Eihän Mogadishu-Nissinen osaa edes hiihtää
Toivottavasti maksaa itse olymmpiakulunsa paitakaupallaan, ettei veronmaksajien rahoja mene hukkaan.
Kommentit (77)
Yli puolet demareista on terroristimuslimeja, joten kaikki tietävät mikä on heidän taka-ajatuksensa näissä tappouhkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin maksan osani Vilman matkasta kuin sun fattatukiasi. Taikka yhdenkään somppukaverisi tukia.
Eli oot valmis maksamaan matkan ihmiselle jonka ainut urheilullinen saavutus on ulista haastattelussa "Mutku kaikki muut!"?
Ja vielä persut ihmettelee miks niitä pidetään vajacceina.
Peruspersu. Mutku mutku mutku.
Haha persujen trollit tuli tänne ku käskystä spämmää copypaste kamaansa kuten joka ketjuun. Persujen paniikki on kyllä jo todella koomista! 😂
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä siinä lähtöviivalle mietin että mitähän mä täällä teen."
-Suora lainaus Nissisen haastattelusta
.... Siis mitä vttua tollanen lähetetään kisoihin jolla tulee heti paskat housuun/kiinnostaa vaa kisakylässä shoppailu.
Sijoitus 40= persujen sankari, kun ei selvästikään TYÖ MISTÄ MAKSETAAN kiinnosta.
Tämä! Persujen peppukipu ja uhriutuminen olis ollu kokemisen arvoinen jos toikin turisti oltais tajuttu jättää kotio tuhlaamasta muiden rahoja.
Miksi persut on aina niin huonoja. Toivottavasti ei jää pilaamaan muiden kisoja.
Tämäkin hiihtäjä on mitäänsanomattomalla tavalla huono. Pitäisi olla kuin Eddie Edwards aikanaan, niin huono että on jo hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit ovat erityisen tunnettuja somalien ulosteiden syömisestä ja muslimien sperman juomisesta.
Erikoinen selitys sille että uhriutuja Nissinen kuluttaa veronmaksajien rahoja muiden syyttelyyn.
Etkö muuten osaa lukea keskustelun aihetta? 🤭
Vihervassarit elävät sosiaalituilla veronmaksajien piikkiin ja keräävät somaleja ja muita sossutuilla eläviä muslimeja tulevaa kommunistista vallankumousta varten. Ovat kallista porukkaa Suomelle. Ehkä heidät olisi jo aika siivota pois Suomesta.
Nissinen, näytä pikkiriikkinen tissinen.
Pääsisikö Vilma Mogadishun hiihtomaajoukkueeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ihan huvikseenko se on lähetetty olympiakisoihin?
Hän antaa näyttöjä Mogadishun maajoukkueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, menepä viivalle Neiti Nissisen kanssa. Ladulla on kyllä tilaa ja todennäköisesti tulet 10 km lenkiltä puoli tuntia Vilman perässä?
Minä en a) hiihdä työkseni ja b) muiden rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisikö Vilma Mogadishun hiihtomaajoukkueeseen?
Ei ainakaan Suomen joukkueeseen sitä uhriutuvaa turistia tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Hiihtäisitkö itse hyvin kun tappouhkaukset vie yöunet?
Mikä syy ennen niitä oli, että paras sijoitus maailmalla on tähän asti 16. sija? Vantaan somalit?
Vierailija kirjoitti:
Ole hiljaa vassa rivajak ki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hiljaa vassa rivajak ki.
Älä nyt Villuriini leikistä suutu. Vaiko eikö enää saa sanoa mitään?
Vihervassarit ovat erityisen tunnettuja somalien ulosteiden syömisestä ja muslimien sperman juomisesta.