Opettaja närkästyi, kun joku uskaltaa ojentaa nuoria
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011798225.html?utm_medium=promobox&utm_…
On se kauheaa, kun lasten pitäisi osata käyttäytyä.
Kommentit (2258)
Onko jollain asetta ammutaan samantien poliiseja jotka ajaa poliisiautoa.
Ammutaan nuo poliisit samantien jos jollain ASE. Turha odotella ammutaan ensin.
Nyt alkaa sellaset ammuskelut. sellasta SE NYT vaan on hankin aseen ja panoksia poliisien ampumista varten kohta paukkuu.
Nyt vasta alkaa kostamiset se kaikki vasta tulossa.
Ei Mua pelota kuolla vien niin monta kuoliaaksi Kun vaan pystyn jatkan kuolemaani asti kostamista.
Loppuun asti menee tuo homma.
Homma menee nyt niin kostaminen on vasta alkamassa. Varmasti kuolee moni tuossa. Jutussa.
Mua ei haittaa kuolla kuhan saa tapettua tarpeeksi monta ennen omaa kuolemaansa motto.
Yksi suuntainen kosto loppuun asti.
Tarkastetaan yritysosoittesta sattuisiko itse Yrittäjä olemaan paikalla saadaan mielisairaalaan, putkaan ja vankilaan raahattua. Sillekkin on termi yritys sabotaasi aivovammanen poliisi paska.
Niin Joo ihan tuollastako meinasit poliisipaska.
Paikallinen kehitysvammanen poliisilaitos meille nyt ei sovi sun Facebook, Instagram yms mainos kuvat yrityksen palveluista. Aivaan joo gotta.
Kehitysvammanen poliisilaitos sitten soittelee. Yrittäjän tiedot ja puhelinumeron soittelee yritys numeroon. Tai saapuu yritys osoitteseen teemme tarkastuksen yrityksen tiloihin onko jotain laitonta kenties. Aivan aivovammanen poliisi paskijainen.
Paikallinen aivovammanen terveyskeskus kaivaa Yrittäjän tiedot ja puhelinumeron soittelee yritys numeroon. Kirjottaa pakkohoitoja huvikseen Yrittäjälle.
Tyypillinen yritys sabotaasi laitataan huvikseen mielisairaalaan Yrittäjä. Joo sellasta paskaa puuhaa terveyskeskukset. Muutakaan puuhaakaan Kun EI ole.
Katsellaan yrityksen videoita ja.analysoidaan sopiiko terveyskeskukselle. Millasia vidoita tuotetaan.
Jos laitat tuollasia videoita pakkohoito jatkuu.
Tollaset terveyskeskus paskijaiset EI NYT sanele mun yrityksen asioita. Nyt kostan murhaamalla nuo osalliset.
Tollaset aivovammaset paskijaiset ei ala sanelemaan mun yritys asioita. Mun opiskelu asioita. Tai muitakaan mun yksityis asioita.
Kohta alkaa kostamiset aseet valmiina patruunoita on pommeja on koston halua on. Resurssit on tietoa ja taitoa on. Motiivi on. Kohta alkaa kostamiset.
Mites poliisipaskijaisen omat kotoasiat on puolisoa, lapsia, lemmikit. poltto pommi isku kotiinne Kun olette perheen kesken.
Miten terveyskeskus paskijaisen koti ja perheasiat puoliso, lapset, lemmikit. Polttopommi isku kotiinne.
Sotkeentuu Yrittäjän yritysasioihin niin aika karua kostamista tiedossa.
Sota tekniikoilla hoituu nuo kostamiset.
Vierailija kirjoitti:
Sota tekniikoilla hoituu nuo kostamiset.
Jokainen joukko-osasto järjestää peruskoulutuskaudella taistelijan perustutkinnon tällä tavalla. Asekäsittely- ja taistelurata jaottelu, rastikuvauskortit sekä pisteytys ovat valtakunnallisesti yhteiset, hän kertoo
Asekäsittelyradalla testataan erikoisaseiden kuten kertasingon, käsikranaatin ja telamiinan käsittelyä ensisijaisen aseen eli rynnäkkökiväärin, pistoolin, haulikon, Tarkkuuskiväärin käsittelyn lisäksi.
Etäopiskelu tarkoittaa opiskelua, jossa opettaja ja oppilas eivät ole samassa fyysisessä tilassa. Se on joustava tapa oppia, koska voit usein valita itse oman opiskelupaikkasi ja -aikasi.
Muuten poliisit Hakee sut koulusta suoraan mielisairaalaan, putkaan tai vankilaan.