Alkoi vähän kuumottamaan käsityöharrastukseni kun olen työtön
Minulla on laadukkaat ompelukoneet millä voi hyvin ottaa vastaan asiakastöitäkin. Teen kuitenkin vaatteita vain itselleni. Voiko Kela puuttua tuohon?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kela sen tietäisi, mitä sinulla on kotona?
Ehkä siitä että olen aiemmin jakanut harrastuksestani juttuja someen.
Luulet että Kelaa kiinnostisi seurata sun somea?
Niinhän työkkärikin tekee.
Mulla on naispuolisia ystäviä, jotka eivät todennäköisesti pidä poikaystäviään, jos heidän uransa ei mene hyvin. Esimerkiksi yksi nainen joutui eroamaan poikaystävästään mahdollisen työpaikan vaihdoksen ja palkanlaskun vuoksi; toisen naispuolisen ystävän työsopimus oli päättymässä eikä sitä ollut mahdollista jatkaa, ja hänen avomiehensä ilmoitti, ettei hänellä olisi varaa elättää häntä, jos hän menettäisi työpaikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä? Tuntuu että palstan on vallanneet idiootit.
Se tapahtui jo kauan sitten. Nyt täällä on palstahullujen ja trollien lisäksi vielä typerien kyselijät.
Me ollaan täällä t: Petsku & Riikku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaa. Ihmiset ovat säälittävän kehun kipeitä. Vaikka en kyllä usko, että Kelalla on aikaa leikkiä salapoliisia jossain isntakrammissa. Ei olla Pohjois-Koreassa tsi Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea sitäkään on usko. Onko todisteita? Eikö seuraamisen voi myös estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea sitäkään on usko. Onko todisteita? Eikö seuraamisen voi myös estää?
Seuraamisen voi estää asettamalla profiili yksityiseksi. Minusta on kuitenkin jo runsaasti kuvia netissä missä näkyy noi koneet ja tekeleeni.
Ei kannata kertoa kenellekkään mitä tekee. Kyllä pimeitä töitä voi tehdä jos ei kerro niistä. Tyttöystäväni leikkaa hiuksia kotonamme ja tienaa satoja euroja kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin kahden miespuolisen ystävän kanssa ja kela yritti epätoivoisesti päätellä kumman kanssa minulla on suhde. Ei meinannut kelvata se, että asuttiin kimppakämpässä vain kavereina.