suomalaiselle mielissiraalle sanotaan mene omaan maahasi Jo idiootti.
Mielisairaat suomalaiset jotka menee ulkomaille vaatimaan muita maita maksamaan asuminen, ruoka ja muut kulut.
Mene mielisairas suomalaispaska omaan maahasi Jo. Tolleen sanon suomalaisille aina ulkomailla.
Mielisairaat suomalaiset ulkomailla vaatimassa kaikki muita maita maksamaan itselleen kaiken.
Ilman passia, ilman rahaa ja ilman tutkintoa.
Mene omaan maahasi mielisairas suomalainen Jo.
Tollasia mielisairaita suomalaispaskoja koittaa muista maista saada sosiaalitukia.
Mielisairaat suomalaiset tunnistaa ihokin muuttunut tummaksi mielisairauden oireesta.
Olen suomalainen menin ulkomaille nostamaan sosiaalitukia.
Olen suomalainen Ahmed menin ulkomaille nostaman sosiaali tukia.
Kuule suomalainen achmed painu omaan maahasi.
Nuorelta työkyvyttömältä asumisaikaa ei vaadita, jos hän on saanut vammaistukea alle 16-vuotiaana.
Takuueläkkeeseen oikeuttavia kehitysvammasia suomalaisia. Tukia hakemaan.
https://www.kela.fi/takuuelake
Rohkeasti Olen vaikeasti kehitysvammainen idiootti haluan kelasta rahaa tyypinen perustelu.
Takuueläkkeen täysi määrä on
990,90 e/kk (n.1000€/kk)
Suomeen ulkomailta tulee vaikeasti kehitysvammasia ulkomaalaisia ilman Oman maansa passia. Ilman omaa rahaa ja ilman EQF 7 tutkintoa.
Muuten olisivat rikkaita, diplomaatti statuksella olevia. Oman maansa passilla.